נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

ורה  - תמונה
ורה מבקר מתחיל
לא ממליצה על טייק אווי
3.3
25/08/18

גרועים . אפפעם לא עונים לטלפון . סניף מאוד מיוחד בנוף . המחיר סבבה. האוכל טעים .אבל מה כל זה שווה אם כל פעם שאני רוצה לקחת טייק אווי אני צריכה להגיע פיזית לסניף ולשבת ולהמתין 25 דות... בשביל שיכינו לי כריך??? ואי אפשר לעשות טייק אווי טלפוני כמו בכל מקום נורמלי אחר שמכבד את עצמו

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/09/2018
מתנצלים על חוסר הנוחות ומבטיחים להשתפר! מקווים שבפעם הבאה החוויה תהיה טובה!!!
Ronit - תמונה
Ronit מבקר מתחיל
ממש טוב!
4.8
06/02/18

חייבת לציין לטובה קודם כל את השירות המדהים שיש כאן. והכי חשוב לי זה לציין את רותם האחמש שהוא פינק אותנו, ונתן לנו שירות מדהים! אז רותם, אתה הפכת את החוויה שלנו מבסדר למצויינת! האוכל... הגיע מאוד מאוד מהר!! ובנוסף חשוב לי להגיד שהאוכל מדהים ונעים מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evgeny - תמונה
Evgeny 4 ביקורות
אוכל טוב אבל שרות גרוע ומקום לא נקי
2.5
15/11/16

הייתי עם משפחה במסעדה ביום ששי. לא ממליץ בכלל. לכלוך שרות גרוע מאוד - מלצרים לא זוכרים מי הזמין מה ומתי וזמן המתנה היה ממש ארוך. לעומת זאת אני חייב לציין שאוכל היה טוב ומחירים סבירים... אבל בגלל חוסר ניקיון ושרות גרוע לא הייתי ממליץ לבקר שם וגם אנחנו לא נבקר עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moty - תמונה
Moty מבקר מתחיל
חוויה עגומה ועצוב שכך
1.8
18/07/16

האוכל נהדר. המחירים סבירים, בייחוד לאזור נמל תל אביב. חוויית השירות נוראית. המלצרים היו זעופי פנים ונתנו תחושה שאני עובד אצלם ולא להיפך. נאלצנו לבקש מספר דברים כמה וכמה פעמים עד שהם... "נעתרו" לבקשותינו. האווירה משפיעה על חוויית האירוח, והוציאה לי את החשק לבקר שם אי פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri 9 ביקורות
אוכל טעים מאוד , אוירה נעימה.
3.8
08/04/16

האוכל בלנדוור טעים, העוגת סופלה שוקולד היא חלומית והכי טובה שאכלתי. מומלץ בחום! אני הזמנתי רביולי שהגיע מעט קשה לטעמי (אל דנטה) אז ביקשתי שישימו עוד קצת במים והוא היה סביר לחלוטין ,... הטוסטים שלהם מאוד טעימים עם הגבינה צהובה והגבינה הבולגרית והסופלה כפי שציינתי מדהים! המיץ תפוזים שלהם סחוט במקום וזה מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami - תמונה
Rami מבקר מתחיל
קפה לנדוור רוטשילד. אכזבה
1.8
07/11/15

הזמנו 2 שקשוקה לארוחת בוקר. זה פשוט לא אכיל. לדעתי השקשוקה מקופסת שימורים לא איכותית לא טעימה, והבצים עם כתמים שחורים מחבט הברזל שהוא מוגשת השקשוקה (כך לפחות טוען מנהל המשמרת) תגובת... האחמ''ש ''המתכון מוגש מהנהלת החברה ושאין ביכולתו אלא להעביר להם את המסר''.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nishri.s - תמונה
nishri.s 34 ביקורות
מקום מקסים ואוכל טעים
4.0
29/08/15

המקום מקסים. הנוף והאוירה נהדרים (נמל תל אביב). ארוחת בוקר עשירה וכיפית. שירות נעים ומהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
חוות דעת
2.0
04/03/15

שירות גרוע. הביא לי מנת סלט שהחסה הייתה בצע חום הטוסט לא משהו והיחס שקיבלנו שם בכלל היה זוועה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 38 ביקורות
נחמד
3.0
15/03/14

אנחנו אוכלים שם באופן יחסית קבוע ארוחת בוקר בשבת. צריך לדעת מתי לבוא כי אחרת מלא ורועש, האוכל תמיד בסדר, מגיע מהר, המחיר סביר, הצוות גם בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raz - תמונה
Raz 14 ביקורות
עיסקית נחמדה
3.0
22/08/13

אכלתי לפני יומיים עסקית עם חבר בקפה לנדוור. המנה עיסקית עולה קצת מעט מ70 ש"ח וכולת שתיה חמה או קרה, מנה ראשונה ועיקרית. המנה הראשונה הייתה כרוביות פריכות (כפי שכתוב בתפריט וכך היה מאוד... פריך) מטוגנות בבלילה על מצע של טחינה, הכרוביות עטופות מכל הכיוונים, טעימות כמו חטיף כיפי. לעיקרית הזמנתי פסטה שמנת פטריות עם פטריות פורטבלו ושמפניון ברוטב שמנת קלאסי, אגוזים ועלי תרד טריים. המנה הייתה נחמדה, פשוטה ולא יותר מכך, הפטריות היו מעט אך גדולות, עלי התרד לא הורגשו. בקיצר נחמד, משביע אך לא יותר מכך. הקפה היה סביר אך לקחתי לדרך ואולי זה העיב על איכותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה