נגישות
נגישות

המזנון - קיטשן סטיישן ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על המזנון - קיטשן סטיישן

אפי - תמונה
אפי 12 ביקורות
מסעדה ממש חמודה !!
4.0
14/12/16

עשינו פעם טיול משפחתי לאזור, ואכלנו שם לאחר מכן, ואני מחייבת לציין שממש נהנתי !! התפריט היה מעניין מגוון והעיקר... מאוד טעים, והמחירים לא בשמיים והשירות ממש נדיב ומקצועי !! אהבתי את... האווירה, הזרימה ששרתה שם וממליצה לכולם להנות גם כן !! בתאבון !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boaz - תמונה
Boaz 2 ביקורות
מאכזב מאוד
1.0
15/07/16

לא פעם אכלתי במזנון, ולא סתם חזרתי גם אתמול. למרות המחירים היקרים המנות והאווירה טובות ואני וחברתי אוהבים לשבת שם, אבל אתמול זה היה על הפנים. בתור התחלה חיכינו קצת בכניסה למארחת (אנחנו... לא לחוצים) וכשהיא לא הגיעה לאחר כמה זמן החלטנו להיכנס. כשחיפשנו מקום לשבת המארחת הגיעה ומה שהפריע היה שהיא אמרה בטון לא כל כך סימפטי שהיא זאת שתושיב אותנו ולא אנחנו שנבחר לבד מקום. כשהזמנו את המנות חברתי ביקשה מים. מאז המנות הגיעו והמים לא, הערנו על כך, ובינתיים התחלנו לאכול- פיש אנד ציפס וניוקי- הפיש אנד ציפס היה טעים (למעט סכוס\עצם\משהו לא מוגדר שנח לו ליד הדג), אך הניוקי היה פשוט לא אכיל. מרקם רך וקימחי חסר טעם, כמו לאכול גושים קטנים של אורז רטוב עם המון שמנת. לגבי המים- לא הגיעו, ולאחר חיפוש נחוש ועיקש של מלצר או מלצרית העזנו לבקש פעם שלישית מים. המשכנו לאכול וכמעט סיימנו (את הפיש אנד ציפס, לא את הניוקי), עד שהמנהל (מנהל משמרת או בעלים) הופיע ושאל אם הכל בסדר. לא שיקרתי ואמרתי לו על המים, הניוקי והעצם\סכוס\משהו אחר שהיה בדג (שכחתי לציין שזה היה די גדול) והוא מיד הביא לנו מים ואמר שהוא יפנק אותנו בגלידה. זהו, קיבלנו מים (שתי כוסות, לא קנקן, וגם זה בסוף הארוחה), העצם\סכוס\משהו אחר מצא את דרכו לפח בידיו של המנהל ואנחנו קיבלנו שני כדורי גלידה קטנים בתור פיצוי. עליי לציין שלאור העובדה שהניוקי היה מגעיל ולא אכלתי ממנו, מן הראוי שלא היו מחייבים אותי עליו (60 ומשהו שקלים), ולגבי ה"פינוק"- לא מי יודע מה, אולי גלידה של קרמיסימו, ולדעתי, אחרי ששילמנו כמעט 140 שח על פיש אנד ציפס עם עצם וניוקי לא אכיל בלי לקבל מים אחרי 3 פעמים שביקשנו- זה די מביך שעם דבר כזה קטן קונים אותנו. אני לא חושב שאני אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
נחמד.. וזהו..
3.5
18/02/16

שמענו המלצות דיי טובות והלכנו כמה חברות. היינו ביום חמישי בערב. המסעדה מעוצבת ממש יפה אבל המנות נחמדות אבל לא יותר מזה. לקחנו את סלט המזנון ופיש אנד צ'יפס. מקום חביב... צריכים להשתפר... טיפה בטעם וגם בשירות. לא יודעת אם אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
nba - תמונה
nba 2 ביקורות
שירות מזעזע
1.8
03/12/14

הלכתי עם חברה למזנון. מעולם לא קיבלתי יחס כל כך מזלזל, לא מקצועי ומתנשא מבעלת מסעדה. בסיום ארוחת בוקר, החלטנו להזמין קינוח, שאהבתי ואכלתי בעבר- מוס שוקולד עם "שטרויזל". החברה לקחה ביס,... ולאחריה אני, והחלפנו מבטים נבוכים- המוס היה חמוץ ומקולקל. קראנו למלצרית, שלקחה את הקינוח וחזרה אחרי כמה דקות עם מוס חדש ופסקה "זה כנראה נשאר קצת זמן בחוץ.." והלכה. כשקיבלנו את החשבון הופתענו לראות שאין שום פיצוי הולם או התנצלות על שהוגש לנו קינוח מקולקל. קראנו למלצרית ואמרנו לה על כך. היא הופתעה לשמוע על תקרית הקינוח ועל חוסר הפיצוי. היא הלכה לדבר עם מנהלת המסעדה, חזרה ואמרה: "מצטערת, היא אמרה שקיבלתן חדש וזה כל מה שהיא תעשה עם זה". הופתענו מהתגובה וביקשנו לדבר עם אותה גברת, שאמרה שהיא תתפנה רק עוד כמה דקות כי היא עסוקה. ה"עסוקה", אגב, היה בלשבת ולעשן בשולחן הסמוך. כשהיא באה, היא אמרה שהקינוח לא היה מקולקל ושכנראה שלא הרגשנו טוב את הטעם כי היא אכלה את כל הקינוח והוא היה בסדר גמור. הבעיה היחידה לפיה, היתה שהקינוח היה כנראה כמה דקות בחוץ ובגלל זה הוא לא היה קר. הדברים נאמרו באגרסיביות וחוסר סבלנות תוך האשמות כלפינו. כשאמרנו שהיחס שלה לא נעים ולא נחזור היא חייכה בהתנשאות ואמרה תנו לי לעשות את הבחירות שלי ועזבה. בקיצור, אני לא חוזרת למקום שלא סופר את הלקוחות שלו, לא לוקח אחריות על הטעויות שלו, ומתייחס בצורה כזאת לאנשים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kountapla - תמונה
Kountapla מבקר מתחיל
זה אוכל זה?!
1.5
13/10/14

הזמנתי פסטה פנה עם עגבניות וסלט קטן. הסלט בא בצלוחית קטנטנה ועלה 15 ₪ מחיר מופרז לכל הדעות, אבל עדיין נסבל. מה שהרתיח אותי היה תבשיל הפסטה פנה. הצלחת הייתה מלאה יותר בעגבניות מאשר... בפסטה. לא היה מלח בתבשיל ונראה בכלל שלא תבלנו. התבשיל היה בינוני באיכותו, אבל הייתי רעבה אז אכלתי את הפסטה והסלט, שילמתי 63 ש״ח ביחד (לא כולל טיפ, כן השארתי טיפ למרות הכל) וויתרתי על הזמנת שתיה חמה וקינוח. לפני שיצאתי אמרתי לבעלת המקום את דעתי, הטענה שלה הייתה שהם שמים מנות מדודות של 300 גרם פסטה וזה מה שקיבלתי. שאם הייתי מבקשת היו מוסיפים לי עוד פסטה. למה הייתי אמורה לעשות את זה ולהרגיש כמו מבקשת נדבות? יש גבול לחוצפה של בעלי מסעדות/בתי אוכל. ישנם מקומות שבאותה העלות נותנים לסועד מנה יפה ומשביעה. כאן זה לא המקרה. דבר אחד ברור, יותר לא אכנס למקום הזה וגם אמליץ לחברי לא לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
נחמד, אבל יותר לתיירים
3.0
10/10/14

הגענו בשישי לשבת על ארוחת בוקר. המקום מעוצב יפה ואווירה מעולה. ארוחות בוקר מגוונות ומעניינות. הזמנתי ארוחת בוקר ירושלמית - חביתה טעימה עם פטריות, לצדה סלט טרי וחלה. הממרחים שהגיעו ליד... היו קטנים ומאד סטמיית ויחסית לארוחות בוקר במקומות אחרים המנה הייתה קטנה. היא הגיע גם עם שתיה אחת בנגוד למקובל של מיץ ושתיה חמה. בן זוג שלי הזמין פריטטה, שהייתה לא רעה, אבל הגיע רק עם סלט וללא כל מזטים. היה לא רע, אבל די יקר יחסית לשתי חביתות וכוס קפה ששתינו. מתאים אולי יותר לתיירים. השרות היה איטי ביותר אם כי מאד ידידותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית - תמונה
אירית 2 ביקורות
מקום עם סגנון
3.8
30/10/13

באוקטובר 2013 הגענו למקום אחרי הצגה בתאטרון החאן, אנחנו תל אביבים ולא כל כך מכירים את המקום בירושלים. נהננו מאוד מהאוכל, צורת ההגשה המסוגננת ואופי המקום. הזמנו סלט פלסטינאי שהיה מעולה,... רביולי מצויין וחציל עם טחינה שהיה טוב. יצאנו מרוצים מאוד, למעט המחיר שהוא קצת גבוה ביחס לגודל המנה.אין ספק שנחזור לאכול במקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 5 ביקורות
ביקור שני מוצלח
3.8
13/10/13

בפעם הקודמת שהיינו במקום עם בעלי זה ההי במאי 2013. הקונספט של המסעדה מגניב לגמרי - הכל מוגש בצורה יייחודית והתפריט כולל מנות מעניינות ופחות בנאליות מרוב המקומות. הבעיה היחידה היא שבשתי... הפעמים היו חסרים דברים בתפריט והמצלרית לא הייתה מעודכנת כך שזה גרר עיכוב של 10 דק'.

עוד פרטים
הוספת תגובה