נגישות
נגישות

פאסטל - PASTEL ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על פאסטל

Adina - תמונה
Adina 3 ביקורות
מבאסת
3.0
30/09/18

הלכתי במטרה לחגוג יום הולדת לבן הזוג ויצאנו די מבואסים ורעבים. התפריט מאוד מצומצם, מחיר יקר בצורה מוגזמת והמנות פיציות, לא משביעות ולא יותר מ"נחמדות". לקחנו לקינוח כדור פררו רושה שהיה... יקר אבל מעולה! לסיכום, ממש לא שווה את המחיר אבל מה שכן, השירות מעולה וגם האווירה. בגדול, התבאסנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron מבקר מתחיל
יקר באופן מוגזם, מנות קטנות מאוד, וגם הטעם לא משהו...
2.8
27/07/18

האוכל מנסה להיות מתוחכם, אך בינוני ומטה. המחירים חסרי פרופורציה לחלוטין ביחס לגודל המנה והטעם. לאחר שחלקנו 3 מנות נאלצנו לקנות בייגלים בכמה שקלים כדי לשבוע.... גם מחיר האלכוהול מופקע-... 51 ש"ח על כוס יין הזולה ביותר...? על מה ולמה? נקודת האור היחידה היתה הברמנית שיצאה מגדרה להנעים עלינו את החוויה, המלצתי היא שתלך לעבוד במקום ששווה את רמת השירות שלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב - תמונה
אביב 4 ביקורות
קסם של מסעדה
4.8
27/04/18

מסעדה נפלאה מכל בחינה. הייתה לנו (3 נשים) איזו בעיה בהושבה ומיד נמצא לנו פתרון משביע רצון. השירות אדיב ומקצועי ולא מעיק. אווירה נפלאה, ומעל לכל - האוכל: העיצוב והטעם. המנות נדיבות. לא... מומלץ לילדים. המחיר גבוה יחסית אך המנות שוות את זה. יש להזמין זמן רב מראש! מאחלת לכם להנות כמו שאני נהניתי. ברכות לשף ולצוות האירוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנונימי - תמונה
אנונימי מבקר מתחיל
מחיר לא מוצדק
3.0
14/01/18

ישבנו אתמול במסעדה , תפריט מצומצם ויקר , ראינו שיש המבורגר בתפריט וכששאלו את המלצרית התברר לנו שזה רק הקציצה ללא הלחמניה במחיר של 88 שקלים ! כלומר רק קציצה עם חתיכת גזר מעל ב88 שקל ,... ממש לא מוצדק ! לאחר מכן הזמנו קינוחים שהיו ממש לא טעימים ויקרים .. בקיצור מחיר ממוצע יקר לסועד ולא מוצדק

עוד פרטים
הוספת תגובה
Izhak - תמונה
Izhak מבקר מתחיל
מחיר האלכוהול שערוריתי
3.3
22/10/17

אכלנו במסעדה "פסטל" במוצ"ש 21.10.17. בעבר היה לי ניסיון לא טוב. זה היה לפני שנים והפעם השתכנעתי ע"י חברים לנסות שוב. היינו 6 סועדים. המקום והאווירה טובים, השרות ואיכותו טובים גם הם. אך... אליה וקוץ בה: מחירים מסויימים הם פשוט הזויים! הזמנו 3 כוסות יין. קיבלנו את היין היחיד שהיה, ישראלי מסוג המוכר לי, לא יקר!. המחיר לכוס (שהכילה פחות מ-50 מ"ל) - 60 ש"ח!!! זה היה כמעט מחיר ההמבורגר שהזמנתי !(שגם הוא לא היה משהו, לא אכנס לפרטים.) בקיצור - אכזבה רבתי וכנראה שיעבור שוב זמן רב עד, שאולי, אכנס שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה - תמונה
לאה 3 ביקורות
כייף של מקום
4.8
30/08/17

אתמול בערב הגעתיעם בעלי על מנת לחגוג את יום הולדתי, נהניתי מהכל, האווירה, השירות, האוכל. בקצור חוויה גסטרונומית וגם כייף להיות במסעדה זאת. נשוב אליכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מסעדה טובה במוזיאון
4.0
10/06/17

הגענו לארוחת צהריים באמצע השבוע. אוירה במסעדה רגועה ומזמינה השירות טוב וקשוב. המנות נדיבות , SUPERME עוף והמוסר ים ראויות לציון מיוחד.הקינוח "האיים הצפים " מצוין .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Janna - תמונה
Janna מבקר מתחיל
הגעתי בשביל הריזוטו, היה מעולה!!!
5.0
20/08/16

בעלי ואני סעדנו במסעדה לכבוד טו' באב, היה נהדר! זה התחיל כבר בכניסה למסעדה, אשר קישטה את המקום בבלוני הליום, המלצר שלנו היה 10, בקיא בתפריט, בהאם זה האוכל או היין, קיבלנו שירות מעולה.... האוכל הגיע מהר, זאת הייתה חוויה לחיך. התפריט הינו מיוחד, לניעות דעתי אינו מתאים לכל סועד, כן הייתי ממליצה לקרוא את התפריט לפני שמגיעים בכדי לדעת במה מדובר. זה הכל עניין של טעם. הקינוח היה נראה מעולה אבל איכזב קצת בטעם, ציפיתי לקבל יותר וואאוו. (פררה רושה) סך הכל היה ערב מהנה וטעים במיוחד. תודה למסעדת פאסטל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil - תמונה
Gil מבקר מתחיל
שירות מעולה, אוכל יפה וטעים, יקר מאד, ממליץ לחוויה חד פעמית.
4.0
13/07/16

החוויה היתה מאד מהנה. השירות היה מעולה ומוקפד.המנות היו יפות וטעימות. ממה שאני זוכר-סקאלופ כמנה ראשונה, אנטריקוט לשני אנשים ופילה בקר בתנור כעיקריות, קינוחים טעימים שלא זוכר את שמם. כל... המנות היו טעימות. כ 240 שח לסועד בלי יין. יקר מאד אבל חד פעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Haim - תמונה
Haim 2 ביקורות
יקר ונשארנו רעבים!
2.5
28/06/16

יקר לא שווה את הכסף , מנות קטנות נשארנו רעבים חיפשנו מקום לאכול, טעם רגיל לא שונה מסטקיות עממיות , חוץ מהשירות שהיה אדיב לא מצאתי כלום טוב במסעדה גם הקינוח שהזמנו לא התעלה על עצמו והיה... נפילה

עוד פרטים
הוספת תגובה