נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

MatanB - תמונה
MatanB 10 ביקורות
אולי נחזור
4.0
22/09/18

מנות בגודל הוגן ביחס למחירים השוקו-חם לא כל כך היה חם אבל היה מאוד טעים (פרלינים) האווירה במתחם התחנה היא (כרגיל) מרגיעה ונעימה, דבר המקרין ישירות על החלק החיצוני של המסעדה היה טוב,... אולי עוד נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
ידידותי לטבעונים
4.0
07/06/18

מקום ישיבה מדהים, נוח, מרווח, עם נוף יפה של מתחם התחנה, בריזה נעימה ואווירה טובה. האוכל היה טעים אבל די סטנדרטי. ארוחת הבוקר הטבעונית היתה נדיבה מאד. המלצרית שלנו היתה מהירה מאד... ומדויקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
יקר מידי
3.8
14/04/17

השירות היה אדיב אך מבולבל ולקח זמן עד שניגשו אלינו. הזמנו מנת נייקי, פיש אנד צ'יפס, טוסט צהובה וסלט. המנות קטנות מאוד ולא נדיבות בכלל במיוחד ביחס למחיר היקר עם הסלט לא הגיע לחם ועם... הטוסט לא מקבלים סלט (כפי שנהוג במקומות רבים) מנת צ'יפס רגילה עלתה 35 ₪ בקבוק זירו קטן עולה 15 ₪ שנראה לי ממש מוגזם. שורה תחתונה האוכל טעים מאוד אבל המנות קטנות ויקרות בהגזמה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מקסים וטעים במיוחד
4.5
23/09/15

מקום נפלא בירושלים! עיצוב מדהים! מלצריות זריזות ! מנות מושקעות וטעימות! גדולות ומשביעות! כיף לאכול שם! יש אווירה טובה ושירים טובים ברקע שמוסיפים לאווירה המיוחדת בעיר ולטעמים הנפלאים שם!... ממליצה על השקשוקה! מ ע ו ל ה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
sype - תמונה
sype 2 ביקורות
אוירה ירושלמית מושלמת ושירות מדהים!!!
5.0
26/07/15

לאחר יום עמוס בסיורים ברחבי ירושלים, עם בעלי וארבעת ילדינו, הגענו אל מתחם התחנה. החלטנו לאכול בלנדוור. האוירה בפנים היא כמו חלון להיסטוריה! קילופי הטייח אל השכבות מהתקופות השונות, חשיפת... ציור הקיר שמול הבר, הריצוף המעוטר... אוירה אותנטית ונעימה מאד. השירות היה מהיר ואדיב ומאד ידידותי לילדים. המנות הגיעו בתזמון מושלם והיו ממש טעימות ומפתיעות - פיצה עם פלפל חריף - פשוט ממכרת. ניוקי ערמונים בטעם עדין ועוד... בקיצור - חוויה מושלמת!!! בטוח שנחזור שוב בפעם הבאה שנגיע לירושלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mor - תמונה
mor 3 ביקורות
מאכזב לא עונה על הציפיות מלנדוור ופוגע בשמה הטוב של הרשת, חבל.
1.5
27/06/15

שבוע שעבר ביקרתי עם חברה בסניף המסעדה במתחם התחנה בירושלים, כל תהליך ההזמנה היה ארוך תשומת הלב של המלצרים לשולחן שלנו הורגשה בקושי, מרגע כניסתנו למסעדה ועד יציאת המנות עברו 55 דק' חשוב... לציין כי כבר ידענו מה אנחנו רוצות להזמין מהיכרות קודמת עם הרשת, לאחר המתנה ארוכה ביקשנו לבטל את המנות אך המלצרים התעקשו שהמנות כבר "בדרך", לאחר כמה דק המנות אכן יצאו אך כבר לא היה לאף אחת מאיתנו חשק לאכול ביקשנו לבטל בכל זאת, ניגש אלינו אחד המהנהלים ומשיחתנו איתו השתמע כי הוא רוצה שנצא מרוצות לכן המנות יבוטלו ואם נרצה נאכל מהן בכל זאת. טעמתי מסלט העוף שהיה אכזבה בפני עצמה והסתכם בערימה נכבדת של חסה וקצת מכל השאר, התיבול של העוף לא היה טוב לטעמנו וגם הסלט טונה למיטב הבנתי מחברתי נאכל רק בשל היותה רעבה.. לזכותם יאמר שהלחם שהוגש עם הסלט היה טעים. ביקשנו חשבון כשמנת סלט העוף נראית עדיין מלאה בדיוק כפי שהגיעה (בציפייה כמובן שאין לנו כל חיוב בהתאם לשיחה שהתנהלה עם אחד המנהלים קודם לכן) אך להפתעתנו זכינו בכ-24% הנחה סך הכל. נגררנו לוויכוח לא נעים ולא צודק עם אותו מנהל ופשוט החלטנו לשלם את הסכום הנקוב ולעזוב. לסיכום, שירות מאכזב ביותר אם כי המלצרים עצמם היו נחמדים. מיותר לציין שהאירוע בסניף ימנע ממני, לקוחה קבועה של "לנדוור" לבקר בסניף זה כמו גם סניפים אחרים של הרשת. חשוב לציין כי כשסיפרתי על כך לקרובי הם לא הופתעו כלל..

עוד פרטים
הוספת תגובה