נגישות
נגישות

נסיב - Nasib ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על נסיב

.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
מסעדה נחמדה מאוד
3.5
17/01/17

זו הפעם השלישית שאכלתי ב'נסיב' ואולי גם האחרונה - אסביר: 'נסיב' NASIB היא מסעדת דגים מזרחית הממוקמת בכפר יאסיף כפר בגליל השופע מסעדות מכל הסוגים. בחודשים הראשונים שהמסעדה רק נפתחה היא... הייתה מצוינית זולה ותמיד מלאה, מאז אני חש כי ישנה מגמת ירידה משמעותית בטעם ובשירות, התפריט מכיל מנות מגוונות של דגים בשרים ופירות ים (דברים מיוחדים כמו סלט סרטנים -ממליץ!), העיצוב של המסעדה מאוד יפה והשירות משתדל מאוד להיות מוקפד אך מעט מרשל בקצב הוצאת המנות, חיכינו 25 דקות למנה הראשונה. בסך הכל החוויה מהמסעדה היא חיובית אך בהחלט ישנו מקום רציני לשיפור של השירות והאוכל על מנת לחזור לרמה שהיו בה לפני שנתיים+. מתאים לארוחה חגיגית בסופ"ש או באמצע השבוע עם המשפחה או חברים. המחירים נעים בסביבות 100-שקלים לסועד בממוצע(תלוי מה אתם מזמינים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
itay - תמונה
itay 5 ביקורות
איזה כיף למצוא מסעדה מעולה!!
5.0
26/10/14

היום חגגנו יום הולדת לחבר, אכלנו דגים וסטייק שהיו מאד טעימים (הסולומון סוף). הסלטים היו מאד טריים ואיכותיים כמו שהרבה זמן לא אכלנו.בקיצור איזה כיף למצוא מסעדה מעולה!! נ.ב. אפילו השירות... של המלצר עם הקעקועים היה מעולה בדיוק כמו שהיינו מצפים במסעדת שף "מהוללת" בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ishai - תמונה
Ishai 9 ביקורות
המסעדה הטובה ביותר בארץ ,בלי שטיקים ללא טריקים,מחיר של מנת דג ב60 ש"ח
4.5
07/09/14

קודם כל המנות גדולות ולכן אין טעם להזמין סלטים לכל סועד!כי בסוף לא מגיעים למנה העיקרית!לכן,הזמינו ארבעה חמישה סלטים טובים כמו:פטוש,גרגיר,לבאנה,טאבולה וסלט סרטנים.כל הנילווים סתם... ממלאים!הבנות שלי תמיד אוכלות פירות ים כל פעם בסגנון אחר והכול טעים וטרי!בד"כ אנו אוכלים דג לברק או מוסר ושותים עם לימונדה טעימה וכמובן עם קינוח מעוגות הבית שלא יביישו כל קונדיטוריה טובה.כל זה חמישה איש בארבע מאות ובשני תשלומים!הזמינו מראש מקום ביחוד השישבת וראשון

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר פישמן - תמונה
מאיר פישמן 5 ביקורות
פשוט מעולה
5.0
28/08/14

היינו אני ובת זוגי במסעדה ,הזמנו דג לברק ומנת שרימפסים והמנות היו פשוט מדהימות ונוסף לכך הזמנו סלטים שהגיעו טריים טעימים ובכמות מעל ומעבר . מומלץ בחום ומה שבטוח שאנו נחזור וגם נביא... חברים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אינה - תמונה
אינה 16 ביקורות
מאוד טעים וממשלא יקר
4.5
29/03/14

אנחנו תמיד בוחרים במסעדת נסיב כשחוזרים מהטיולים בגליל. סלטים, דגים, ופירות ים תמיד טריים וטעימים. אווירה נחמדה והמחירים ממש סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנשי הקריות - תמונה
אנשי הקריות 8 ביקורות
איכות פלוס מחיר...
4.5
16/03/14

ישנן מסעדות ערביות אוטנטיות רבות בגליל, אך שילוב של טעם + מחיר, כפי שקיים בנסיב, פשוט קשה למצוא. מבחר הסלטים הסטנדרטיים פלוס המיוחדים(סלט סרטנים למשל),טעים להפליא-כל צלחת ריקה תוחלף... במלאה, ללא תוספת מחיר. בעיקריות ניתן לציין,את סטייק האנטריקוט ואת מבחר פירות הים, במחירים שגם במילניום הקודם ולפניו היו סבירים ומטה...כפי שציינו, איכות פלוס מחיר....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoram - תמונה
Yoram מבקר מתחיל
מצויייייןןן
5.0
16/03/14

הגענו למסעדה בעקבות המלצה ונהנינו מאד. מסעדת דגים, בשרים ופירות ים ואכלנו מכולם. אוכל טעים, מלצר מקסים ואוירה נעימה ושקטה. הופתענו לטובה מהמחיר שהיה נמוך ממקומות דומים. יש לציין שהמקום... היה מלא כל הזמן ובהחלט יש סיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Khaled - תמונה
Khaled מבקר מתחיל
אוכל טעים -חאלד חמדאן
4.5
05/10/13

שירות אדיב ...בעל בית חרוץ ודואג ללקוחות האוכל טעים עובדים חרוצים נותנים שירות יפה ובסוף אתה נהני מאוכל ומחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה