נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-7102473 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בתל אביב

מקס ברנר בתל אביב
תל אביב
בית קפה
בראסרי 18 בתל אביב
תל אביב
בית קפה, כשר
לורנץ ומינץ בתל אביב
תל אביב
בית קפה, כשר
קפה פיירוז בתל אביב
תל אביב
בית קפה
קנטין בתל אביב
תל אביב
בית קפה
קפה לנדוור בתל אביב
תל אביב
בית קפה
הזמן שולחן

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

3 ביקורות וחוות דעת על קפה קולט

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
המבקרת - תמונה
המבקרת 71 ביקורות
ביקרתי עכשיו בקולט בפעם השניה - פשוט תענוג!
5.0
09/08/13

לקחתי את בעלי לקולט. הוא הזמין סנדוויץ׳ ברי שהגיע בבגט טעים עם המון ברי וצלחת סלט טרי. הגבינה מעולה והמנה נדיבה. וזה עולה 38 שקל בסה״כ שזה סביר מאוד לכריך גדול. אני הזמנתי פרנץ׳ טוסט... שמגיע עם סילן ופירות והיה טעים. השירות הפעם היה מצוין. הגישו לנו קנקן מים בלי שביקשנו. מקום קטן ומקסים עם מחירים סבירים וזה עוד בבזל היקר... כיף גדול!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nv - תמונה
nv מבקר מתחיל
קפה קולט - לא קולט אותך
1.3
07/08/13

חברתי ואני הגענו למתחום באזל בכוונה לסעוד ארוחת בוקר נעימה של יום שישי בבוקר. התיישבנו בחוץ - נחמד, מוצל. ואולם... משב ריח לא מאד נעים הציף אותנו מדי כמה זמן. כששאלנו את אחד מעובדי... המקום אמר שאכן זה מוכר - הריח עולה מחניון באזל - שפתח האוורור שלו צמוד למסעדה, ומדי פעם ריח נבלת חתול עולה. מסתבר שזו הייתה הבעיה הקטנה. חברתי הזמינה קפה וקרואסון - במחיר מלא אגב, אין אופציית קפה ומאפה (26 שח ביחד...), ואני התלבטתי בין אופציות הכריכים השונות. המלצרית המליצה בחום על כריך הגאודה - אותו הזמנתי בלחם דגנים. כמה דקות אחר כך יצאה צלחת ועליה לחם דגנים פרוס - יבש מעט, עליו מרוחה שכבה נדיבה של חמאה וחתיכות גסות של גבינה. לא ירקות, ולא סלט - שמצויינים בתפריט. כשהשבתי את הכריך אל המטבח נתקלתי בתגובה כעוסה מעט, אך הכריך שב עם כמה פרוסות מלפפונים ועגבניות מעל החמאה, ולידו צלוחית ובה פרוסות מלפפונים ועגבניות ספורות, שני עלי חסה ומעליהם מעט חומץ בלסמי (להלן: 'סלט'). בתום שהותנו במקום ציינתי בפני המלצרית - שהייתה חביבה ביותר - שלא אשוב למקום. הכריך מתחת לכל ביקרות, ובוודאי לא הולם את מחירו הגבוה - 38 שח. בשלב זה הופיעה בעלת המקום. להפתעתי הרבה, במקום לשאול מה קרה ולהתנצל על איזו אי הבנה עם המטבח או משהו בסגנון זה היא תקפה אותי בעוינות בנוסח - 'אז אני מבינה שכלום לא היה טוב... בסדר גמור... אין בעיה... אני מאד שמחה לשמוע תלונה פעם בשבעה חודשים...' וגם – 'למה בדיוק את מצפה במחיר כזה?' התנצלות, זיכוי, או הקשבה, היו רחוקים כרחוק 'כריך גאודה עם סלט' מן המנה שהוגשה. המלצתי – מתחם באזל עתיר בבתי קפה... מוטב לוותר על מקומות בהם לא קולטים אותך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 71 ביקורות
הגעתי לקפה בטעות וזו היתה טעות מבורכת :-)
3.8
01/08/13

חיפשתי מקום לקפה של בוקר והגעתי תוך כדי שיטוט ברח' בזל. מדובר בבית קפה קטן, מתוק ומקסים שבו כל הצוות צרפתי. התפריט די מצומצם אבל יש בו את כל הדרוש לארוחת בוקר מהנה. הזמנתי ארוחת בוקר... שכללה חביתה סטנדרטית, לחמים מדהימים (כולל באגט שאי אפשר להפסיק לאכול), אבוקדו, סלט, מיץ תפוזים שבאמת סחוט במקום (!), קפה קר, ריבה טעימה, 3 מיני גבינות מעולות (גאודה, קממבר, פטה). המחיר סביר ביותר: 46 ש"ח. החיסרון הוא שארוחת הבוקר הוגשה בהמשכים: קודם כל המיץ (כמתבקש), אחרי 10 דקות הוגשו לשולחן קפה קר, לחמים, חמאה וריבה. אחרי עוד 10 דקות הוגשו החביתה, הסלט והאבוקדו. אחרי עוד 10 דקות נזכרתי שהארוחה כוללת גבינות והמלצרית התנצלה והביאה את הגבינות. צריך סבלנות... במקום ישנם מגזינים מכל הסוגים וגם כריות לגב. מדי פעם נכנסים לקוחות קבועים, חלקם דוברי צרפתית. לסיכום: מקום מתוק לעצור בו.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 052-8893616

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה