נגישות
נגישות

קפה קפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
בית קפה מעולה
4.3
31/08/15

בית קפה מעולה עם שירות טוב ומחירי מנות כמו סלטים סנדביצים במחירים טובים מאוד. מומלץ לשבת בחוץ כי נעים יותר ופחות רועש מבפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
קפה קפה
2.5
25/04/15

היינו היום אחה"צ במקום. היה חביב, אולם הקפה יש לציין לא היה משהו. זה לא הקפה הקפה של קפה קפה שאנחנו מכירים. השירות היה יחסית בסדר אולם לא יצא מגדרו. חבל כי למקום יש פוטנציאל הרבה יותר... טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
pnina - תמונה
pnina מבקר מתחיל
חוויה משפחתית מהנה מאד
4.3
06/02/15

הערב יצאנו למסעדה 3 מבוגרים ו6 ילדים ונוער בטווח הגילאים 4-16, התקבלנו בחיוך עם שירות מדהים ע"י מלצר שליווה אותנו כל הארוחה. החיוך והשרות שקיבלנו ניו מדהימים וסיפקו כל אחד מהיושבים מקטן... ועד גדול. גם החשבון בסוף מתחשב בהתקזזות של הקינוחים מול ארוחות הילדים ועוד. בקיצור מומלץ מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
ארוחת בוקר בערב בקפה קפה
4.3
05/02/15

לי ולאשתי התחשקה ארוחת בוקר בשעות הערב אז קפצנו לקפה קפה. ארוחות הבוקר היו מעולות, מגוון לחמים טריים וחמים, הוציאו לנו כמה מטבלים שרצינו והציעו עוד כשנגמר, החביתות היו מצויינות, תוספות... ניתנות בחינם. השירות היה מעולה, הן של המלצרית החמודה והן של אחראית המשמרת שדאגו לנו להכל. רק בשביל זה נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
ארוחת צהריים משפחתית
5.0
31/08/14

היינו בארוחת צהריים משפחתית והיה מצוין. המנות היו נהדרות מלבד מנה של קציצות טבעוניות שהיתה לא מוכנה ותוך שניות המלצר כמובן ביטל לנו אותה. לזניה מעולה ושקשוקה איטלקית מעולה. השירות היה... אדיב ונעים ומהיר. המחירים בהחלט סבירים לחלוטין. האוירה נעימה והאוכל פשוט מעולה... מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
אחלה שקשוקה
5.0
28/08/14

הייתי בארוחת בוקר עם חברה ואכלנו שקשוקה איטלקית מעולהההה. מנה מומלצת ביותר. שקשוקה עם גבינת מוצרלה ופלפלים קלויים ממש הצלחה. מנה גדולה ויפה שבהחלט מספיקה לזוג (הזמנו את המנת יחיד ולא... הזוגית). בקיצור אוכל מצוין. מחירים בהחלט שווים. אווירה נעימה וההגשה היתה מהירה על אף שהמסעדה היתה מלאה באנשים. המלצרית היתה מאד שירותית ואדיבה וידעה להמליץ לנו לפי רצוננו. בקיצור מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
ממש נחמד
5.0
01/07/14

הייתי אתמול בארוחת בוקר זריזה והיה ממש נחמד. הזמנו שני סועדים ארוחת בוקר יחיד שבהחלט הספיקה ואף נשארו עודפים.... השירות היה מהיר כמו שרצינו המחירים בהחלט שווים. ממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ohad228 - תמונה
ohad228 8 ביקורות
שירות מעולה, תפריט מיושן, תמורה נמוכה למחיר
3.3
31/05/14

השירות והאווירה בסניף היו מעולים, השירות היה מהיר יחסית, לצערי התפריט קצת מיושן ולא קיים מגוון טבעוני רחב. ארוחת הבוקר הזוגית שקיבלנו הייתה דלה ביותר ביחס למתחרות, הגבינות והממרחים... הגיעו בכמות שמגיעה בארוחת יחיד והם לא מציעים אפילו הוספה ומילוי, כמו כן על תוספת חלב סויה הם דורשים תוספת מחיר מה שכבר לא קיים יותר בבתי הקפה. לא משתלם לארוחות בוקר בהשוואה למתחרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מהיר וטעים
5.0
31/12/13

היינו השבוע ביום ראשון בקפה קפה. לא היה לנו הרבה זמן והסברנו זאת מראש למלצר החביב שהסכים להמליץ לנו בשמחה על המנות שמוכנות הכי מהר. היה שירות נפלא ואכן מהיר וכמובן טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
קפק קפה
4.0
25/10/13

היינו אתמול במקום הפועל 24 שעות. הזמנתי סחלב חם מעלף בעלות של 19 ש"ח. החברים הזמינו סלט יווני שהיה מעולה לטענתם ובתוספת בירה ליד. המקום מאוד נחמד ותמיד כיף להכנס לקפה קפה מרכז הכרמל.... בנוסף שירות טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה