נגישות
נגישות

על הנהר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על על הנהר

koren7541 - תמונה
koren7541 מבקר מתחיל
אחלה מקום נמצא על מיקום יפה.
3.5
12/08/24

האוכל מצוין השירות סבבה לגמרי אך המחיר יקר מאוד המנות שמקבלים כן יחסית גדולות ומקבלים רטבים מיוחדים שרואים שמכינים את הכל במסעדה, בהחלט ממליץ ללכת למי שיש את המשאבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
isthener - תמונה
isthener מבקר מתחיל
מקום נהדר, שירות מחייב שיפור.
2.8
10/03/24

המקום נהדר, הושקע המון בעיצוב המסעדה, נעים מאוד לשבת בה. השירות מחייב שיפור ניכר, המנות לא מוגשות יחד, הזמנו שלוש מנות ראשונות והם הוגשו כל מנה בנפרד, רק כשבקשנו קיבלנו צלחות למנה... הראשונה. במנה העיקרית קבלנו את המנות במרווח של 20 דקות, היינו צריכים לבקש סכום. את הקפה קבלנו כמעט קר. התפריט באתר המסעדה אינו תואם לתפריט במסעדה, יש מנות המופיעות באתר ולא קימות במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכ - תמונה
מיכ מבקר מתחיל
היינו אמש היה נעים ומאד טעים!
5.0
07/09/22

המנתי מנה עיקרית סלט חסה עם מנגו וגבינה מיוחדת,אגוזים,מזמן לא אכלתי סלט ככ טעים! רציתי לחם ללא גלוטן,נאמר לי שאין,חבל, אפשר לבדוק אפשרות שיהיה? תודה רבה רבה!צוות מקסים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עתניאל - תמונה
עתניאל 2 ביקורות
מושלם!
5.0
24/08/22

לראשונה, ישבנו זוגתי ואני לאכול במקום שהכל היה בו מושלם!!! ואני סופר-ביקורתי,בעיקר באוכל! מקום, יפה, נקי ושקט. נוף מדהים של נהר הירדן, שירות אדיב ומהיר, מנות גדולות... ו....טעימות!!!!!!!!!!! מושלם! מומלץ הכי הכי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירית - תמונה
מירית 2 ביקורות
אוכל ושרות מצוינים, מקום יפה
4.8
22/08/22

מגוון יפה של מנות. כל המנות שהזמנו היו טעימות מאוד, השרות מהיר ואדיב. מתאים גם למשפחות. כדאי לבוא באור ולשבת בחוץ על שפת נהר הירדן

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalig.design - תמונה
natalig.design מבקר מתחיל
אווירה אש, אוכל מצוין.
5.0
21/09/21

נהנו מאוד, אווירה כיפית, שירות מצוין, מנות עשיורות וטעימות

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישי - תמונה
ישי מבקר מתחיל
מקום רועש, אוכל בסדר
1.8
11/09/21

מקום רועש, אוכל בסדר מנות הגיעו ביחד בלי שום תכנון

עוד פרטים
הוספת תגובה
רקפת - תמונה
רקפת 3 ביקורות
אוכל טעים חוויה גרועה
3.0
24/08/21

הינו אתמול במסעדה בשעת ערב. הזמנו מקום מבעוד מועד בתוך המסעדה. באותה עת בשולחן לידינו ישבה משפחה מורחבת עם ילדים קטנים שבכו צרכו והרעישו בצורה קיצונית שאף הצוות ציין זאת . נאלצנו בתוך... חצי שעה להזמין לאכול לשלם ולברוח. זו לא היתה המטרה שלשמה הגענו. ההמלצה שלנו לקבוע בתקופות החופש.. אזור למשפחות עם ילדים קטנים ובאזור אחר משפחות עם ילדים בוגרים. היה מאכזב לשלם סכום גבוה לאכול ולצאת מבלי להנות מהחוויה. הינו שמחים לחזור למסעדה לחוויה מתקנת

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס 2 ביקורות
מאוד מאכזב
2.0
15/08/21

הגענו היום לעל הנהר בפעם השלישית, בניגוד לפעמים הקודמות, הפעם הכל היה מאכזב. מנות ראשונות קטנות ודלות. מנת ילדים חסרת טעם ולא אכילה. פיצה יבשה. מנת הסטייק היתה טעימה. השירות היה איטי... מאוד. בקיצור תוותרו

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל 2 ביקורות
מקום יפה ופסטורלי אוכל בינוני
2.0
19/07/21

הומלץ לנו לשבת במרפסת, אכן מאוד יפה לשבת במרפסת אבל ביולי אוגוסט כשהחום עולה, לשבת במרפסת גובל בסבל, בנוסף ברגע שהגיע האוכל היתה התקפת זבובים נוראית, היינו חייבים לאכול מהר לפני... שהזבובים ישתלטו על האוכל. אני אכלתי את מנת השרימפס שהיתה לא טובה, השרימפסים היו עשויים לא טוב. בעלי אכל את הפרגית, שהיתה יבשה. המחירים גבוהים. לסיכום אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה