נגישות
נגישות

על הנהר ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על על הנהר

דוד - תמונה
דוד 8 ביקורות
חצי ליטר בירה = 350cc
2.3
17/06/14

הזמנתי בירה היינקן מהחבית, 29 ש"ח. בטפריט מצויין חצי / שליש. גם המלצרית שאלה אם חצי או שליש. כשמדובר בבירה מהחבית, מקובל שהמידות מתייחסות לליטר אלא אם צויין אחרת. להפתעתי קיבלתי כוס... שנראתה קטנה מחצי ליטר (כוס לא ממותגת). ככשאלתי את בעלי המקום אם הכוס במידה של חצי או של שליש, התפתלו ונתנו תשובות לא לעניין. המלצרית אמרה שזה פיינט (בכלל לא לעניין - פיינט בריטי=5.68ל' ואמריקאי=4.73ל'). כשאמרתי להם שאם מדובר בפיינט יש לצייין זאת בתפריט באות p כפי שנהוג בעולם המערבי, בעל המקום אמר שיש כוס גדולה ויש כוס קטנה. ברור למה נמנעים מהכוס הממותגת. הכוס שקבלתי גם קטה בהרבה מפינט. מילאתי את הכוס במיים עד הגובה שנמזגה הבירה, ולקחתי את כמות המיים (לאחר שהועברה לבקבוק) לבדיקה בבית' בכלי מדידיה. כמות הנוזל - הבירה שקיבלתי הייתה 350cc. לאחר שהבעתי בפני המלצרית את חוסר שביעות רצוני מהכמות שקיבלתי, בהתייחס לכמות שהזמנתי ושחוייבתי עליה, הציעה והגישה עוד כוס קטנה עם הכמות שהייתה חסרה. הפיצה שהוגשה הייתה מאוד לא מושקעת, לא טעימה ודלה במצרכים. ממליץ לבדוק בהזמנה ולא לשלם עבור חצי ליטר אם לא מקבלים. ממליץ לא לשתות ולהזמין בירה במקום זה ובמקומות אחרים, אם לא מצוין במדויק וברור הכמות - גם בתפריט וגם על הכוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/06/2014
אנו חולקים עלייך ועל הבדיקה שעשית, הכוס הינה כוס של חצי ליטר בדיוק ... מי שנתן את התשובות כנראה לא היה מודע לנתונים .. וחבל מאוד שאתה/את מעבירים ביקורת שהנתונים בה לא נכונים .. בעניין הפיצה..צר שזה מה שאתה חושב , הפיצה שלנו היא אחת הטובות באזור וזה לאור כמות ההזמנות והחוות דעת שאנחנו מקבלים.
תמונה של דוד
דוד
22/06/2014
אפשר לטעון שוב ושוב שהיה שם חצי ליטר - אך עם עובדות אי אפשר להתווכח. יש עדים והנוזל שהיה בכוס ושהיה בדיוק במידה של הבירה (לא הייתה אפשרות למלא יותר מהכמות שנמדדה) נמדד בכלי מדידה מדוייק לנוזלים. במקום להתנצח, ראוי שתחליפו את הכוסות או את הרשום בתפריט. היה מכובד הרבה יותר, אילו הייתם מודיעים כי טעיטם ושאתם מתכוונים להחליף את הכוסות , או לציין בתפריט את הכמות שאתם מגישים.
amitalter - תמונה
amitalter 10 ביקורות
מוצלח ומולץ ביותר
4.3
07/05/14

לא מזמן החליפו תפריט ועשו את זה מעולה. אנטריקוט משובח, סלטים וטריים מעניינים ( אני בדקתי את הלבנה, קרפציו מצוין, תשאירו מקום לברולה שכבות כקינוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roy - תמונה
Roy מבקר מתחיל
פשוט חוויה
4.5
14/04/14

נסענו קבוצה של 3 זוגות לסופש וגילינו ספוט מדהים "על הנהר" אווירה נעימה לצד סעודת מלכים של פירות ים ובשרים ובלי ששמנו לב נכנס הלילה ופתאום המלצריות החביבות התחילו להשקות אותנו בקוקטיילים... מגניבים ולא יכלנו לא לפרגן לחוויה קולינרית מלאה בסטייל ...שאפו לצפונים שהשכילו לתת רמה מחוץ לת"א.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer - תמונה
Omer מבקר מתחיל
פשוט מצויין
5.0
13/04/14

על הנהר, המיקום יפייפיה ופסטורלי, העיצוב מקורי ומקסים, תפריט מגוון ושירות אדיב. מומלץ בחום! לא לפספס אם אתם מטיילים באיזור, שווה אפילו גם להגיע במיוחד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shimon Rozinger - תמונה
Shimon Rozinger מבקר מתחיל
מקום מדהים
3.8
04/04/14

מסעדה ממוקמת במקום מדהים ומיוחד לקחנו ממבחר המטעמים שהיו טעימים ומעולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
:) - תמונה
:) 10 ביקורות
על הנהר
3.3
29/12/13

נוף מקסים על נהר הירדן , נחמד לשבת במקום לשתות בירה ולשבת לדבר . האוכל הגיע באיחור וחיכיתי למלצרית זמן רב אבל המוזיקה והאווירה חיפתה על כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lazarmaa - תמונה
lazarmaa 2 ביקורות
מקום נפלא....
5.0
21/11/13

הגענו לעל הנהר אחרי הרבה זמן שלא ביקרנו שם. הגענו בסביבות שמונה וחצי בערב ביום חמישי, המוזיקה היתה לעניין, הישיבה בתצפית על הנהר היתה רומנטית, זרמנו לתוך הלילה והמוזיקה גם היא שינתה... קצב, הזמנו אלכוהול לצד האוכל המשובח. המקום שופץ בצורה מדהימה. התפריט השתדרג וכל מה שהזמנו לשולחן קיבל אצלנו ציון מעולה, במיוחד הסניה והטונה. השירות טוב, נפלנו על מלצרית ממש חמודה. מומלץ ביותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
tamara - תמונה
tamara מבקר מתחיל
: )
4.0
12/11/13

הגענו במקרה כשחיפשנו מסעדה לארוחת ערב. המקום יפה מאוד ומעוצב בטוב טעם, המנות מעניינות וטעימות להפליא. המחירים סבירים והשרות מעולה. מאוד מאוד מומלץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
amit - תמונה
amit מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.3
11/11/13

אכלנו במסעדה לפני שבוע והיה פשוט מעולה!!! היינו בשבת והיה 1+1 על ההמבורגרים והם היו מצויינים גם בטעם וגם במחיר! מומלץ!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron - תמונה
Yaron מבקר מתחיל
ארוחת ערב
4.8
03/10/13

אכלנו במסעדה אני ובת זוגתי , נהנו מכל רגע ואני ממליץ בחום על המסעדה ! אוכל מצויין!!

עוד פרטים
הוספת תגובה