נגישות
נגישות

על הנהר ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על על הנהר

nuri - תמונה
nuri מבקר מתחיל
אוכל מדהים שרות מצויין אוירה כייפית
5.0
29/04/17

הגענו למקום וקיבלו אותנו יפה המקום עצמו מהמם מרגיע. ממש ישבנו על הנהר עם תאורה מגניבה ואוירה מדהימה. האוכל היה מוווווושלם באמת שלא נהניתי ככה הרבה זמן במסעדה!! המלצרית היתה מקסימה... וסובלנית למרות ששיגענו אותה והמחירים שווים לכל כיס. לסיום אני ממליצה לכל מי שמעוניין להנות מאוכל מעולה ואווירה טובה לנסות את המקום! ואני לא מתאמצת בדכ לרשום המלצות וכו אבל כשמגיע אז מגיע..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva 28 ביקורות
טעים מאד- אסור לפספס!
4.5
01/04/17

ישבנו בעלי ואני ביום שישי בערב, והזמנו: סלט פלאפל, המבורגר ופיציה סיניה- כל דבר יותר טעים מהשני!!!! בפנים אווירה מגניבה של פאב, בחוץ על הנהר רומנטי, והייתה גם קבוצה ששרה שירי ארצישראל... תוך ליווי של גיטרה- מקסים מקסים!!! המלצרים עשו את המיטב כדי שיהיה לנו נעים ונחמד. האוכל הוגש במהירות, היה לא יקר- ושווה כל שקל! במיוחד הפיצה סיניה וסלט הפלאפל! פינת חמד ארצישראלית- אסור לפספס!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון מבקר מתחיל
כיף
5.0
31/03/17

מיקום המסעדה מדהים , על הנהר , האוכל מצוין, טרי וטעים! מחיר לא הכי יקר, האווירה יותר רומנטית אך מתאימה לכל אירוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yehely - תמונה
Yehely 2 ביקורות
לא מומלץ
1.8
21/01/17

אני ובן זוגי הגענו למסעדה ביום שישי, התיישבנו בבר האווירה חלשה מאוד, המנות קרות ולא מוכנות, הזמנו שתי ראשונות שהיו נחמדות מינוס ושתי עיקריות מאכזבות מאוד, המחירים גבוהים ולא מצדיקים את... איכות המנות. כל זה לא עניין את המנהל והברמן שעשו טובה ששירתו אותנו. מאכזב ביותר לא נמליץ ובטח שלא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חוויה נעימה
4.8
08/01/17

התארחנו בבית מלון ביום שישי החלטנו לשנות אווירה ולנסוע לביסטרו על הנהר. כשהגענו נאמר לנו שלא הזמנו מקום. אבל מנהלת משמרת הציעה לנו להשאר עד 23:00 עד שיגיעו מוזמנים שהזמינו את השולחן .... היינו 10 הזמנו יותר משקאות והגענו בגלל האווירה התוססת. השירות היה מעל למעבר. מחירים הוגנים מאוד. נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה מבקר מתחיל
הרבה ירקות בארוחה
4.3
27/04/16

הגענו לארוחת ערב זוגית, בשעה 20:45 , המלצריות חינניות, אשר שרתו אותנו באדיבות. המנה הראשונה ירקות ים תיכוניים, היתה טעימה מאוד, במנה העיקרית שהזמנו, קבבוני טלה על ירקות צרובים ,ונתחי... סינטה עם ירקות צרובים. כששאלתי האם אוכל לקבל תוספת אחרת חוץ מהירקות ? נעניתי שתוספת אחרת כרוכה בתשלום. כך שהיו לנו הרבה ירקות צרובים מאותו הסוג בארוחה ! היינו מצפים ממסעדה ברמה כזו, שתאפשר לסועדים תוספת חליפית לא בתשלום , כמו כן לו המלצרית היתה מסיבה תשומת ליבי שאלו אותם ירקות בשתי המנות ייתכן שהיינו משנים המנה העיקרית.כמו כן יחד עם זאת שהוצע לנו תפריט כשר לפסח , לא היו מצות במסעדה. בברכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
טעים ונעים
3.8
23/12/15

מסעדה מקסימה ונעימה. השירות היה ממש טוב ולבבי. האוכל מאד טעים, וכל מה שאכלנו היה מעולה (מרק בטטה, סלט פלפאל, פרגיל ופסטה ראגו) רק שהוא היה חריף מדיי (מרק ופסטה)- פלפל אפשר להוסיף...

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי 6 ביקורות
מקום מיוחד ביותר..
4.8
30/09/15

מגיעים לעל הנהר בלילה המקום הופך למעין פאב מסעדה איכותית ברמות! יש להם המבורגר קטלני..עשוי במקום ..סביצ'ה טונה מצויין וקרפצ'ו בקר מדהים..ואוכן הן לישיבה ככה בכיף והן לארוע או סתם יציאה... עם החברים..והנוף..על גדות הירדנית..רומנטי ויפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
מומלץ ביותר
4.8
05/09/15

המסעדה ממוקמת על גדת נהר הירדן מקום קסום, הרחבה מחוץ למסעדה מרווחת מאוד נוח להגיע עם ילדים. אנשי הצוות אדיבים וקשובים מאוד. היינו 12 סועדים מתוכם 6 ילדים דעתנים, המלצרית עמדה מולם... בגבורה באדיבות ועם חיוך ענק.המנות גדולות מאוד (כדאי להגיע מורעבים) וטעימות. המבוגרים לקחנו סטייק אנטריקוט מצויין שנעשה לפי דרישת כל אחד מהסועדים לשביעות רצונו. קרתה תקלה עם שתי מנות כשמצד המסעדה התאמצו במקסימום לתקן ולבסוף סרבו לקחת תשלום והוסיפו פיצוי ללא תמורה של 2 מנות קינוחים. מעל ומעבר למצופה. מקום מומלץ ביותר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit 2 ביקורות
יופי של מקום
4.0
01/08/15

היינו בשישי האחרון בערב במסעדה. המקום יפיפה במיוחד כשיושבים בחוץ. מקום מאד רומנטי (היינו בטו באב). השרות מעולה והאוכל מעולה. בהחלט נחזור למקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה