נגישות
נגישות

טורו - Touro ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על טורו

Dan - תמונה
Dan 3 ביקורות
נהננו מאוד!
4.8
17/03/14

אכלנו במסעדה עם גרופון שקנינו. היה טעים מאוד. הפילה בקר היה מהמם וכך גם השפונדרה. הראשונות גם היו נהדרות. הקינוח היה טוב, אבל בהתחשב בכך שהוא לא היה חלבי אפשר להגיד שהיה מצוין

עוד פרטים
הוספת תגובה
nati - תמונה
nati 4 ביקורות
מסעדה מצוינת! חוויה קולינרית, מומלץ מאוד!
5.0
19/02/14

חגגנו לבעלי יום הולדת. המסעדה נמצאת במקום עם נוף מדהים משקיף על העיר העתיקה. אבל הכי חשוב, כמובן, זה האוכל. המנות אותנטיות, טעימות להפליא, מוגשות בצורה מאוד אסתטית ובגודל נכון. בנוסף... לכך, שירות אדיב. לסיכום, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיסי - תמונה
סיסי מבקר מתחיל
חוויה קולינרית במקום מיוחד במינו
5.0
09/01/14

בסיומו של יום חופש שנערךבסיור בירושליים בחרנו לסעוד במסעדת טורו. מיקומה של המסעדה מרהיב ביופיו במשכנות שאננים. המנות מגוונות בטעמים מיוחדים ולא שיגרתיים. הכל פשוט טעים. האווירה ומוסיקת... הרקע מיוחדים להפליא והשירות כבר לא נותרו מילים לתאר. מחירים סבירים מאד למסעדת יוקרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מחירים - תמונה
מחירים 2 ביקורות
הפתעה בירושלים
4.5
06/12/13

למי שמחפש אוכל טוב, אוירה , ונוף מרהיב- בלב משכנות שאננים עם נוף מדהים לחומות -מסעדה חדשה ומיוחדת. הנוף והאווירה בפני עצמם שווים את החוויה, אבל כשמגיע האוכל מסתבר שזה עוד כלום ... לא... לפספס את קציצות הפרסה שהפכו ללהיט מקומי, ובמנות העיקריות- מנת השפונדרה המושלמת ופילה הבקר המדהים. חוויה מענגת !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 2 ביקורות
מסעדה מצוינת
4.8
03/11/13

המסעדה מצוינת. היינו 4 סועדים והזמנו מנות שונות - ולא נפלנו בכלום. מנות ראשונות: חציל על האש - הכי טוב שאכלתי; סלט אנדיב - גדול מספיק לשניים; קרפצ'ו פטריות - מעולה. לחם שאור חם, טרי... וטעים מאוד. מנות עיקריות: פרגית; חזה עוף (חזה אווז מעושן); תבשיל שפונדרה; מעורב ירושלמי - הכל היה מעולה. מנה אחרונה (רק אחת... כבר לא היה לנו כח... המנות גדולות) - ברולה גינג'ר ולמון גראס - מאוד מאוד טוב. מחיר סביר מאוד (חוץ מהיינות שקצת יקרים). יש גם נוף נהדר (אנחנו היינו בלילה, אבל מכירים את האיזור - זה אחד הנופים היפים בירושלים). השירות גם הוא היה טוב. בקיצור: 100% מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit 3 ביקורות
מסעדה טובה. אבל יקרה. יקרה מדי....
3.3
04/10/13

הזמנו מקום ל-3. השירות היה מצויין. האוכל טוב, בעיקר המנות הראשונות שהיו מצויינות. מהמנות העיקריות שהזמנו - הסלמון היה יבש ומאכזב! קשה לייבש סלמון, שהוא דג מלא שומן, וחבל שהם הצליחו... בכך... שתי המנות האחרות היו טובות, לא מדהימות. והמחירים: הרבה יותר מדי. 125 לדג היום. 106 לסלמון. יצאנו במחיר של 700 ש"ח ל-3 אנשים. שזה טירוף ממש, אם לא היה לנו אורח מחו"ל... סיכום: רק אם בא לכם להרשים מישהו בנוף היפה של משכנות, ושל העיר העתיקה. האוכל לא מצדיק כאלה מחירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 2 ביקורות
חוויה!
4.8
26/08/13

עם השף בני אשכנזי עבדתי במשך כשנתיים במסעדה הקודמת שלו בחוף הים בראשון לציון. לאחרונה פתח את מסעדת טורו החדשה בירושלים. אני אוכל במסעדות רבות בארץ, ואני חייב להודות כי זו אחת המסעדות... הטובות ביותר! שימת דגש על הפרטים הקטנים, מנות ראשונות מדהימות ( לא לוותר על הטרטר פילה בקר וטרור הסלמון), מנות עיקריות אליפות ( פילה בקר על פולנטה אליפות!). מיקום מדהים ושירות מצויין. אין דרך טובה יותר מלסיים טיול במסעדת טורו שנמצאת ממש מתחת לתחנת הרוח במשכנות שאננים. שאפו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 2 ביקורות
חוויה מדהימה
4.8
05/08/13

הזמנו מקום לחמישה אנשים ביום חמישי בצהריים. הזמנו מנות ראשונות סביצ'ה דג, חציל וקציצות פארסה שהוגשו יחד עם לחם הבית. המנות היו טעימות ביותר הלחם היה טרי וחם והמטבלים מדהימים. למנות... עיקריות הזמנו את הפרגית, הסלמון ניוקי וסינייה. כולנו התענגנו על המנות ולא יכולנו להפסיק. כשהגיעו הקינוחים לא האמנו שישנם קינוחים כשרים כל כך טעימים. השירות המצוין והאוירה הנעימה הוסיפו לחויה המצויינת. ישר כוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
פילורי - תמונה
פילורי 2 ביקורות
חוויה
4.3
06/07/13

ישבנו במרפסת, מאוד רומנטי על רקע החומה. אוכל מצויין. לא לוותר על הפרגית וניוקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי מבקר מתחיל
מומלץ ביותר
4.5
26/06/13

מסעדה יפהפיה עם נוף מדהים של הר ציון וגיא בן הינום, אבל בניגוד למסעדות שכאלו שלעיתים מסתפקות במיקום, כאן גם האוכל פשוט טעים!!! המסעדה הטעימה ביותר שאכלתי בה בירושלים בשנים האחרונות.

עוד פרטים
הוספת תגובה