נגישות
נגישות

טורו - Touro ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על טורו

דניאל - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!!
4.3
05/07/18

אכלנו פעמיים בטורו. בשתי הפעמים האוכל היה פשוט מדהים! נהנה מכל מנה!! בפעם הראשונה הגענו יחד עם שובר עליו שילמנו מראש אך בשלב החשבון נאמר לנו שאי אפשר לממש אותו. ואז שילמנו כפול, גם על... השובר וגם על החשבון. כמה ימים אחר כך אחרי שזה התברר לליאת מנהלת המסעדה היא הייתה איתנו בקשר רציף, דאגה שנקבל החזר האשראי והזמינה אותנו לארוחה נוספת ללא תשלום. היא טיפלה בנו במסירות ודאגה שנקבל יחס הולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הגר ועידו - תמונה
הגר ועידו 3 ביקורות
חובה לחזור.
4.8
23/04/18

חגגנו יום הולדת לאישתי עקב המלצות רבות מחברים החלטתי לקחת את אישתי. ולרגע אחד לא התחרטתי שבחרתי בטורו. הייתה אווירה כיפית ונעימה! השירות מעולה. אוכל ברמה גבוהה והמנות לא קטנות... בכלל!המלצת מנות: ראשונה- עראייס עיקרית-טליטאה( מחבת לוהטת עם נתחי סיטה) קינוח שטרודל תפוחים חם מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הגר ועידו - תמונה
הגר ועידו 3 ביקורות
וואוו !
5.0
21/06/17

ביקרנו בטורו לציון יום הנישואין,האוירה הייתה מדהימה ונעימה,כך גם השירות האדיב. המנות היו גדולות ומשביעות וממש טעימות.ממליצה להזמין את הקציצות פרסה למנה ראשונה. אין ספק שנחזור לשם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל מבקר מתחיל
פעם ראשונה במקום ובהחלט לא אחרונה
4.3
10/05/17

מסעדה עם נוף מדהים, אווירה רגועה ונעימה. קיבלנו שרות טוב המלצרית הייתה אדיבה וסבלנית (ביקשנו הסבר כמעט על כל מנה). המנות הוגשו בצורה יפה גודל המנה סביר. טעמנו 5 מנות פתיחה , 4 מנות... עיקריות ו-4 קינוחים. אוכל טעים מאוד חוץ מקינוח הפבלובה שאף אחד לא אהב. מחירים לא זולים- אבל סבירים. בקיצור מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן מיימון - תמונה
מתן מיימון 3 ביקורות
לא הייתי חוזר ולא הייתי ממליץ לאף אחד!
1.0
27/03/17

האוכל ברמה גרועה מאוד, לוקח המון זמן לכל מנה להגיע, הגענו ב 17:15 ורק ב 17:45 קיבלנו את המנות הראשונות, השירות מהמלצרית היה רדוד, לא חייכה אלינו ונתנה לנו הרגשה של באסה, לא ממליץ לאף... אחד על המקום, המחיר יקר מאוד ולא מצדיק כלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Betty - תמונה
Betty מבקר מתחיל
לא טוב
1.5
06/03/17

המחיר אינו מוצדק לא מבחינת הרמה של האוכל, לא מבחינת השירות ולא מבחינת משך הזמן להמתנה בין המנות. ניסינו להעיר, בנועם, גם המלצר וגם מנהל המסעדה התעלמו לחלוטין

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואל - תמונה
יואל 5 ביקורות
מסעדה יקרה מאוד ולא ברמה
1.3
05/03/17

מסעדה יקרה עם שירות גרוע ורמת אוכל שאינה מצדיקה את המחיר. אכלנו מנת פילה בכ-165 ש"ח וזה כלל 2 חתיכות קטנות ודקות (פחות מ-100 גר') ומנת נתח הקצבים שהייתה מכילה עוד פחות בשר חתוך ב- 4... רצועות דקיקות וקטנות. גם השירות היה מאוד איטי ולא איכותי. בקיצור מאכזב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק מבקר מתחיל
ללא פספוסים !
4.8
11/09/16

שורה תחתונה- ללא פספוסים ! המיקום מושלם ! בסמוך לטחנת הרוח של ימין משה והישיבה במסעדה אל מול נופיה המרהיבים של העיר העתיקה. מקום נקי ומוקפד, מלצרים מקצועיים ואדיבים מאוד. האוכל היה טעים... באופן מיוחד ומוגש כיצירת מופת על צלחות מעוצבות. כל ביס חוויה !! הגענו כזוג (יום נישואין) והזמנו 4 מנות פתיחה- ריזוטו, מרק שעועית, גלדי בצל ובורקס ארטישוק וכן מנה עיקרית - נתח קצבים. לקינוח - קיבלנו את המלצת הבית למנה הכוללת מס' מתוקים בצלחת. מדהים !! לסיכום - נהנינו מכל רגע !! מומלץ לאירועים מיוחדים ולא לארוחה משפחתית עם הילדים .. (המחיר פחות עממי אבל מוצדק. אפשר להתרשם בתפריט המצורף)

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 42 ביקורות
שירות לא איכותי עם אוכל בינוני מינוס
2.0
16/06/16

מסעדה שמשווקת את עצמה כ״מפוארת״, אבל היא רחוקה מכך. המקום מעוצב בצורה פשוטה יחסית, והאוכל רק סביר. שתי המנות פתיחה (כבד וקרפצ׳יו) היו טובים, אבל את המנה העיקרית שלי מעולם לא קיבלתי. גם... אחרי חצי שעה המתנה ומספר פעמים של פניה למלצרים שונים וגם אז כלום לא קרה. מנה נוספת (נתח קצבים) היתה עם בשר לא איכותי, צמיגי וסחוסי. הקינוח היה טעים. הבעיה העיקרית כאן זה השירות, ושיש מנות לא טובות הם חייבים לטפל בזה במהירות. מרגיש שאותי זנחו. חבל מאוד, היה פוטנציאל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם ומורן - תמונה
נועם ומורן מבקר מתחיל
אכזבה קשה
1.5
19/03/16

לא שווה את הזמן שבוזבז והכסף הגענו זוג ללא ההזמנה, המקום היה כמעט ריק. הזמנו מנות ראשונות ועיקריות לכל מנה לקח יותר מחצי שעה בממוצע להגיע. מנות קטנות ולא טעימות שלא מצדיקות בשום אופן... את המחיר המופרז והמוגזם שלהן !!! פשוט חוצפה. נתח קצבים- שם המנה זה ממש לא! הגיעו ארבע רצועות דקות של בשר צמיגי ולא טעים ולא אכיל.125 ש״ח ועוד מנה של פילה בקר שהיה סביר קטן פיצפון במחיר של 165 ש״ח שלא מוצדקים לחלוטין ! בקבוק בירה עולה 28 ש״ח ובקבוק מים 28 ש״ח. בהחלט הרסו את ההמלצות שניתנו להם לשם לא נחזור בטוח. הגענו רעבים עם ציפיות יצאנו מאוכזבים לחלוטין רעבים יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה