נגישות
נגישות

ברד סטורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על ברד סטורי

Pely - תמונה
Pely 18 ביקורות
לחמים מטורפים וטעימים בטירוף
4.5
25/07/15

הלחם הוא מרכז החוויה. לחמים בטעמים מפתיעים וטעימים בטירוף. גיהנום לרגישים לגלוטן. אהבתי במיוחד את הסנדויץ' צ'אטני. מחירים עם זאת.. די גבוהים. אוירה כיפית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
14 ביקורות
מקום מיוחד ומומלץ מאד
4.3
21/02/15

כבר התפריט שלהם מעוצב בצורה מיוחדת, שמבטיחה מנות לא סטנדרטיות. הזמנתי אינגליש מאפין סלמון. מעולה ממש ! ולקינוח ברד פודינג עם חמוציות - עוגה בתבנית קרמיקה אישית שנאפית על המקום. מצויין... !!! בעלי דווקא פינטז על המרק בלחם, אך לא היה להם. חבל ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 18 ביקורות
טעים אוירה טובה
4.3
02/12/14

היה טעים. אכלתי סנדויץ מעולה שהוגש בצורה מפתה ומגרה. יאמי

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
מקום חמוד
4.0
07/09/14

בשישי האחרון, 5.9.14, אכלנו ארוחת בוקר ב"ברד סטורי". כאשר התיישבנו היה קצת לחץ וחיכינו הרבה זמן למלצר אך לאחר לקיחת ההזמנה האוכל הגיע מהר והמלצרים התנהלו בשריזות ועם חיוך. האוכל היה... טעים והלחמים פשוט מעולים! נהננו סה"כ ונשוב למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
תמיד כיף לחזור
3.8
30/12/13

ביקרתי במקום כבר מספר פעמים. נעים מאוד לישיבה, גם כשעמוס. קפה טוב, המבורגרים טובים להפתיע ומאפים מצוינים (בריוש שקדים מומלץ). המחירים אינם תמיד מוצדקים נוכח גודל המנות, אבל השילובים... המסקרנים של לחמים מיוחדים בכל מנה מפצה על כך. איפה עוד תמצאו לחם קארי? השירות טוב, מאוד הולך לקראת הלקוח- זכרו רק לבקש שיגישו לכם את המאפה עם הקפה, ולא לפניו כמו שנוטים לעשות שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel - תמונה
Rachel 2 ביקורות
מאפייה עם קצת אוכל שמתחזה למסעדה
2.0
27/12/13

בעלי מאוד אוהב לחם וכל ארוחה אצלו מלווה כמעט בחצי ככר, לכן שהופצצתי מכל עבר ביחסי הציבור של ברד סטורי, שמוצגת כמסעדה. החלטתי לקחת אותו לשם ליום הולדתו. בתור בית קפה הוא נחמד אבל בתכלס... לא יותר מזה. היינו ארבעה , רוב המנות שהזמנו היו חביבות, בעלי נהנה מהסלמון, אבל הבירה לא הייתה קרה, אחת המנות שהזמנתי הבריוש הגיע ממש שרוף, החזירו לי אותה אח"כ עם חיתוך החתיכות השרופות, ועוד ניסו לחייב עליה פעמיים. היינו אמורים להיות שישה אז הזמנתי מקום, איזו בדיחה, אין שם כמעט מקום לשישה ואף אחד לא שמר כלום. תשקיעו בשירות, במקום קצת יותר מסודר, במקום בכל כך הרבה יחסי ציבור שמתארים מקום שלא קשור בכלל למה שהוא במציאות. בקיצור זה רק בית קפה, אוכל לא רע אבל גם לא זול, מיקום לא מדהים, ממש לא שווה להגיע במיוחד. הרעיון יפה, חבל שלא הלכו איתו עד הסוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מעולה!!
4.5
18/11/13

אומנם הייתי רק בארוחת בוקר, אבל היא הייתה נהדרת! לקחנו את השקשוקה בקן, שהייתה פשוט כייפית! כמו לחמניה גדולה שהוציאו את כל הפנים והכניסו שקשוקה. גאוני! המנה השניה הייתה בנדיקט סלמון... ותרד. מצויין! קצת מידי סלמון אבל היה מאוד מאוד טעים! האווירה נהדרת והשירות מצויין. הריח של הלחמים מטריף וכל המזן מסתובבים ומציעים טעימות של הלחמים. מחכה כבר לחזור לטעום מהתפריט צהריים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
ברוח הלחם
4.8
08/09/13

את המקום הכרתי מהלחמים המצוינים שאני קונה לבית. זה היה רעיון מצויין לשבת שם לארוחה ביום שבת. כול התפריט מציג מנות קשורות ללחם אבל זה לא הופך אותו לכבד- להיפך הסלטים השתלבו מצויין היו... טעימים ונהינינו מכול רגע

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
חנות לחם
5.0
04/09/13

אחד הבתי קפה הכי שווים, כיפיים ומגניבים שהייתי בהם.. מנות מדהימות שסובבות סביב הלחמים המיוחדים שאופים במקום. ממליץ בחום על ארוחות הבוקר שלהם, הן עדיפות על המנות בתפריט הצהריים. מנות... מוקפדות שמושכות את העין, והכי חשוב - טעימות ביותר. המחירים לא בשמים ולא הורסים את הכיף. שירות מעולה! מארחת שהתרוצצה כדי לחפש לנו מקום לפני שמפסיקים להגיש ארוחות בוקר, וברמן שפינק בקינוח ע"ח הבית. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה