נגישות
נגישות

דה סטריטס - The Streets ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על דה סטריטס

עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
עדיין מקום מעולה
4.8
17/03/14

אחד מבתי הקפה הטובים באזור תמיד כיף לשבת שם ותמיד יש אוירה טובה המנות טובות מאוד, ויש משקאות חמים מיוחדים. השירות טוב מאוד, ולא קרה שהייתי צריך להמתין יותר מדי ללקיחת הזמנה, למנות או... לחשבון. המחירים קצת יקרים, אבל בסך הכל המקום ממש מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir 10 ביקורות
קפה/מסעדה מעולה
4.3
19/12/13

הסטריטס זה המקום שתמיד חוזרים אליו אחרי שמתבעסים מכל שאר המקומות באזור... אוכל מעולה (גם לצמחונים/טבעונים), אחלה אווירה בחוץ, ואם גילה שם זו בכלל חגיגה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
המקום הכי היפסטרי באזור
4.3
12/11/13

בית קפה מגניב במרכז העיר אוכל מעולה ובשעות הלילה אפילו זול האווירה כיפית ביותר (חובה לשבת בחוץ) השירות סביר - לוקחים הזמנה מהר, אבל ככל שנהיה מאוחר, ככה לא שמים אליך לב.. בסך הכל מקום... מגניב וכיפי

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
איני תל אביבי צמחוני טבעוני לא רק ...אבל לא בשבילי
1.8
25/08/13

מאוד תל אביבי, מאוד דחוס, שירות לא מוצלח במיוחד. אוכל לא צמחוני או טבעוני לא מורחב במיוחד. הזמנו סלט קיסר עם עוף שהיה נחמד ולא מעבר ובורגרים שהיו לא! חסרי טעם. הייתה עוד חברה שאכלה סלט... טופו שאמרה שהיה ממש מעולה. המשקאות היו בעייני על הפנים. לא יכולתי לשתות את שלי בכלל אבל לא ממש היה עם מי לדבר. ממש לא זול. פעם אחרונה שלי שם. כנראה לא בשבילי

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
כיף וטעים!
4.3
21/07/13

בית קפה מעולה, עם אווירה מעולה, אוכל ממש טעים! לא רק הארוחות בוקר והסנדוויצ'ים. אכלתי שם המבורגר צמחוני מדהים! בן זוג שלי אכל את ההמבורגר הרגיל ואמר שהצמחוני אפילו יותר טעים :) אחזור... יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
חברתי חברותי וטעים
4.5
16/06/13

היה לי כיף בשישי האחרון לשבת שם - המקום גדול עם הרבה נישות לכל מצב. זאת הייתה פעם ראשונה שלי ונהנתי מכול רגע. אה כן וגם האוכל היה מעולה. יש להם טפריט מיוחד לטבעונים וצמחונים אם מבקשים!

עוד פרטים
הוספת תגובה