נגישות
נגישות

לה קרנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על לה קרנה

חנה - תמונה
חנה 48 ביקורות
אוכל מעולה, חם וטרי
4.5
10/06/18

הגעתי למקום לארוחת צהריים, היה ריק, הזמנתי כריך אנטריקוט בגבטה. מושלם! רצועות של בשר טרי ורך, תיבול משגע, והכל בגבטה רכה וחמה.. היה מעולה!! מחיר סביר. חבל שלא מציעים עסקיות צהריים יותר... זולות.. בכל אופן מקום מעולה לאוהבי בשר איכותי

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
המבורגר נחמד, בספק אם אחזור לשם...
3.0
21/04/18

הלכתי עם חבר פעם ראשונה המחיר היה סביר למנה של 180 ג'. לאחר שבועיים המחיר קופץ כלפי מעלה כאשר הטענה היתה שהמנות גדלו (200 ג') המחיר הקודם היה זמני... בפועל לא ראיתי שינוי בגודל המנה.... ההמבורגר עצמו טעים, המקום מנסה לשדר אווירה יוקרתית אבל בגלל שהמסעדה יושבת על הרחוב, זה פחות מצליח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
חוויה קרניבורית בפתח תקווה
5.0
21/08/17

בחרנו לדגום את כריך ה"לה קרנה"- גבטה צרובה קלות עמוסה בפרוסות אנטריקוט דקות צרובות עם בצל וצימיצורי, מיונז, חרדל, חסה ועגבניה- מנה עמוסה כל טוב, בשר איכותי, שילוב הרטבים יוצרים כריך... מדהים- ניתן להזמין את המנה כמנה או כארוחה (עם תוספת ושתיה), המנה מאוד גדולה ואני לא הצלחתי להתמודד עם גודלה: הגברים שבחבורה בחרו ב"הקצב"- המבורגר בקר עטוף בפרוסות אנטריקוט, עגבניה קלויה, רוטב ברביקיו חם, מיונז, חסה ומעל כל זה הר קריספי של בצל מטוגן- זוהי מנה קרניבורית אמיתית, המבורגר איכותי מאוד עשוי במידת העשייה המדויקת, בשילוב פרוסות אנטריקוט - את כל אלו עוטפת לחמניה שנצרבה קלות וספחה לתוכה באהבה גדולה את כל המיצים והרטבים - קריאות העונג לא איחרו להגיע ובכל ביס הגברברים התענגו להם:

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 48 ביקורות
מקום לקרניבורים אמיתיים
4.5
31/07/17

המבורגרים מושחתים לקרניבורים אמיתיים! הגענו כמה חברים לארוחת בשר. ההמבורגר היה מעולה וכלל מגוון אופציות לתוספות, האוכל טרי ונקי. שירות טוב. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה