נגישות
נגישות

חומוס פלוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על חומוס פלוס

Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
על הפנים
3.5
12/06/16

חומוס ממש חסר טעם, נוזלי והחומוסים היו קשים! אפילו החמוצים היו נראים על הפנים- לא נגענו. האווירה והבריזה נהדרת אבל זהו זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 2 ביקורות
חומוס פלוס - לא לטעמי
1.3
25/08/15

אחד החומוסים הגרועים שאכלתי. ישבנו במקום בחודש אוגוסט בשעות הערב. לכל הדעות מועד בו המסעדות צריכות להיות ערוכות להרבה אורחים. הזמנו חומוס עם פול. החומוס היה קר והפול היה פושר. החומוס... היה אוורירי ותפל עד חסר טעם. נראה שהטבח חסך בטחינה, בלימון ובמלח. הפול היה סימלי, דליל וחסר פולים שלמים. מעט פולים מעוכים במיץ טפל וחסר טעם. הוגשו גם שתי צלחות של בצל שנראה בלתי מזמין בעליל (בצל ישן) ושתי חתיכות עגבניות מעליבות וכן צלחת חמוצים סבירה. המחיר - 32 ש"ח למנת חומוס עם פול. תוספת של 3 ש"ח לביצה. בסך הכל ממסעדה שקוראת לעצמה חומוס פלוס ניתן לצפות שהחומוס אכן יהיה טעים ואיכותי הרבה יותר ממה שהוגש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idit - תמונה
Idit 2 ביקורות
חוויה מעולה
4.3
09/06/15

ישבתי ונהנייתי מהאווירה של הים והבריזה יחד עם בירה קרה צוננת מהחבית וחומוס מעולה ! אחלה מקום ואחלה שירות !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמרית  - תמונה
שמרית 4 ביקורות
סוף סוף אוכל טעים במחיר סביר במרינה בהרצליה
4.5
29/09/13

אני ובעלי אכלנו בתאריך 24.9.13 בשעות הערב. החומוס טעים! לא מתובלן מידי בדיוק כמו שחומוס צריך להיות! טעם אמיתי של חומוס. מוגש עם פיתות חמות, בצל ועגבנייה חתוכים לריבועים, נחמד משהו... אותנטי במרינה הפלצנית הזו. לקחנו גם בשרים שהיו טעימים מאוד והמנות היו גדולות ומפנקות. שירות מהיר ויעיל ואווריה נחמדה מאוד. שווה כל שקל, בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 2 ביקורות
נחמד מאוד
4.8
29/07/13

אחלה מקום באווירה טובה ואוכל פשוט וטעים. חומוסייה משודרגת והחומוס טוב. קצת יקר בהשוואה לחומוסיות אבל הכי זולים במרינה של הרצליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל 4 ביקורות
החומוס ממש הפתיע לטובה!
4.3
23/07/13

עשינו סיבוב במרינה וראינו שלט גדול חומוס + מתברר שזו מסעדה ישראלית לכל דבר ועניין ולא רק חומוסייה. נראה שהיה קצת עומס, אך תיק תק הזמנו. הזמנו חומוס "קומפלט" והחומוס היה ממש ממש טעים,... מרקם טוב, וטעם אמיתי של חומוס טרי. הבנו שמכינים את החומוס במקום. מומלץ! הזמנו גם חזה עוף והיה טעים ביותר, המחיר סביר בהחלט לגודל המנה. בגזרת הילדים הזמנו שניצלונים והמבורגר - הילדים אכלו כמעט הכל! בהחלט מקום נחמד וכיף לשבת שם. נחזור ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה