נגישות
נגישות

רודריגז - Rodriguez ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על רודריגז

מירב זינו - תמונה
מירב זינו מבקר מתחיל
אחת המסעדות הטובות!
4.0
28/08/14

האוכל היה טעים, טרי, בשפע ומשביע מאוד. השירות מצויין! קיבלנו את ההזמנה מהר ולא היינו צריכים לחכות הרבה זמן למרות שהמסעדה היתה מלאה. נהננו מאוד גם מהאוירה ומהעיצוב של המקום!!! בעז"ה... נגיע שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eliya - תמונה
Eliya מבקר מתחיל
לא עוד !-!-!
2.0
17/06/14

זאת הפעם השניה שלנו שאנחנו אוכלים במסעדה בתקווה שהפעם כן נהיה מרוצים השירות נחמד האוכל לא משהו בכלל והקמצנות הורגת!! נורא ואיום לבא למסעדה כזאת כשאתה רעב... עדיף לאכול לפני כן בבית...... הזמנו קרפצ׳יו בקר האוכל הוגש קר וממש לא מגרה וטעים.... אח״כ עצרנו באיזו פיצוציה ע״מ להשביע את רעבוננו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של zevi9954
zevi9954
25/12/2019
צודקקקקק
לאה - תמונה
לאה מבקר מתחיל
מאוד ממליץ
5.0
09/04/14

האוכל היה טוב, השירות היה אדיב. האוירה טובה והמקום ממש לא איכזב.נבוא שוב בקרוב. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילה - תמונה
איילה מבקר מתחיל
מסעדה מקסימה בסגנון אחר
4.8
08/04/14

הגענו למסעדה לארוחת ערב , קיבלנו שירות מעולה ואדיב , המנות היו מעולות , הבשרים טעימים וקיבלנו מבחר סלטים מעולים . מאוד מומלץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמוליק - תמונה
שמוליק מבקר מתחיל
אכלנו והתאכזבנו
2.0
03/03/14

באנו לארוחה עיסקית, השרות היה לא טוב, מנות הסלטים בפתיחה הגשו בקמצנות ולא מולאו מחדש, המנות עצמן לא היו משהו וגם הן הוגשו שלא ביד נדיבה. לסיכום אכזבה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 21 ביקורות
אוכל בסיסי מינוס, במחיר גורמה
3.3
24/12/13

אחת המסעדות היקרות ביותר בירושלים. לעומת זאת, רמת האוכל אפילו לא מתקרבת לרמת המחירים במסעדה. קצת חוצפה להגיש סטייק אנטריקוט כל כך קשה, צמיגי, ולא טרי בעליל, במחיר יותר יקר ממסעדות... הגורמה הכי טובות בעיר ! כנ"ל לגבי הצ'יפס שפשוט טבע בשמן, ולא מתאים להגשה במסעדה שגובה מחירים כאלה. עם זאת, אוסיף שהסלטים והפיתות היו מצויינים ואיכותיים, המקום מעוצב יפה, וגם השירות היה בסדר גמור. לסיכום, אומר לבעל המסעדה : אם אתה רוצה לגבות כאלה מחירים על סטייקים, אין בעיה, אבל תקנה בשר טרי, ולא בשר קפוא בשני שקל, שאי אפשר ללעוס אותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילו - תמונה
הילו 6 ביקורות
מסעדה מדהימה
4.5
01/11/13

הייתי עם בעלי ביום הנישואים שלנו ופשוט נהנו מכל רגע העיצוב החדשני במסעדה, האוכל הטעים המוגש בצורה יפה ודקורטיבית אומנם המחירים טיפה יקרים אבל זה שווה את זה!!! אגב המקום גדול כך שאפשר... לחגוג אירועים גדולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
chaim - תמונה
chaim מבקר מתחיל
למבינים באוכל
5.0
16/09/13

ובכן הגעתי גם דרך קופון לחגוג עם אשתי יום נישואין, בבוקר נכנסתי ונתתי מתנה לבעל המקום שיביא עם המנה האחרונה בערב ובכיף הסכים. בערב הגעתי והיו שלושה(!!) ארועים כל אחד לפחות 50 איש היה... קצת רעש אבל זה לא הוריד מהשרות המדהים - ממש כל כמה רגעים מישהו עובר ובודק מה חסר ומעמיסים בסלטים ופיתות. ובאמת לא היינו צריכים לחכות מדי. האוכל היה מדהייים בטעמו!! מוכן כמו שצריך (סאדו ופרגיות) וטעים ביותר! המנה האחרונה עם הזיקוקים והמתנה והיין באמצע - על פי הקופון - השלימו לארוחה מקסימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
הגענו לשם דרך קופון לארוחה שרכשנו.
3.0
26/06/13

אני והמשפחה שלי היינו במקרה בירושלים לכמה ימים וחיפשנו מסעדה. הגענו לרודריגז דרך אתר שמציע לקנות קופון לארוחה שם. קנינו ונסענו לאכול צהריים. ראשית המקום נראה יפה לעין, מסודר ונקי.... האוירה הייתה נעימה. האוכל היה טעים ומשביע (הזמנו אנטריקוט וכבדי עוף), המלצרים היו פחות אדיבים וניכר שהם לא ממש שמחו לשרת אותנו. (אולי בגלל שבאנו עם קופון, לא יודעת). אהבתי מאוד את המיץ תפוזים שלהם ואת הלימונדה, במקומות אחרים משום מה הם פחות טעימים לי, אבל שם הם היו בדיוק לטעמי. המחיר סביר, ולדעתי מתאים למסעדות מסוג הגריל בר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צדי - תמונה
צדי מבקר מתחיל
חוויה
5.0
26/05/13

הגענו לנסות מסעדה חדשה וממש הוקסמנו, מקום מעוצב בטוב טעם. אווירה מדהימה ואוכל מנצח בעיקר הסיגר עם השקדי עגל. מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה