נגישות
נגישות

אצל מונה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על אצל מונה

rinat - תמונה
rinat מבקר מתחיל
חוויה מיוחדת.
5.0
30/06/14

סעדנו אצל מונה עם קבוצה של אורחים מחו"ל. האוכל מעולה. מונה מארחת עם כל הלב. מעניין לשוחח עמה ולשמוע על חיי הדרוזים ברמת הגולן. בקיצור, חוויה מומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן - תמונה
רונן 3 ביקורות
חוויה מיוחדת במינה
5.0
05/05/14

כמה חברים טיילנו באזור החרמון. מייד עם כניסתנו לבית היתה תחושה נהדרת וחמה . המנות כבר היו ערוכות בצורה מגרת עין - בצבעים, ריחות וטעמים בלתי רגילים. לבקשתנו, מונה הצטרפה אלינו וקיימנו... עמה שיחה מרתקת. חכמת החיים שלה, צניעותה, מאור פניה והתחושה שהקנתה לנו נשארו כחוויה בלתי נשכחת. נחזור גם נחזור בכל הזדמנות שנהיה באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית מבקר מתחיל
חוויה אנושית וגסטרונומית
5.0
16/04/14

מונה קיבלה אותנו בחום ורוחב לב למרות שהיינו רק שני אנשים. היא הכינה לנו ארוחת טעימות שהיתה יכולה להשביע קבוצה שלמה גם בכמות וגם במגוון. האוכל היה טעים וטרי והוגש בצורה אסטתית ונעימה.... כצמחונית היה לי מבחר גדול של מנות מסוגים וטעמים רבים ושונים. מונה ישבה איתנו במהלך הארוחה בסלון ביתה ודיברה איתנו בנועם ובחוכמה רבה על כל נושא שעלה, על החיים ברמת הגולן, הקשר עם סוריה, הדור הצעיר במג'דל שמס ובקהילה הדרוזית בכלל, על השכלה ודת וגם על מתכונים להכנת מג'דרה... לסיכום: חוויה אנושית וגסטרונומית!!! מומלץ בחום לכל מי שמוקיר שילוב מופלא של אנשים טובים ואוכל משובח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elimor - תמונה
Elimor מבקר מתחיל
חוויה מאד מיוחדת
5.0
01/02/14

התארחנו בצימר בצפון,ולמרבה המזל השכלנו להזמין ארוחת ערב אצל מונה בבית ולא באחת המסעדות שבסביבה. מונה,אשה מקסימה ומרשימה ביותר , מארחת בסבר פנים יפות בביתה.לצד אח מבוערת, הגישה לנו מבחר... מסקרן ולא שגרתי של אוכל דרוזי ביתי טעים מאד.החוויה של ביקור וארוח בבית פרטי בליווי המפגש עם מונה שהיה מרתק ומרחיב אופקים, השיחה הנעימה,ההומור והחום האנושי ישארו עמנו ועם הילדות עוד שנים רבות. ממולץ בחום. תודה לך מונה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'יין - תמונה
ג'יין 2 ביקורות
טעים ויפה -אירוח מכל הלב
5.0
29/12/13

התארחנו קבוצת חברים לארוחה נהדרת. התפריט היה מגוון וטעים ביותר. הוגש בצורה אסטתית ונעימה בחדר מחומם בקמין עץ שתרם לאוירה ביתית. מונה הינה אישה מקסימה שהסבירה לנו על התרבות והמנהגים... והרגשנו שהאירוח הינו מכל הלב - כאילו התארחנו אצל חברה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חני - תמונה
חני מבקר מתחיל
ארוחה אצל מונה - הבחירה הנכונה
5.0
27/12/13

התארחנו היום אצל מונה לארוחה טעימה, עשירה ומאד מגוונת, שהוגשה בחום רב ונראה שהוכנה מכל הלב! מונה סיפרה לנו על התרבות הדרוזית, המשפחה שלה והחיים ברמת הגולן. מאד נהנינו מהארוחה, האווירה... הביתית והכנסת האורחים, והבטחנו לחזור בכל פעם שנזדמן לאזור. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 2 ביקורות
מדהים!!!!
5.0
03/09/13

וואו, אין מילים לתאר את החוויה. מונה הגיעה אלינו פעמיים. פעם בטיול קמפינג לקבוצה ענקית ופעם לאירוח קיבוצי בפורום מצומצם יותר. בשתי הפעמים מונה הביאה איתה אוכל כיד המלך, בנדיבות שאין... כמוה, ובטעמים נפלאים! מונה, נהננו מאד ואנחנו מחכים לפעם הבאה, להתארח אצלך. תודה תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
pnina - תמונה
pnina מבקר מתחיל
חויה טעימה אצל מונה
5.0
31/08/13

הגענו למונה אחרי התלבטות אם להרחיק עד מג'דל שמס. למרות שאנחנו זוג והיא בדר"כ מארחת קבוצות גדולות, הסכימה באופן חריג לצרף אותנו לקבוצה שכבר הזמינה, דאגה לנו לפינה מבודדת ואינטימית,... וקיבלה אותנו בחיוך חם, מגשי אוכל מלאי כל טוב, מגוון מנות מצויינות מהמטבח הדרוזי, עלי גפן ברוטב ענבים מוחמצים בטעם גן עדן, מקלובה משובחת ומיוחדת ואלה רק דוגמא קטנה לעושר הקולינרי שמונה מציעה. הכל בתיבול מדויק ומרגש. הפינוק המשיך למנות האחרונות- מגוון עוגיות ריבות ופירות מסוכרים- הכל מעשה ידיה הנהדרות. אחרי שיחה נעימה עם מונה בסיום הארוחה, יצאנו לדרכנו מלאים ומאושרים. בקיצור חוויה מומלצת בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asaf - תמונה
Asaf מבקר מתחיל
חוויה ייחודית ובלתי נשכחת
5.0
12/06/13

כבר 5 שנים שאנחנו חוזרים למונה באופן קבוע עם משפחה, חברים וקבוצות של מטיילים. אין כמו האוכל של מונה, טעים טעים טעים ובשפע! האווירה מיוחדת גם בחורף עם תנור העצים וגם בקיץ עם האוויר... הנפלא. בקיצור זאת חוויה למבינים בחיים הטובים ואף אחד לא יצא ממנה אדיש עד היום!

עוד פרטים
הוספת תגובה