נגישות
נגישות

שאפה בר בע"מ ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על שאפה בר בע"מ

Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
חמישי צפוף
3.3
05/04/16

הגענו בחמישי בערב בסביבות 11, כאשר כל הרחוב הקטן שסביב מתחיל להיות צפוף. כשפיניתי למלצרית בחיפוש אחרי שולחן, הופניתי בגסות למארחת- שקשה היה מאוד לאתר ולתפוס את תשומת ליבה. נראה שהצוות... הופך חסר סבלנות מאוד בשעות הצפופות. אם אתם רוצים לשבת במהירות האפשרית- בקשו לשבת בפנים, שם הביקוש נמוך יותר, אך המוזיקה חזקה מאוד ולא ניתן לעשן. הן השתייה והן המנות העיקריות היו טעימים, אבל יחס הכמות-מחיר אינו מיטבי. המלצרים ששירותו את השולחן שלנו היו אדיבים וזמינים, בניגוד לאלה ש"קיבלו את פנינו". שורה תחתונה- המון יפואים כנראה לא טועים, אבל הכינו את הארנקים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 3 ביקורות
חוויה נוראית - אני וחברי לא נחזור לעולם !
1.0
10/08/15

ישבתי עם חברי ביום שבת האחרון(8.8.15) כהרגלנו כמו כל שבת ביום החופשי לצאת למסעדות או לברים בשאפה בר ביפו. ישבנו קיבלנו תפריט - תפריט מאוד עלוב ודל - מנות יקרות וקטנות. חברי הזמינו בירה... ואני רציתי משהו קל לשתות- שאלתי את המלצר אם יש שייקים- המלצר הסתכל עליי במבט מתנשא (כאילו כבר מה שאלתי) ואמר לי שאין, אוקיי אז ביקשתי קולה, לתדעמתי הוא אמר לי שאין קולה (גם לא פפסי או כל דבר שקשור לזה) ביקשתי דיאט ספרייט - גם אין! המקום לא מחזיק שתייה קלה ( חשוב לי לציין שטיילתי בכל העולם והייתי באלפי מסעדות בחיי וזה המקום היחידי בעולם שלא מחזיק שתייה קלה !הזמנתי אני וחברתי לבנה, וחציל שרוף- יצאתי רעב, מאוכזב, בתחושה שלא אחזור למקום הזה לעולם והמליץ לכל מי שאני מכיר שאני מכיר לא להגיע - פשוט בושה למקום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
הטוב והרע
3.5
28/06/15

נקודת החוזקה של המקום הזה, שיש בשוק הפשפשים רבים שדומים לו, היא במפתיע האוכל. ניסינו לחמעג'ון, סיניה, סלט קלמארי ואפילו נודלס, והכול היה טעים, מוגש יפה ובגודל משביע רצון- ומשביע... בכלל. נקודות החולשה הן שתיים- הקריטית יותר היא הבר. אם אינך יושב עליו ואומר לברמן בדיוק את רצונך, אתה עשוי לקבל דבר רחוק מאוד ממה שביקשת- אצלנו שכחו בירות, התבלבלו בקוקטיילים ולפעמים הפריזו בכמות הקרח בצורה מעליבה ממש. הקריטית פחות, אבל עדיין מפריעה, היא השירות- למעט מלצרית אחת קשובה ו"תקתקנית", שירתו אותנו עוד שניים שלא היו מחוברים כלל. נוצר מצב שבו חצי מהיושבים בשולחן חיכו למשקאות שלהם זמן ארוך מאוד, והמלצרים שניגשו שוב ושוב לשאול אם הכול בסדר, נוכחו לדעת, שוב ושוב, שעדיין חסר חלק מההזמנה. אפשר בהחלט לשפר את יעילות השירות ולתת תמורה טובה יותר לכסף כשמדובר בקוקטיילים. בנושא האוכל והאווירה- עבודה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
כיף בפנים ובחוץ
3.8
14/06/15

ביקור שני במקום. האווירה הן בחלל הפנימי (בו העישון אסור) והן בחוץ מעולה. תפריט האלכוהול מגוון ומעניין, אם כי המחירים גבוהים מעט (הדבר צורם בעיקר בגזרת הקוקטיילים המוגשים בקנקנים, שמלאים... רובם בקרח). מתפריט האוכל ניסינו סלט קלמרי, שהיה מצוין. השירות מסביר פנים ויעיל ביותר, אולם יש נטייה לפנות כלים מהר מדי- לעתים כשעוד חלק מהמנה נותר בצלחת. אם ירגיעו קצת את הקצב, החוויה תהיה הרבה יותר נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
14 ביקורות
בר-מסעדה מיוחדת וטובה
4.5
02/05/15

הגענו בשבת בערב. כל המקומות מסביב היו ריקים מאדם, ורק בשאפה-בר היה מלא כמעט עד אפס מקום. וכנראה זה לא במקרה... בתפריט אמנם מבחר המנות אינו מאד גדול, אבל כל מה שהזמנו היה מיוחד מאד... וטעים, וגם המחיר מאד סבירים. בנוסף היתה הופעה מצויינת של הזמרת דידה ולהקתה במוסיקת בלוז וג'ז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
טעים ואחלה אוירה.
4.0
28/02/15

בשישי בצהרים ישבנו עם חברים בשאפה. האוירה המעולה בשילוב עם קוקטלים טובים ואוכל מעולה עושה את העבודה. הצוות היה זריז ונחמד. נהננו מאוד ואין ספק שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
טעים :)
4.0
31/07/14

היינו אתמול בערב בשאפה. האוירה של השוק כרגיל מעולה. המנות פשוט טובות ואפילו הזמנו עוד סלט הקלאמרי והשעועית כשהראשון נגמר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
R-M - תמונה
R-M 23 ביקורות
טעים ונעים
3.5
02/03/14

ישבתי בשאפה עם לברה לצהריים. קצת התאכזבו שאין עסקית אבל היה לנו טעים וכיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מעולה!!!!
4.5
02/11/13

הגענו במקרה במהלך טיול בשוק. פשוט מושלם! האווירה כייפית. האוכל נהדר והמחירים מפתיעים לחיוב! הייתי בטוחה שזה יהיה יותר יקר. הסלט פירות ים היה מעולה! ככה גם הפולנטה שהזמנו פעמיים! כל דבר... שהזמנו היה מעולה. אווירה של אכוהול. אווירה צעירה ומאוד נעים! השירות קצת בעייתי כי מפוצץ ומסתובבי השוק מסתובבים בין השולחנות, אבל חוץ מזה מעולללה!

עוד פרטים
הוספת תגובה