נגישות
נגישות

מאמות ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על מאמות

Avi - תמונה
Avi מבקר מתחיל
אוכל סביר במחיר פלצני
2.0
26/02/14

אכלנו ארוחה עסקית שכללה צלי בשר (שגרתי והוגש חצי פושר וחצי קר), תוספת במיה (טובה מאוד) וחיטה מבושלת (גם היא - חצי פושרת וחצי קרה). המחיר שהתבקשנו לשלם היה גבוה מהמחיר שהוצג בשלט העסקית.... "זאת טעות שלה" הפטירה בעלת הבית והצביעה למלצרית, ודרשה שנשלם את המחיר הגבוה. 55 ש"ח לאדם לפני טיפ למנה עיקרית עם שתי תוספות - מחיר מופרז לאוכל ברמה של מזנון פועלים בינוני. בישול ביתי זה משהו שבדרך כלל הולך טוב עם שירות אישי וחמים של בעל/ת בית. בעלת הבית היתה עסוקה בלקבל הזמנות לטייק אווי, ושמה קצוץ על מה שקורה במסעדה שלה - וככה זה גם היה נראה. הלוקיישן מנצח - כל השאר מפסיד ובגדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב מבקר מתחיל
אוכל ביתי
4.8
06/11/13

הרבה זמן חיפשתי מקום שמספק אוכל ביתי איכותי וטעים ומאמות עונה על הדרישה הזו מעל ומעבר. התפריט מגוון, האוכל טעים ובעלת המקום (אילת) נחמדה מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
אליה וקוץ בה
2.3
16/08/12

האוכל במאמות מצויין ללא ספק. אך יש שני דברים שיגרמו לי לא לחזור. 1. אין מזגן.לאכול אוכל כה כבד וחריף ללא מזגן בחום של תל אביב זה לא נעים. 2. היחס. בית עסק שמפרסם קופון, שיכיר בעובדה כי... אנשים יבואו עם קופון. איו צורך לגרום ללקוחות להרגיש רע על כך שקנו אותו. בכך מסתכם ביקורי במאמות. האוכל מעולה, אך לא אחזור למקום שגורם לי לחוש לא בנוח על כך שהגעתי עם קופון. מעבר לכך, המחירים ללא הקופון לא משתלמים בייחוד לאור העובדה כי מדובר באוכל ביתי עממי (מעל 70 שח לעסקית!) כפי שאמר לי המנהל: "המטרה שלנו היא שתחזרו ללא קופון את יודעת..." אחזור בכיף, ברגע שתשנה את הגישה ותוריד את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבשלום - תמונה
אבשלום 9 ביקורות
אוכל עממי במחיר פלצני
2.3
14/08/12

חוות דעת זו נרשמה לאחר כארבעה ביקורים במקום כאשר האחרון היה 14.8.12 רכשנו שוברים למסעדת מאמות בכדי להתנסות ולטעום ממאכלי העדות שהיא מציעה. האוכל מעולה, כל יום מוגשת מנה שונה, הטעמים... נפלאים ואפילו הסלטים מעולים. היחס לעומת זאת, נוראי! בעל המקום, דאג להזכיר לנו פעם אחרי פעם שאנחנו "אלו עם הקופון" (קנינו קופונים למספר ביקורים). היחס העוין וחוסר הסובלנות שהופגנו כלפינו היו מתחת לכל ביקורת, לא רק שמחירי המנות גבוהים להפליא (72 שקלים על עסקית הכוללת 3 קציצות בשר קטנות, קוסקוס עם ירקות, צלוחית סלט קטנה ושתיה).אלא גם, כאשר ביקשנו להוסיף קציצה למנה, אמרו כי מדובר בתוספת של כ7 שקלים. אך, מכיוון שאנו "אלו עם הקופון" המחיר בחשבון על הקציצה היה 13 שקלים (מוגזם לכל הדעות), כאשר שאלנו על פשר עליית המחיר הפתאומית, לא הייתה תשובה מספקת. לצערינו, לאחר החוויות הללו לא נחזור למקום בשל השירות והתמחור של התבשילים. למרות, שהאוכל היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צליל וגל - תמונה
צליל וגל מבקר מתחיל
4.3
24/04/10

כששמעתי על המסעדה היה לי וויז'ן בראש אבל כשהגעתי- הייתי המומה!!! הכל היה מעבר לדימיון! אוכל מושלם כמו של אמא ועוד אפשר לקחת הבייתה,לפי משקל! גאוני!מחירים מוצדקים ושירות ברמה גבוהה.מידי... פעם יוצאת מאמא החוצה מהמטבח עם המגבת על הכתף ומוודא שכולם אכלו הכל מהצלחת! נישקתי לה את הידיים ואמרתי שהיא עושה עבודת קודש.לאחר כמה דקות היא יצאה החוצה עם בגדים יפים ונקיים ונסעה חזרה הבייתה באוטובוס.יותר מזה??????

עוד פרטים
הוספת תגובה
niliba - תמונה
niliba 2 ביקורות
4.7
28/03/10

בכל פעם אני מבקשת טעימות, שכן קשה לי להחליט מה לטעום הפעם; בכל פעם אני נהנית מחדש. יש תחושה שהאוכל מתובלן באהבה. מקנאה בבני הבית של המבשלות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
anattab - תמונה
anattab 2 ביקורות
4.3
17/12/09

היינו היום במסעדה ישבנו לאכול מרק וקובה, האוכל היה משגע, אסתטי וטעים. לקחנו גם הבייתה. השירות היה מצויין ויוצא דופן. מקום נעים ביותר, טיפה יקר אבל שווה. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה