נגישות
נגישות

קפאסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על קפאסה

ענת - תמונה
ענת 10 ביקורות
קפאסה באר שבע
3.8
27/04/15

כשהזמנו מקום התריאו שייתכן ונמתין, למרות זאת המסעדה הייתה רק בחצי תפוסה... אוכל טעים, הרוטב הכתום (אולי במקרה? ) ליווה חמש מהמנות שהזמנו, המלצרית הייתה חביבה אך לחוצה בכל השלבים- לקחת... מאיתנו הזמנה (הגיעה כל דקה... אפשר כבר?) לאסוף ולפנות הצלחות (רגע... נשארו כמה צ'יפסים על הצלחת..) בסך הכל נחזור לאכול במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 36 ביקורות
מסעדה ים תיכונית מצויינת
4.5
22/03/15

מנות מגוונות. הפאיאה הייתה מצויינת. פלטת פטריות מגניבה וטעימה. הסנגריה הייתה מאוד טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 19 ביקורות
אכזבה
2.8
29/01/15

לאחר שמאוד נהנתי בפעם הקודמת התאכזבתי מאוד בפעם הזו. בניגוד לפעם שעברה השירות היה סביר מינוס והמנה שהזמנו לא הייתה טעימה בכלל.. הזמנו את המנה היקרה בתפריט (סטייק אנגוס 350 גרם) ולצערי... חצי ממנו נזרק עקב אי יכולת ללעוס אותו... בנוסף נראה כי הנתחים אינם שווים בגודלם ובמשקלם... מנת פתיחה שהוגשה קרה ולאחר שהסבנו את תשומת לב המלצרית, החזירו לנו כלעומת שלקחו, כלומר קר... יש לציין כי הזמנתי מקום במסעדה מראש ונאלצתי להמתין כחצי שעה עד שיכניסו אותי.... במידה ולא הייתי יודע מה טיב המסעדה מהפעם הקודמת בה אכלתי בה לא הייתי חוזר למסעדה זו. חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 19 ביקורות
1+1 מדהים
4.5
17/01/15

ניצלתי את הטבת החודש של ה-1+1 על המנות העיקריות בקטגוריית הבשרים וממש נהנתי. יותר זול מלהכין לבד בבית :) אומנם קצת חבל שמנות הפתיחה יקרות וקטנות אבל סך הכל מסעדה מעולה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
מקום נחמד בב"ש
4.0
30/10/14

מסעדה מעוצבת יפה מבפנים, התפריט מגוון מאוד והאוכל טעים. הזמנו שלוש עסקיות, משתלם מאוד! במנה של העיקרית קיבלנו גם שתיה וגם ראשונה והיא מוגשת עד השעה 18:00! הזמנו לראשונה את הסיגרים שהיו... מעולים ממש, את הקרפצ'ו סלמון שהיה קצת חסר טעם והקרפצ'יו סלק שהיה טעים, רק חבל שמגיעים רק שני טוסטונים עם גבינה ליד מלא מלא סלק... לעיקרית הזמנו את הפאיה מדיטרנו- מנה מתובלת מאוד ומנה גדולה מאוד- לא סיימנו את המנה... הזמנו גם חריימה פילה בורי שהיה טעים ורגיל (כמו בבית) ומחבת אנטריקוט שמגיע עם ניוקי- הניוקי היה קשה ומיותר, הבשר טעים. קינחנו עם לוטוס לבן- שהיה ממש טעים ומיוחד ומרנג אמרנה- שהיה פשוט מושלם! בקיצור אומנם לא נפלנו, אבל יחסית לב"ש בהחלט מקום ראוי. פעם הבאה שנגיע לב"ש בהחלט נחזור לשם! ועוד דבר חשוב, המלצרית שלנו הייתה פשוט מקסימה שזה הוסיף מאוד לאוירה ולהנאה שלנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמרי - תמונה
עמרי מבקר מתחיל
מקום מושקע ביותר
4.8
04/06/14

מסעדה ספרדית מעולה ממש אווירה מיוחדת המבורגרים לעילא שירות אדיב בטוח חוזרים !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
עסקית בקפאסה
4.0
15/05/14

ממש לא עמוס במסעדה בצהריים, היינו בערך ב13:00 ובקושי היה חצי מלא. העסקיות משתלמות ממש! מנות טובות, כולל מנה ראשונה ושתייה. המלצרית הייתה ממש נחמדה ומקצועית! המחירים מעט גבוהים.. אולי... בגלל זה ככ ריק?! האוכל ברמה גבוהה מאוד! ההגשה יפה והטעם מעולה. מרגיש שהכל טרי ונעשה ברגע ההזמנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
כפיר - תמונה
כפיר 3 ביקורות
מקום טוב
3.8
19/12/13

הגענו אני וזוגתי, הקדמנו מעט ומהר מצאו לנו שולחן. הזמנו שתי מנות טאפס "קוליפלור" שזה כרובית בציפוי פריך ואני הזמנתי "המבורגזה אסאדו" שהיו מנות נפלאות. החיסרון היה שהגיעו אחת אחרי השנייה... בהפרשים משמעותיים... אולי היינו צריכים לבקש שיוציאו את שתי המנות יחד כי אשתי אכלה ואני הסתכלתי ולהיפך.. לעיקרית אשתי הזמינה "פיצה קפאסה" שהיא מאוד טעימה, עתירה בגבינות במינון טיפ טיפה מכביד, אני הלכתי על האנטרקוט סטייק שמגיע עם צימוקי עגבניות שרי וניוקי שהיה מעולה.. קינוח הזמנו כדור שוקולד שהיה מאוד מושחת וטעים. יצאנו ב 370 כולל טיפ. סה"כ מסעדה טובה, אווירה נעימה, נגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jenny - תמונה
Jenny מבקר מתחיל
ספרד זה בבאר שבע
4.3
15/11/13

אהבתי מאוד את העיצוב והקונספט של המסעדה. קבלת פנים קצת חיוורת, אבל בפנים ממש ספרד בצד היפה שבה. בתור טבעונית התפריט היה מאוד דל עבורי, אבל מה שהגישו היה בהחלט שווה. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל מבקר מתחיל
עיסקה מצויינת... מרגיש ונראה כמו ת"א.
4.8
10/09/13

באנו שלושה ח'ברה ב23:00 מאד רעבים... הזמנו טפאסים וקינוח. המקום מעוצב ויפה השרירות היה מצויין, האוכל היה מצויין והקינוח סוף! מקום מומלץ לכולם.... אפילו המחיר סביר והטעם מצויין!

עוד פרטים
הוספת תגובה