נגישות
נגישות

המזרחית של צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על המזרחית של צל תמר

Wilson - תמונה
Wilson מבקר מתחיל
לא משהו
1.0
15/12/16

הישיבה במסעדה הייתה ממש לא נעימה תודעת השירות של העובדים ברצפה לא נחמדים ועושים טובה שמתייחסים אליך הפלאפל היה קר ולא טעים רמה מאוד נמוכה מחיר יחסית יקר לארבעה כדורי פלאפל בלאפה התבאסנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מומלץ אך יקר
4.5
01/04/15

אכלנו במסעדה המהממת אמנם היה מאד טעים ואוירה נעימה מזמינה וכיפית המנות היו מעולות וטעימות השירות מהיר וחביב מאד מהמלצר אך המנות יקרות יחסית. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofer - תמונה
ofer מבקר מתחיל
יקר ולא שווה- אכזבה
2.0
09/08/14

הגענו בצהריים ,ראשונים בתור חיכינו לבד חצי שעה למרות שהיו שלוחנות פנויים , נאמר לנו שהם מוזמנים , עד סוף הארוחה שלנו לא ישב שפ אף אחד . סלטים נחמדים , בשר מלוח מאוד מאוד על גבול בלתי... אכיל . מחיר יקר מאוד ולא מצדיק , העסקיות שלהם ממש לא שוות. בקיצור אכזבה , לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
צל של צל תמר
3.3
27/12/13

מי שמכיר את צל תמר מאשדות יעקב, אולי יתאכזב טיפה מאחותה הצעירה המזרחית. מדובר במסעדה עממית יותר שמתאימה למצב כלכלי עדכני. פלטות סלטים נדיבות, בשרים איכותיים על האש. ארוחה ממוצעת עולה 65... ש"ח. אבל שום דבר מיוחד שלא תמצאו במסעדות מזרחיות אחרות. אני מעדיפה את צל תמר המקורית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר 7 ביקורות
לפנק לפנק לפנק
4.3
21/11/13

הגעתי היום בפעם הראשונה למסעדה, ונהנתי מכל רגע! המקום נקי ומרווח, מוזיקה נעימה ברקע, שירות אדיב ומפנק, קיבלנו על חשבון הבית מנה ראשונה וגם מנה אחרונה, מבלי שבכלל ביקשנו. לאחר מכן... כשביקשנו לארוז מעט מהלחם שם שנשאר, הגדיל המלצר לעשות ואף הכין לנו עוד לחם שום חדש על חשבון הבית. פינקו אותנו בלי סוף ויצאנו מרוצים עד הגג, ובלי חור בכיס - בסה"כ 60 ש"ח לארוחה עסקית מלאה! + 30 ש"ח צלחת חומוס ענקית עם בשר. תודה על התענוג!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 14 ביקורות
טעים אבל רגיל
3.5
26/09/13

שירות ידידותי ונעים, אבל קצת איטי. האוכל היה טרי וטעים, המחיר סביר. אולי הבעיה בציפיות בגלל השם של צל-תמר, אבל לא היה שום דבר מיוחד - מסעדה מזרחית סטנדרטית לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יחיאל - תמונה
יחיאל 4 ביקורות
שלגיה ושבעת הגמדים :)
4.8
29/06/13

הגענו ביום חמישי בערב 29 יוני, 8 חברה רעבים. על השולחן הועמסו צלוחיות סלטים טריים טעימים בלי הגבלה, הזמנו שווארמה עגל ופרגית, השווארמה היתה פצצה. הגשה לשולחן בנדיבות ואדיבות. בחור בשם... ישי פינק אותנו מכל טוב. היה טעים וכייפי מאד. תודה מ: יחי,יוסי,דודי,איתן,משה,רפי,יריב,יצחקי (שלגיה)

עוד פרטים
הוספת תגובה