נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-7101219 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בצפון

מצה בחיפה
חיפה
מסעדה מזרחית
הזמן שולחן
סולטן גרדן בנצרת
נצרת
מסעדה מזרחית
הזמן שולחן
מסעדה ודגי אלביר בנצרת
נצרת
מסעדה מזרחית
דיאנא בנצרת
נצרת
מסעדת בשרים
הזמן שולחן
חאלד עדוי בקריית טבעון
קריית טבעון
מסעדה מזרחית

דירוג גולשים

2
אוכל
1.5
שירות
1.5
אווירה
2.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

3 ביקורות וחוות דעת על כחלון

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אייל - תמונה
אייל מבקר מתחיל
זוועה
1.0
28/12/18

כשישבנו תחילה בעל המקום אירח אותנו ופיאר את טריותם של הסלטים שלו 6החה נראה נחמד מאוד(מנת סלטים לבנאדם 35שח לסועד בתנאי שמזמין ארוחה) הסלטים היו זוועה בלשון המעטה...פיתות קרות ורגילות... שהגיעו באיחור. מגוון מועט ביותר של סלטים שאינם טריים. סלט חסה וטבוחה מלא מלח כדי לא להרגיש שאינו טרי. בעל המקום הציע והמליץ על שיפודי פרגיות. וכשהגיעה המנה התברר שמדובר בסטייק פרגיות ולא שיפודים.כשהערנו לו שדיברנו על שיפודי פרגיות "שינה את עורו" והתרגז ובזעם זרק את הצלחת לעברי " אני לא מחזיר מנות" האם זהו שירות?! סטייק הפרגיות היה יבש וכמו אינו טרי שכנראה חומם...מנת דג מוגשת בתוך מחבט בצורת הגשה שאינה אסתטית. כאשר ביקשנו שמן לסלט, קיבלנו בקערה שאי אפשר למזוג מטפטפת שמן. מנות הבשר כולן אינן טעימות: מנת הדג שהזמנו דג דניס. הגיעה דג מושט. מנת חזה עוף לא טעימה וכמו שפירטי לגבי סטייק הפרגיות. בקיצור...זו לא מסעדה שיש בה טבחים מקצועיים. חשבון שיצא ל-5 אנשים. ביניהם ילדה : 570 שח. באנו הביתה רעבים ונתנו את מנות הבשר לכלבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moti - תמונה
Moti 3 ביקורות
על הפנים
1.8
12/12/15

הזמנתי מנה מוקפצת עם פירות ים. הגיעה מנה של סלט (ממש סלט ירקות) שמעליה אטריות קרות, ומעליהן פירות ים עשויים ברוטב לא מזוהה אבל בטח לא קשור למה שנקרא "מוקפץ". מה חשב לעצמו מי שהיה במטבח?... אשתי הזמינה "חציל קלוי". הגיעה מנה של מין מחית חציל בטחינה. לא קלוי ולא כלום. הסלטים היו טובים, אם לא היו מלוחים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Loskoparus - תמונה
Loskoparus 3 ביקורות
מקום לא ממש מומלץ
2.5
01/01/15

שלום, היום יצא לי לאכול במסעדת כחלון בנצרת. יש לי שלוש הערות עיקריות: 1.הבשר שלהם ממש לא משהו, הזמנו סטייק אנטריקוט והוא ממש לא ברמה של סטייק טוב. 2. היה נראה לנו שהכינו במסעדה דלי של... רוטב שמנת פטריות ואז התחילו לטקוע אותו לכל מנה רק כדי להפטר ממנו 3. אחרי שחשבנו שהזמנו סטייק אחד שלני אנשים, הביאו לנו שני סטייקים כאשר רק לאחד היית תוספת ורוטב(כן, כן, רוטב שמנת פטריות)מה שגרם לנו לחשוב שהמלצר הבין אותנו. בסוף קיבלנו חשבון עם שני סטייקים וכל הסברים שלנו על כך שהטעות היא שלהם ולא שלנו לא עזרו, בסוף הם הסכימו לתת הנחה של 10% על כל ההזמנה. לסיכום: מקום ממש לא מומלץ!!!על תלכו לשם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-6785508

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה