נגישות
נגישות

קפה כרכור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על קפה כרכור

Reut - תמונה
Reut מבקר מתחיל
חוויה של אוכל בריא ואווירה מעולה!
4.8
22/02/15

קפה כרכור משלב אוכל מעולה ובריא, אווירה חמה ושירות מעולה. יצא לי לדבר עם בעלת המקום. בחורה מקסימה עם אג'נדה ברורה להביא את הבשורה של אוכל בריא וטעים עם שירות מעולה. עלו והצליחו! ממליצה... בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boaz - תמונה
Boaz 3 ביקורות
חוות דעת - קפה כרכור, מומלץ לצמחונים וטבעונים
4.5
21/02/15

אחרי הרבה חיפושים, מצאנו מקום שהתפריט בו ידידותי לצמחונים, טבעונים וגם לכאלה שמוגבלים במאכלים ספציפיים (גלוטן/שמרים וכו). האוכל טרי, טעים ומגוון. השירות מהיר, ולא מתפלצן. והמחיר הגיוני... ולא מצרך משכנתא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהר אידלסון - תמונה
זהר אידלסון מבקר מתחיל
מסעדה מעולה וגם חנות הטבע בסמוך
4.8
20/02/15

בפעם האחרונה שאכלתי בקפה כרכור היינו ארבעה אנשים ויצא לי לטעום מכמעט כל המנות (הטבעוניות) של כולם והן היו מגוונות וטעימות. השירות היה מעולה. מומלץ מאוד לטבעונים ובכלל. בחנות הטבע הצמודה... שלהם, טבע כרכור, ביצעתי קניות אחת לחודש והייתי מאוד מרוצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moraninc - תמונה
moraninc מבקר מתחיל
טעים ונעים
4.0
20/02/15

אני אוכלת במסעדה זו לא מעט ויצא לי לטעום את רוב המנות והאוכל ברמה גבוהה מאוד אווירה נעימה וממש תענוג לשבת בקפה כרכור - מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אודליה - תמונה
אודליה מבקר מתחיל
כיף של מקום
4.8
20/02/15

יש להם עוגיית שוקולד נימוחה.. למות!!! כמה שהיא טעימה!!! וסחלב חם יאמיי יאמיי והסלטים שלהם זו ממש יצירת אומנות ושלא נדבר על הפיצות והשאוויש שלהם ו.. ו.. ו..

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודית  - תמונה
יהודית 3 ביקורות
חנות אורגנית מעולה
5.0
19/02/15

אני מאוד אוהבת לקנות בחנות מוצרים אורגנים יש מגוון מוצרים , פירות וירקות טריים, לחמים טעימים ובריאים. המחירים הוגנים היחס חם והשרות מעולה :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
kurtz rachel - תמונה
kurtz rachel מבקר מתחיל
בית חם ומפנק
4.3
19/02/15

כל פעם שאנחנו מגיעים לקפה כרכור אנחנו מקבלים יחס חם עם ליווי אישי ושירות נפלא. האוכל טעים, האווירה נהדרת, המחירים סבירים לכל נפש והכי חשוב הם העובדים שתמיד מלאים בחיוכים ונותנים הרגשה... טובה ולנו אישית יש רק מילים חמות וטובות עבור כל הצוות הן בחנות הטבע והן בקפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
chen - תמונה
chen מבקר מתחיל
אין שני לו
5.0
19/02/15

קפה כרכור, המקום!! תפריט מגוון ובריא, ויותר מכל טעים! אווירה נפלאה, נעימה, חמימה ומחוייכת!! מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
אוכל מצוין,מחיר יחסית קר
3.0
28/10/14

לא להאמין שתפריט אורני ובחלקו טבעוני יכול להיות כה מגוון, ובעיקר מיוחד כל כך! כל המנות ייחודיות, לא בנאליות לחלוטין וכשזה ממוצרים איכותיים זה רק משביח. כל הכבוד. עם זאת הזמנו מנת פסטה... טעימה מאוד שעם יד על הלב היתה בכמות של חצי מנה במקום אחר אבל במחיר של 48 שח. מוגזם ביותר! בקינוחים יש מקום לשיפור. מקום צפוף, הכסאות לא הכי נוחים. לחובבי הבריאות מקום מעולה לאכול טוב טוב טוב. שאפו לשף, לגבי השאר עוד יש מה לשפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה