נגישות
נגישות

איוטאיה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על איוטאיה

Claude - תמונה
Claude 12 ביקורות
נחבאת אל הכלים אבל שווה את החיפוש
4.0
10/07/15

הבעיה עם מסעדות תאילנדיות בארץ היא שהן לא קיימות. בישראל מטביעים אותך באיטריות, זורקים עליהן ג'נג'ר ופלפלים חריפים וקוראים לזה אוכל אסיאתי תאילנדי. אז איוטאיה היא לא כזו. זה הדבר... האמיתי. המרכיבים, הבישול וגודל המנות תואמים את המקורות התאילנדים. מרק הטום יאם מאכלי ים מילא את הבטן והביא דמעות לעיניים כמו שצריך. הבעיה שקשה למצוא אותה וגם כתושב ותיק של הוד השרון לקח לי זמן להבין איפה היא נמצאת בדיוק. המקום עצמו ביתי, מעט פשוט, קטן יחסית ומופעל עם צוות מצומצם. אין כאן הרגשה של פאר והדר ואתם יודעים מה - כאלה מקומות מדוגמים יש כבר מספיק בארץ ואף אחד מהם לא מגיש אוכל תאילנדי אמיתי כמו באיוטאיה. אכלנו שם שלושה סועדים וזה כלל 4 מנות ו 3 בירות כדי לסגור על 300 ש"ח, מחיר סביר לחלוטין בעיני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
נחמד לא יותר
2.5
10/07/15

האווירה נעימה ומרגישה אותנטית. עם זאת בתור אכלני תאיפוד ופירות ים קבועים, לא התחברתי להתלהבות שקראתי בביקורות. אוכל סביר + . מלצריות שלא ידעו בכלל להסביר מה יש במנות ועל כל שאלה רצו... מספר פעמים. הכנת המנות לקחה זמן רב מהממוצע ולא יצאו יחד כך שכשהמנה האחרונה הגיעה חלקנו כבר סיימנו לאכול. סה"כ חביב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Peleg Dan - תמונה
Peleg Dan 8 ביקורות
ניסינו לאכול אבל לא הצלחנו
1.0
10/06/15

הגענו למסעדה בעקבות כתבה אוהדת של ניב גלבוע בערוץ-10. אחרי 30 דקות המתנה מרגע ההזמנה, כאשר ראינו שאפילו השתיה שהזמנו לא הגיעה, הסתבר ששכחו מאיתנו בכלל.... קמנו והלכנו. איפה שלא מכבדים... את זמננו וכספנו - לא נאכל. נסענו מורעבים הביתה, ואכלנו שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
צהריים טעימייים
4.8
30/03/15

הגענו 4 חבר'ה האירוח היה נעים ואדיב לקחנו 3 עסקיות ועוד מנות לא בעסקית וחלקנו הכל במסגרת העסקית קבלנו מרק ירקות טעים ו-2 סלטים עם רוטב בוטנים, בנוסף לקחנו סלט פפאיה מעולה לעיקרית בעסקית... לקחנו פאתאי בקר, אטריות רחבות עם בקר ושרימפס חריף עם אורז. בנוסף לקחנו קארי ירוק עם חצילים ועוף הכל היה מעולה ממש. מאוד אותנטי וטעים בתור מישהי שלא מתחברת לטעמים חריפים לא הצלחתי להפסיק לאכול וממש נהנתי דווקא מהמנות החריפות חלקנו הכל וכל אחד שילם פחות מ-70 שקלים כולל טיפ היה ממש כיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dz - תמונה
dz 2 ביקורות
מעולה!
4.3
27/01/15

הגענו למסעדה בעקבות המלצה של חברים, המקום היה ריק כמעט לחלוטין וכמעט והסתובבנו לצאת לחפש מסעדה אחרת, אך בכל זאת החלטנו להתיישב. האוכל היה פשוט מעולה, מזמן לא אכלנו במסעדה עם אןכל כה... איכותי (לאוהבי תאילנדי כמובן). מנות נאות בגודלן, לא זולות אבל טעימות מאוד, האווירה נעימה במקום, אולי מעט מדוכדכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar - תמונה
Zohar מבקר מתחיל
חוות דעת
4.5
13/10/14

היינו 2 זוגות, ישבנו בחוץ והיתה אוירה נעימה מאוד. המלצר היה אדיב והסביר במקצועיות על המנות. האוכל היה מעולה, מנות גדולות ומספקות ולא נשאר מקום לקינוח אבל השולחן שלידנו לקח את הבננה... לוטי וזה היה נראה מעולה. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nisan - תמונה
Nisan מבקר מתחיל
סוואדיקה
4.5
14/08/14

היינו הערב עם זוג חברים, פשוט מעולה. חומרי גלם איכותיים טען מעולה, לקחנו, כמובן סלט פפאיה, פאד תאי וקארי אדום שממש ממש היה מעולה. הכול מרגיש אוטנטי מאד. אני מכין בבית קארי ולכן יכול... לומר שזה הגבר האמיתי. מאה אחוז אני חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
התאכזבנו...
2.0
31/07/14

מסעדה עם פוטנציאל לא ממומש וחבל...שירות מאוד לא מקצועי, נראה שהמלצרים לא בקיאים בתפריט,(בפעם השנייה שאנחנו נתקלים בזאת) אוירה כללית מדכדכת משהו, והאוכל נחמד אבל לא מעבר לזה ולא מצדיק את... המחיר (קערית אורז מאודה כתוספת ב-15 ש"ח??)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסתר - תמונה
אסתר 3 ביקורות
ארוחה ל5 אנשים במסעדה
2.3
17/05/14

המקום נחמד מאוד ,השירות נחמד מאוד , אבל למה לשים כל כך הרבה שמן באוכל ? פשוט היה בלתי נסבל , במנות של כולנו. המלצר לא היה מעודכן במנות שהוא הגיש לנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
guy - תמונה
guy מבקר מתחיל
טעים, טעים, טעים!
5.0
29/11/13

ביס אחד מהבננה לוטי (תאי רוטי) החזיר אותי לקופנגן. סוף סוף מסעדה בישראל שמבינה באוכל תאילנדי.אוכל מעולה, שירות מצוין, ומחירים נוחים. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה