נגישות
נגישות

קצה הנחל ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על קצה הנחל

 - תמונה
2 ביקורות
1.3
23/05/10

חברים יקרים, אני מקווה שההמלצה שלי תלמד אתכם לא להגיע למקום המזעזע הזה. הענו למקום שני זוגות לארוחת צהריים שמשית.. נכנסנו ו.. המראה הראשוני "אולמי שיר.." באיזה כפר.. טורים של... שולחנות...ממש אירוע.. השיבו אותנו באחד השולחנות ו.. הגיעו התפריטים ולפי המחיר חשבתי שיש במקום יותר ממה שנראה. הזמנו מנות עיקריות בהמלצת המלצר.. וחיכינו.. חיכינו...ואז הגיעו הסלטים...עם 4 פיתות..ואז נעלם המלצר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
06/10/09

הייתי עם בעלי בצפון עברנו ליד המסעדה ונכנסו להתרשם מהתפריט והחלטנו לשבת, נתחיל מזה שהאוכל היה ממש מצוין והופתענו לטובה , קבב זחלה (עם טחינה ועגבניה) ובעלי הזמין דג מושט בגריל שהיה... עסיסי וזה לא לדבר על שפע הסלטים המצויינים , רציתי לתת קרדיט לחמוד אליאס (המלצר) שנתן שירות מעולה ומקצועי , במסעדה ישנו ריהוט עתיק שאסף אחד הבעלים לפי ההסבר שנתן המלצר , תמשיכו כך נחזור לשם כל פעם שנהיה בצפון

עוד פרטים
הוספת תגובה
miki3544 - תמונה
miki3544 מבקר מתחיל
3.7
08/02/09

באתי עם המון ציפיות, בעיקר לאחר שקראתי את כל הכתבות והביקורת. האוכל כמובן מעולה, אך המחירים בשמיים והשירות בקרקעית. באנו בשבת קייצית וחמימה בפברואר ולצערי לא היו מספיק מלצרים. כשנגמרו... לנו הפיתות באמצע החומוס, המתנו כרבע שעה עד שקיבלנו אחרות משום שבדרך המלצר לקח עוד 2 הזמנות... חווית האוכל אינה רק טיב האוכל אלא גם השהות וטיב השירות, וכאן הנפילה הגדולה. לשאלתי, נעניתי שהם הופתעו... ואני שואל- מה יש להיות מופתעים בשבת קייצית באמצע החורף כשברור שכולם יצאו לטייל... לצערי לא אחזור לשם יותר בעיקר בגלל השירות והמחירים המטורפים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
01/12/08

אחת המסעדות הטובות בצפון,טעמם אותנטים, מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
בר מצווה לרון - תמונה
בר מצווה לרון מבקר מתחיל
1.3
24/08/08

מסעדה מאוד מאכזבת, אוכל בינויני ומטה הזמנו מג'דרה שהגיעה שרופה לחלוטין. לא מומלץ להגיע, ועם ילדים לא להתקרב!!!! מנות ילדים עלובות ויקרות

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון מבקר מתחיל
4.7
21/06/08

אוכל לבנוני ברמה שעוד לא ראיתי. כל מנה הוגשה בצורה יפה ומיוחדת, לא חסכו בעשבי תיבול מיוחדים ובתבלינים אותנטיים. אל תפספסו סלט פטוש עם גבינת חלומי מעולה ומנה ראשונה של שווארמה שמגיעה... כארבע לאפות דרוזיות קטנטנות מגולגלות עם שווארמה וסלט נורא מיוחד (מה זה היה?!) בצד. היה ממש שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
21 ביקורות
3.0
24/03/08

לצערי מבחר הציונים למעלה לא יכול ליצג מסעדה בינונית זו שמלבד הסלטים כול היתר בינוני כולל המחיר כך שלא ניתן להגיד שיצאנו מרומים.האוכל: בסדרעיצוב : חדר אוכלשירות: בסדראווירה : חדר... אוכלבקיצור היינו כ-10 סועדים סלטים ירוקים טוב + , מגולגלים כמו שווארמה היו שאמרו טוב היו שאמרו לא טוב מיני סמבוסק בסדר, קבבים לא אהבנו.אבל יצאנו ואמרנו שהיה נחמד.קבלנו תמורה למחיר.וזהו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
14/01/08

מסעדה ברמה גבוה ,שירות מעולה מאמיר וצוות העובדים,אוכל לבנוני עם נגיעות גורמה,המוזאיק,פאטייר והסלטים ניחנו בהשקעה מרובה,הקבב המעולה,ושיפודי הפרגיות טעימות להפליא.הסינרגיה בין סוגי הטיבול... השונים ניחנה בטוב טעם והקפדה ,חגיגת טעמים מלווה בחוויה קולינרית שראויה לכל השבחים. המקום חם ונעים בשילוב מיזרח ומערב,פינות קינוח ומנוחה עם כורסאות בסיגנון עתיק. גולת הכותרת היא המיקום הנפלא,המסעדה ממוקמת למרגלות הכינרת טובלת ביירק וקרובה לקוו המים. בקיצור חגיגה קולינרית טעימה ומפתיעה,יישר כח והצלחה בהמשך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
10/01/08

מסעדת קצה הנחל ניחנה במיקום פסטורלי ויפה למרגלות הכינרת,מיד עם הכניסה ניתן לחוש באוירה חמה ונעימה ,שילוב של מיזרח ומערב עם נגיעות גורמה מהמיטבח הלבנוני. האוכל ניחן בהמון השקעה... קולינרית,טעים להפליא עם שילוב מדהים בטעמיו,הבשרים,סלטים,והמנות החמות הפכו את הארוחה לחוויה קולינרית מדהימה השירות של אמיר וצוות העובדים ראויי לכל השבחים והמחמאות שניתן לזכות מסעדה בקנה מידה כזה. יישר כח ותודה על האירוח הנפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל 2 ביקורות
3.7
03/11/07

מקום נעים, חניה בשפע,שרות מהיר ואדיב והכי חשוב אוכל לבננוני -ישראלי טעים ומזין וכל זאת במחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה