נגישות
נגישות

קצה הנחל ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על קצה הנחל

זיו - תמונה
זיו 22 ביקורות
אוכל בשרי טוב
3.5
11/03/17

המנות ממש טריות ונדיבות. עשירות וגדולות,הדגים והבשרים והסלטים מעולים. מומלץ לבוא למרות המחיר היקר. אוכל בשרי טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilona - תמונה
Ilona מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.5
27/01/17

המנות הרגישו מחוממות ולא טריות, המחירים יקרים ביחס לאיכות המנות, אני לא אחזור לשם ולא אמליץ לחבריי להגיע לשם. המנות אומנם גדולות אך בכלל לא היו טעימות לנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ur - תמונה
ur 2 ביקורות
מאכזב ויקר
2.5
07/08/16

היינו קבוצה גדולה (20 איש) ולצערי התפתינו לעסקת הסלטים ב-30 ש"ח לסועד. בסלטים לא כלול חומוס וסלט ירקות (ייתכן שזה מה שמקובל אבל מעצבן בכל זאת). הסלטים עצמם היו לא יותר מסבירים. לא... מומלץ. המנות העיקריות יקרות (לפחות 70 ש"ח למנה). היו טעימות בסך הכל אך לא באופן מיוחד. היה רועש והשירות בינוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal 2 ביקורות
מצויינת
5.0
24/07/16

מסעדה מצויינת. מנות גדולות וטעימות מאוד!! ההתייחסות שלי לטיב האוכל...סלטי הפתיחה טעימים- פשוטים וטעימים. מנת הילדים ענקית והפרגיות היו צהטעימות שאי פעם הוגשו לנו. הדג שהזמנו היה מעולה... טעים עשוי היטב- דניס בכריל. הזמנו כמנה ראשונה -בצק ממולא בתרד סבתא נאדיה משהו...:)-מנה ענקית שלא הספקנו לסיים(2 סועדים בוגרים). עניין השירות המבעדה הייתה עם מעט סועדים אז לא נתקלנו בשום בעיית שירות במידה וקיימת. אין ספק שנחזור שוב ונמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
LYISH - תמונה
LYISH 3 ביקורות
מסעדה מעולה לארוחה משפחתית
4.8
19/04/15

אכלנו זוג + שלושה ילדים והמחיר היה סביר,המנות ילדים ענקיות, הבשר מעולה, הצ'יפס זהוב בהיר כמו שצריך, המקום יפה ונקי ונראה ממש ברמה, השירות היה מהיר ואדיב ואנחנו בטוח נחזור לשם עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilan - תמונה
ilan מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
1.0
15/03/15

הגענו ביום שבת קבוצה של 35 איש לאחר תאום מראש, הוקצה לנו מלצר אחד שהיה עסוק בשירות שולחנות נוספים, הסלטים הוגשו לאחר יותר מעשרים דקות, מבחר מאוד מצומצם ובטפטוף איטי, לאחר תלונות המלצר... חסר הסבלנות התעצבן זרק את מה שהיה לו ביד ואיים עלינו, המנות העיקריות הוגשו לאחר כשעה ולא היו טעימות, לדוגמא דג שניכר שטוגן בשמן שעבר הרבה, אני אוכל הרבה במסעדות וזאת פעם ראשונה שהייתי חייב לכתוב ביקורת, הכל כולל הכל היה מתחת לכל ביקורת, לא אחזור לשם לעולם ולא אמליץ לאף אחד שחשוב לי להגיע לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sylvie - תמונה
Sylvie 3 ביקורות
קצת מאכזב
3.3
15/02/15

לקחנו את ארוחת הטעימות. המנות לא נראו כמו בתמונות. האוכל היה בסדר, אבל לא מיוחד. ולמרות מה שכתוב " קינוחי הבית לפי בחירה" , הוגשו לנו 2 מנות מלאבי לשישה, ללא בחירה, וללא טוספת מלבד... סירופ אדום. לעומת זאת, השירות היה אדיב ונעים מאוד. חשוב לי לציין בעישנו בתוך המסעדה , ללא התערבות בעלי הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yossi - תמונה
yossi 5 ביקורות
אוכל טוב ... שירות . לא כל כך
3.0
16/11/14

האוכל טוב וטעים אך השירות לא כול כך ממוקד בסועדים ההמתנה היתה רבה חלק מהסועדים קיבלו את המנות אחרי שהחלק הראשון כבר סיים את הארוחה חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana מבקר מתחיל
אחלה מסעדה!
4.3
15/09/14

ממש ממש טעים ולא יקר יחסית למה שמקבלים. הזמנו מנה שנקראת לאפה מעוף בשר אורז מעורבב.. היה מאד טעים גך הסלט והחומוס מלא טעם ! שווה לנסות ..

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערית - תמונה
יערית 10 ביקורות
מלכודת תיירים
1.8
20/10/13

הגענו למקום בשעה ארבע וחצי אחרי הצהריים, המקום היה כמעט ריק ומאוד לא מסודר (אין מפות על השולחנות, הרצפה לא נקיה). האוכל היה מאכזב מאוד והמחירים די גבוהים, החומוס היה תעשייתי וקר,... השולבטו- בורגול ברוטב עגבניות היה יבש וחסר טעם. ההצלחה היחידה של הארוחה הזאת היה הפטאייר של נדיה שהיה מעולה ממש, חמצמץ במידה וטרי מאוד, הוא הוגש עם סלט עלים ירוקים טרי ומרענן, היה כל כך טעים שלקחתי מנה נוספת הביתה. לסיכום- אם חייבים לעצור לאכול בדרך אז זה מקום סביר אבל אם מתכננים מראש- עדיף לחפש מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה