נגישות
נגישות

מועדון ארוחת בוקר-מועדון ארוחת ערב, שבי ציון

₪₪₪₪
טלפון ראשי 053-9385668 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

מסעדת מועדון ארוחת הבוקר מגישה ארוחות בוקר ייחודיות שלא תטעמו בשום מקום אחר: סקנדינבית, קטלונית, תורכית, טבעונית וגם זוגית לאלו שאוהבים לחלוק. בשעות הערב התפריט משתנה ומציע שלל מנות עם קטע קצת אחר. התחושה המודרנית של מבנה הבטון והברזל משתלבת נפלא... עם האווירה הכפרית שמשרה גינת המסעדה. בואו לטעום ולהתאהב! עוד

מאפיינים נוספים

  • Wi-fi
  • גינה חיצונית
  • פתוח בשבת
  • פתוח בשישי
  • אירועי בוטיק
  • מסעדה לא כשרה
עוד פרטים

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על מועדון ארוחת בוקר-מועדון ארוחת ערב

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
ronh - תמונה
ronh מבקר מתחיל
מעולה, הכל נקי, טרי וטעים
5.0
24/04/23

האוכל טרי והמנות גדולות וסופר טעימות. מומלץ להגיע רעבים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 74 ביקורות
מקום מקסים קרוב לחוף הים
5.0
08/07/20

היינו באיזור וחיפשנו מקום לארוחת בוקר אבל נפלנו על צהריים...ישבנו בחוץ בגלל הקורונה..מקום חמוד ואינטימי. שירות מעולה ואוכל טעים ביותר (צמחוני+דגים). מחירים סבירים מאוד. מומלץ ביותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
aviusb86 - תמונה
aviusb86 מבקר מתחיל
ירד ברמה מאוד
2.3
28/06/20

האוכל דל ולא מצדיק את המחיר,שילמנו 149 שח לבוקר זוגית שהייתה דלילה בקושי היו 2 סוגי גבינות וטאפסים מיושנים, המקום התדרדר משמעותית גם מבחינת השירות יותר מחצי שעה עד שמלצר בכלל התייחס... המתנה ארוכה למנות וגם לחשבון... בנוסף לא נאמר לני שיש תוספות על שתייה ובחשבון לאחר שהערנו אמרו לנו שזה כתוב בתפריט... כנראה שזו תהיה הפעם האחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 2 ביקורות
ארוחת בוקר סבירה וטעימה
2.5
29/10/19

ברצוני להעביר את המשוב שלי על המסעדה. אמש היינו אני ובעלי במסעדה במסגרת הזמנת שובר יום ספא וארוחה במלון ניאה בשבי ציון .מאחר ומסעדת המלון לא נפתחה עקב חוסר תפוסה נשלחנו לארוחת בוקר... במועדון ארוחת בוקר בשבי ציון. כשרציתי להזמין מיץ סחוט תפוחים ואו קפה גדול נאמר לי שזה כרוך בתוספת תשלום כמה שקלים.מאוד הופתעתי כי הגעתי כאמור עם שובר של מלון ניאה ולא באופן פרטי למסעדה. המלצרית שלחה את הבעלים של המסעדה בשיחה עמו הוא הסביר שזה הסדר שלו עם המלון ואלו הנהלים. נוצר מצב לא נעים ואף מביך על ויכוח של תוספת כמה שקלים ממש קטנוני. לאחר שיצרתי קשר עם המלון שהתקשרו למנהל הוא פנה אלי ואמר שלא רוצה שאצא בתחושה לא מרוצה ונתן לי את הקפה הגדול ללא תשלום.זו היתה תחושה מאוד מביכה ולא נעימה. אציין כי ארוחת הבוקר בסהכ היתה טעימה ומגוונת אך היחס מביך ומשפיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 100 ביקורות
בית קפה חמוד במושב יפה
3.0
27/09/19

קיבלנו שובר מרסט והחלטנו להתפנק לא רחוק מהבית במושב שבי ציון. מקום חמוד ונחמד אבל קצת צפוף . מוזיקה ממש כבדה על הבוקר ולא הסכימו להנמיך או להחליף. חבל. האווירה נעימה וזה קצת הרס לנו,... באופן אישי. המלצריות היו חביבות ואדיבות. בעלי הזמין ארוחת בוקר בחורש שהייתה מאכזבת עבורו. כי הייתה קצת כבדה מדי ומונחת על לחם ללא ממרח או רוטב כלשהו. אני הזמנתי מאפה שהיה בורקס טעים עם ביצה קשה וסלט. הירקות המוקפצים ליד היו מאוד טעימים. גם הסלט היה נחמד. מנות יקרות יחסית. מיץ ירקות סחוט היה מעולה! קפה משובח. גולת הכותרת היא הקינוח. מלבי תוצרת המקום עם פירות יער ועלעלים. מרענן וטעים. גם המקיאטו היה משובח. סך הכל נהנינו מהמקום. שונה ומיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

3
אווירה כפרית
2
ארוחת בוקר מעולה
2
מנות נדיבות
2
אווירה של חגיגה
2
בראנץ' מעולה
2
אווירה ביתית
הצג עוד חוויות

תפריט מועדון ארוחת בוקר-מועדון ארוחת ערב

כתבות וסרטונים

 
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר

מספר נוסף: 04-6893991

מצאתם טעות?

תעזרו לנו ולגולשי רסט לשפר את המאגר