נגישות
נגישות

המזנון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על המזנון

גילה יצחקי - תמונה
גילה יצחקי 13 ביקורות
מקום דוחה
1.5
26/07/16

הגעתי לשם לראשונה היום עם חברה. הזמנו קבב בפיתה לכל אחת ןשתיה אחת. קיבלנו 3 קבבים קטנים בפיתה רוויית טחינה שנזלה ןקרעה את הפיתה. על זה שילמנו 44 שח שלדעתי זה גזל. פשוט רציתי לבדוק על מה... הצעקה. בזמן ההמתנה ראינו כיצד העובדים ממלאים את הפיתות בירקות בידיהם החשופות. ללא כף וללא כפפות. פשוט בידיים. כשביקשנו לשלם, נתנו להם 2 כרטיסי אשראי כדי לחייב כל אחת בנפרד. למרות זאת הם הוציאו חשבונית אחת כוללת, בטענה שהחשבון משותף. היו ויכוחים, כל זאת כשהמוסיקה מחרישת אזניים ומאלצת אותנו להגביר את קולנו ועקב כך נוצר הרושם שיש מריבה וכעס. בסוף הואילו לקחת שוב את הכרטיסים ולחייב כל אחת לחוד ושוב יצא חשבון משותף. לסיכום - רועש, לא איסטטי,יקר ועם יחס דוחה. הצצתי ונפגעת. לא אמליץ ובטח לא אקנה שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
אוכל רחוב על הדרך
3.8
28/05/16

הכל בפיתה כמה סוגי בשרים , חבל שכמו בפעם הקודמת למרות שהתפריט לא גדול יש מנות שאין להםף הזמנו כרובית שהייתה טעימה אבל יקרה. בסך הכל יצאנו מרוצים מקבלים ראשי פיתות וחמוצים חופשי, לפעמים... יותר מדי רועש וקשה להבין מה בתפריט להזמין את האוכל ולקבל אותו, אבל בקטנה זה סיפק אותנו בתור אוכל על הדרך ולהמשיך בדרכנו. למעשה זה תחליף לשווארמה אפשר לגוון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
טרי וטעים
3.8
26/03/16

מקום קטן וחמוד על אבן גבירול. מגיש אוכל פשוט וטעים בדיוק כמו שמאפיין את אייל שני. הכל בפיתה והכל טעים. הפיתות מעולות ועבות מלאות כל טוב ובצד "ראשי פיתות" כאהבת נפשך בליווי טחינה, חריף... ורסק עגבניות טרי וטעים. הזמנו כרובית אפויה שכהרגלה היא טריה וטעימה ופיתה על סטייק וביצים. הכל היה טרי וטעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת 2 ביקורות
זה לא שירות הוגן!!
2.8
08/01/16

מדובר בארוחת take away שהזמנתי בעצמי במקום, 3 פיתות שונות. כמובן שגם שלמתי על שלוש המנות האלה. לאכזבתי בהגיעי הביתה נוכחתי שבאריזה היו רק שתיים מהפיתות שקניתי, התקשרתי מיידית למקום... ונעניתי בהתנצלות גדולה, הם היו מודעים לטעות והבטיחו לי פיצוי "שווה!!" ושיצרו קשר למחרת. זה היה בתחילת השבוע ולמרות שהתקשרתי שוב להזכיר לא נשמע שום קול! יש טעם להמשיך לצפות שיצרו אתי קשר?? חשוב לי להיות הוגנת ולציין שמה שהיה היה טעים מאוד, והשירות במקום אדיב ונחמד. אבל אתם מסכימים שזה לא נעים ומגיע יחס הוגן?? אסנת

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 8 ביקורות
מקום מלוכלך ומאכזב
2.8
24/11/15

סה"כ מנות לא רעות, אבל יכול להיות שהיה טוב יותר כשנפתח. היום המקום מלוכלך (גם באזור הישיבה ובעיקר בדלפק)ולא מזמין, היצע המנות אינו ברור וקשה לשאול את הקופאי ממה מורכבת כל מנה - הוא מאוד... עסוק בקבלת הזמנות ותשלום המסכן. עגבניות שאמורות לשדר "שוק" וטריות ושמונחות על הדלפק היו צריכות להפוך לרוטב עגבניות כבר לפני יומיים, הכרוביות קטנות ובמחיר מופקע (32 ₪). הרוטב נוזל מהפיתות וחצי מהזמן במקום ליהנות מהמנה - מתעסקים בניגוב הידיים ופה. מקום בינוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
הגענו סקפטיים ויצאנו מרוצים
4.0
14/11/15

זוהי הפעם הראשונה שאכלנו במזנון, מסתבר שלאחר כל השמועות ששמעתי על מחירים מופרכים, רוב המנות באזור 30-45 שקלים, מקבלים מנת בשר בפיטה עם רטבים מחיר הוגן ביחס לשווארמה, מקבלים של טחינה,... עגבניות חופשי עם חמוצים ביתיים ופיתות חופשי בנוסף ככה שבטוח יוצאים שבעים. הקינוחון של "החיוך" של הפיתה עם שוקולד ובננה עולה בסך הכל 11 שקלים. נהנו ושבענו. צריך לדעת שמלא שם מאוד בערב וצריך סבלנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
בר - תמונה
בר 3 ביקורות
סביר ולא יותר
2.8
21/07/15

האמת היא שבאתי עם ציפיות גבוהות. למרות החום ישבתי עם חבר בחוץ כי בפנים היה רעש בלתי נסבל שהגיע מהצוות (אולי זה סוג של חוויה לי היא לא נעמה). הזמנו סטייק בפיתה. הפיתות עצמן רכות ומעולות... והסלטים מצוינים אבל כוכב המנה- הסטייק, היה קשה וצמיגי. התאכזבנו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקר - תמונה
המבקר 38 ביקורות
לא רע אבל גם לא כזה מוצלח
3.3
24/03/15

הזמנתי מנת כבד בפיתה הטעם היה סבבה אבל הפיתה לא הייתה מלאה (שמנה)כמו שאני אוהב.הפיתה השנייה שלקחתי הייתה עם סטייק מינוט שהייתה גם סבבה אבל מאיל שני ציפיתי להרבה יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
נחמד מאוד
3.0
14/08/14

אני דווקא בכלל לא חושבת שיקר מידי לתמורה. בסופו של דבר בכל מקום מנת שווארמה עולה ככה...הזמנתי סטייק עם ביצה בפיתה. לא עפתי. בעלי הזמין את הכבד ואמר שהיה מצויין. הכרובית הייתה מצויינת... והבננה בפיתה עם שוקולד השחר היה מעולה. אוכל מאוד פשוט וטעים. מחירים דיי סבירים ס"כ (המחיר של הכרובית מגוכח ויקר, אבל הפיתות דווקא בסדר). פרודוקטים מאוד טריים והאווירה נעימה. חוץ מזה שמכינת הפיתות לא הפסיקה לצרוח כל שניה למטבח. נחמד לפעם ב...הייתי צרכה לנסות בכל אופן :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
טליס - תמונה
טליס 5 ביקורות
טעים לי המזנון
3.8
13/05/14

מוזיקה רועשת והרבה צעירים לא מונעים ממני את ההנאה הגדולה מפיתה עם כבד/סטייק/ביצה, תמיד טעים שם, תמיד טרי שם, והמחיר אמנם גבוה אבל ככה גם הסיפוק שיש בביס. עד שקיבלתי את המנה גם ניגבתי... שמנת עם עגבניה, וטעים לי מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה