נגישות
נגישות

אבו גוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על אבו גוש

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
21/10/05

כאשר יש לחץ במסעדה יש להביא אולי עוד מלצר או שניים. אחרים שלא אשמים שאתם לא ארוחים לטפל במסעדה מלאה. לצערי נורא התאכזבתי מהשרות, האוכל והמחיר, למרות הפרסומות הטובות ששמעתי עליכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי 5 ביקורות
1.7
09/10/05

לא מבין על מה המהומה, מסעדה מזרחית בינונית ומטה, שרות גרוע, צפוף, רועש ויקר להחריד (גם אם מנכים את כל ה"תוספות" שהמלצר מכניס לחשבון בלי כל קשר למציאות). לא ללכת, אכזבה !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
03/09/05

קבענו היום להפגש במסעדה, המסעדה היתה מלאה עד אפס מקום, רעש בלתי פוסק, לא ניתן לשמוע או לדבר בנחת. אוכל סלטים לא חופשי 60 ש"ח עבור פלטות ומזטים מנות עיקריות מיקס גריל של שיפוד קבב, שיפוד... שישליק, חתיכת חזה עוף וצלע אחת 60 ש"ח. האוכל סביר אבל לא מפתיע. הרעש וההמולה היתה כמו בחמאם טורקי. שרות בסדר מלצר עם חולצה מרושלת ולא נקיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
13/01/05

היי .. אני עבדתי במסעדה לפני שנתיים ...מסעדה עם עיצוב נהדר ..הטבחים הם מעולים אחלה טבחים אוכל טעים לאלה .אני רוצה להעיר על המלצר הראשי אליקס שהו מלצר מאוד נחמד שמעורר אמפטיה ללקוחות... ושימשיך הלא ...במסעדה הזאת הם מקפידים על הנקיון וזה דבר מאוד חשוב ..המסעדה ממוקמת באווירה מאוד נהדרת לכן אני ממליץ לכל אחד שבא לאבו גוש לכנס למסעדה הזאת ..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/01/05

שלום אני ממליץ לכל אחד שילך למסעדה הזאתי כי מסעדה מפואר וגם מפנקת את האנשים נותנת כבוד לא מענין אותם כספ האכר שהאנשים ירגישו טוב אני ממליץ ללכת

עוד פרטים
הוספת תגובה