נגישות
נגישות

מפגש הסטייק ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על מפגש הסטייק

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/03/09

מסעדה מצוינת, אוכל נפלא כל פעם מתרשם מחדש, מומלץ בחום לכל חובבי הבשר, בעיקר לחובבי הסטייקים... חומוס מדהים ובנוסף שירות מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
21/10/08

תגובה ליוסי עם התלונה על הפרגיות הקטנות שבקושי "ראו אותם"..אני לא יודע איפו אכלת, אבל אני אוכל שם מעל 20 שנה והפרגיות שלהם הכי גדולות (וטעימות)שאני אי פעם ראיתי במסעדה..ההמלצה שלך מוטלת... בספק..ורק שלא תחשבו שהכל מושלם..או שאני מגיב "מטעם"אז שתדעו האנטריקוט שלהם מתחת לכל ביקורת!!! (מוזרק סולייתי, לא מיושן ובכלל לטעמי לא ראוי למאכל!!)אבל... החומוס, הכרוב סגול, והפרגיותמספר 1 בארץ !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/09/08

סאאד גרילמן מספר אחד שירות מספר אחד , חבר טוב , נחמד , תמיד מחיך לכולם נותן שירות מכל הלב . אנחנו באים לאכול בגללו ורק הוא יודע לעבוד על האש . אנחנו מקירים אותו 15 שנה במפגש הסטייק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/09/08

אין כמו המפגש!!! המסעדה הכי טובה בארץ. סלטים מדהימים, כל אחד יותר טעים מהשני, מביאים לך יותק מ- 10 סוגים וכולם פשוט טעימים, זה לא נתפס. הדבר היחיד זה שיש להם לפעמים נטיה להשאיר את... הבשרים על האש קצת יותר מדי. השירות מצויין, האוכל מצויין והמחירים בסדר גמור. מי שרוצה לאכול שיפוד ב-8 ש"ח, יכול לאכול בעזרא ובניו, המפגש לא יקרים כמו 206 ומציעים אוכל הרבה יותר טוב לטעמי. בקיצור אין כמו המפגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
3.0
21/08/08

אכלנו שם. הסלטים במיוחד החומוס היו טובים. אבל הבשרים פשוט בושה: הפרגיות, כמעט ולא ראו אותם, חתיכות בשר קטנטנות על שיפוד. הסטייק היה יבש ו"סולייתי". בקיצור, מפגש הסטייק זה עוד מסעדה... ישראלית עם "שם" ולא יותר מזה. אני לשם לא חוזר. אולי רק בשביל החומוס

עוד פרטים
הוספת תגובה
haimnoy - תמונה
haimnoy 26 ביקורות
4.0
17/06/08

ביקרתי עם אורחים מארה"ב והופתעתי לטובה. השרות היה מקצועי ואדיב. המנות היו דשנות והצלוחיות מולאו מיידית , לפי בקשה. האוירה היתה חמה ונעימה, למעט קולות רמים מידי לפעמים מהצד השני של... הדלפק. האורחים היו שבעי רצון וגם אני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
George Abramowitz - תמונה
George Abramowitz 6 ביקורות
1.3
18/05/08

72.00 ₪ עבור שוארמה יבשה בלי טעם + חומוס קטן + פחית ספרייט + שירות מתחת לכול ביקורת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ממש לא שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronen200 - תמונה
ronen200 4 ביקורות
2.0
13/05/08

האוכל שם - כמה שהוא צפוי - טעים, טרי וכיפי. הפיתות שלהם נימוחות בפה והניקיון שם חוגג. הכל טרי והמנות נדיבות. חברה שלי לא כל כך אהבה, אבל מאז אני אוכל שם לבד. כבר מעל 20 שנה אני אוכל... במקום הזה והאמת - תאווה לחיך. מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
rami - תמונה
rami 5 ביקורות
1.7
15/03/08

אני אומר מראש שאני לא מלכלך על המקום ,רק מביע את דעתי ועל מה שעברתי .יום שישי בערב שעה 21:00 ,הזמנו קבב ,עוף ,כבד ,אורז ,צ'יפס וגם סלטים שהם דופקים לך מחיר כזה שבפעם הבאה אתה לא תזמין... !!האוכל מגיע בצלחת גדולה (לקח הרבה זמן),הייתם צריכים לראות את הצלחת - חצי ריקה !! שמים שם אולי 5-4 כפות של אורז ,הצ'יפס קר מידלדל ובפנים כמו פירה .הקבב הגיע לא מוכן ,הבשר היה חי !! החזרנו לבישול נוסף וגם העוף המגעיל ביותר שאכלתי בחיים שלי !! זה כמו לקחת את העוף לנקות אותו ולשים אותו בתנור ... הדבר היחידי שהיה אמיתי - זה הקולה !! מקומות ישיבה על השולחן ממש צפופים ,אין לך מקום לזוז ... השולחן מיועד ל 2.5 איש בקושי ,המלצרים רוב זמן עסוקים בשלהם ועוד משהו ,למה במסך הם מקרינים כדורגל ?! באמצע האוכל ,לראות כדורגל !! שימו נופים ,פרחים ,דברים שמחים ... כדורגל !!! יש ברקע מוזיקה ,ומי שיש יום הולדת הם מדליקים זיקוקים .לא מספיק שהכל היה מאכזב ,בסוף שרצינו לשלם ,הזמנו חשבון ,שילמנו ... עבר כמה דקות ו... אני מעדיף לא לספר ... ,אני חושב רשמתי מספיק !ממש מאוכזב מהמקום ,וברור שזה פעם אחרונה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/03/08

אישתי סיפרה לי שהיא בהיריון ורציתי לפנק אותה . ללכת למסעדה יקרה היא לא רצתה אז ישר ידעתי לאן ללכת.(אני אוכל במפגש די הרבה ונהנה גם מהאוכל וגם מהאווירה.)במפגש פתחתי לה שולחן והיזמנתי... בקבוק יין. האוכל היה ממש טוב והמלצרית בלונדה היתה ממש אכפתית לכל בקשה שלנו.ממש נהננו! אני יודע איפה אחגוג את היום הולדת. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה