נגישות
נגישות

מפגש הסטייק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על מפגש הסטייק

dannaran - תמונה
dannaran 2 ביקורות
מאכזבת
1.3
09/03/18

קיבלתי אישור משלוח שבו נכתב כי יקח עד 70 דקות כשצלצל האיש מהמסעדה לבקש פרטי אשקאי לא ציין כי הזמן הרשום אינו הזמן האמיתי. מכשעברה שעה וחצי צלצלתי למסעדה להבין למה יש איחור של 20 דק.... האיש לא שאל את שמי או את הכתובת שלי הוא פשוט אמר ״זה עד שעה וארבעים והרגע השליח יצא״ כששאלתי אם זה שירות הלקוחות שיש לו להציע אמר ״תפני לספר האוכל שרשם לך 70 דק, אני מבטל לך את ההזמנה״ תמוה בעיני לבטל לי הזמנה לא באישורי לא לפע בקשתי לא להציע פיצוי והחמור מכל אפילו לא להתנצל על אי ההבנה. כששאלתי אם זה שירות הלקוחות שיש לו להציע נאמר לי ״במסעדה החוויה יותר טובה״. לא ממליצה, עם שירות כזה גרוע סביר כי שאר הדברים כמו יקיון וטריות מנוהלים בתורה הזרקנית הזו והמחריים מופרכים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariel - תמונה
Ariel מבקר מתחיל
היה מושלם! ונחזור שוב :)
4.8
26/06/17

שירות מעולה ומהיר המסעדה מעוצבת יפה מאוד והאוכל טרי וטעים. בנוסף קיבלנו מנה על חשבון הבית כי האוכל התעכב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמי - תמונה
עמי מבקר מתחיל
מפגש הסטייק-כפיות טובה ומפח נפש
3.0
05/08/15

במשך שנים רבות אנו נוהגים להזמין משלוח ממפגש הסטייק לפחות פעם בשבועיים.לאחר שראינו את בעלת המסעדה מביעה את חששותיה לעתידה של המסעדה בעקבות סמיכות המסעדה לעבודות הרכבת הקלה החלטנו שנתמוך... במסעדה בכך שנזמין מהם משלוחים לעיתים קרובות יותר.ביום ג' 4.8.15 הזמנו משלוח באינטרנט .בחלוף שעה התקשרנו ונאמר לנו שכל המשלוחים כבר יצאו לדרך.כעבור שעה וחצי של המתנה,מעולפים מרעב נאמר לנו "מצטערים, ההזמנה הגיעה דרך הפקס (?) ולא ראינו אותה"..עד לרגע זה אף אחד לא התקשר ולא התנצל. וחבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/08/2015
אנחנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה לך עקב זמן ההמתנה הארוך, אשמח לצור איתך קשר טלפוני, המסעדה תפצה אותך בדרכים המקובלות
korota20 - תמונה
korota20 8 ביקורות
[המלצה על מפגש הסטייק
5.0
10/03/15

אכלתי אתמול במפגש הסטייק לכבוד יום הולדתו של בני, יחד עם הסבים. האוכל היה מעולה. השרות היה אדיב ומהיר והאוירה נעימה. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משפחת אברהם - תמונה
משפחת אברהם מבקר מתחיל
מסעדה מצוינת !!!
4.8
17/04/14

הגיענו מירושלים לת"א חיפשנו מסעדה כשרה לפסח... מיד ניגשו אלנו עם מנה מיוחדת של ירקות מוקפצים והודיעו לנו שזה ע"ח הבית, מנה טעימה מאוד :) במקום היו מבחר סלטים טעים ועשיר כולל סלט כבד... קצוץ מעולה חומוס משובח וכדורי פלאפל חמים כשרים לפסח וטעמים מאוד. הבשרים היו עשויים היטב, והקינוח סופלה השוקולד היה במקום. השרות היה מקצועי ואדיב. ישר כח, משפחת אברהם, מירושלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה מבקר מתחיל
תפריט מטעה, מלצרים גרועים ואוכל בינוני
1.0
12/02/14

חגגתי היום יום הולדת של ידיד במפגש הסטייק. הזמנתי 2 שיפודי פרגית, והיה כתוב גם 2 תוספות לבחירה, אז הזמנתי צ'יפס ובקשתי גם סלט אישי כי לא רציתי עוד תוספת כבדה. כשהגיע החשבון, מתברר שכל... תוספת למנה שעלתה כבר 54 ש"ח (רק שני שיפודים) עולה עוד 10 ש"ח, מה שלא היה ברור מהתפריט, והסלט האישי שהזמנתי כתוספת עלה 34 ש"ח!!! התפריט מטעה ויותר גרוע המלצר נתן לי (וכל מי שהיה בשולחן) להאמין שהתוספות מגיעות אם המנה, ובכלל שהסלט במקום תוספת אחרת. בנוסף, האוכל היה רק בינוני, ובכלל לא שווה המחירים המנופחים. אני לא אחזור למפגש הסטייק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/02/2014
צר לנו לקרוא שלא הבנת את התפריט וכן לא הבנתם את מה שנאמר לכם על ידי המלצר. בישיבה בשולחנות השיפודים אינם כוללים תוספות וזה רשום על גבי התפריט. בסכום של 10 ש"ח ניתן לקבל 2 תוספות לפי בחירה ממגוון התוספות הנרחב שרשום על גבי התפריט. במידה ותבחר בתוספת אחת תקבל תוספת גדולה יותר. התוספות הינם אישיות למנת השיפודים. 34 ש"ח עולה מנה גדולה של סלט ישראלי קצוץ דק שבדרך כלל מוזמן כמנה ראשונה למי שאינו מזמין ממבחר סלטי הבית כמו שקרה במקרה שלכם. והוזמן על ידכם. אנו עושים את המיטב וכל שביכולתינו על מנת להעניק לקהל לקוחותינו חוויה קולינרית ברמה הגבוהה ביותר שיש עם אוכל טרי שנעשה יום יום במקום וחומרי גלם מהשורה הראשונה כמיטב המסורת של "מפגש הסטייק" חבל שהאי הבנה קילקל לכם את חוויית האירוח. נשמח אם תגיעו לחוויה מתקנת. ענת אהרון מנהלת המסעדה.
Osnat - תמונה
Osnat מבקר מתחיל
האוכל טוב אבל החנייה לא בחינם כמובטח
3.3
28/11/13

אכלנו בשעות אחר הצהריים במסעדה. המקום נעים והשירות טוב. גם האוכל היה טוב מאוד אבל לצערנו החניה לא בחינם כמובטח. בדף הבית כתוב: הסדר חנייה חינם לארוחות מלאות בחניון בית רובינשטיין. אכן... חנינו בבית רובינשטיין אבל קיבלנו מהמסעדה החזר של 15 ש"ח בלבד עבור החניה. להפתעתנו נאלצנו לשלם 40 ש"ח עבור החנייה, מה שאומר ששלמנו מכיסנו 25 ש"ח נוספים. חבל שכך ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariell - תמונה
Ariell מבקר מתחיל
מסעדה לא מומלצת !
2.3
21/08/13

מאוכזבת!!! עשיתי הזמנה לארוחת צהריים לי ולמשפחתי ב - 350 ש״ח TA עד הבית. ואיכזבו אותנו מאוד!!! שכחו להגיד שיש 2 תוספות עם כל מנה עיקרית שעולה 58 ש״ח!!! - הטלפנית אמרה לי שהייתי צריכה... לדעת.. אז פשוט לא שלחו!! לאחר שיחת טלפון עם המסעדה - שאמרתי לה שחסר לנו צ׳יפס גדול ותוספת שביקשנו, הטלפנית שם אמרה שהיא תקשיב להקלטה של השיחה ותבדוק אם מה שביקשתי אכן נכון... עצוב מאוד ... אז חיכיתי בסבלנות ולאחר 20 דקות של המתנה שהטלפנית תחזור אליי (זה לא קרה) אז התקשרתי אליה שוב.. ואז לטענתה כל מה שאמרתי היתה המצאה שלי וכנראה שאני מבולבלת (זה לא מתאים להקלטה שהיא שמעה). צר לי מאוד שבשביל מגש צ׳יפס ותוספת של מג׳אדרה,מסעדה מרשה לעצמה לאכזב ככה לקוח בהזמנה של 350 ש״ח !!!! האוכל טעים אבל היחס משפיל ... חבל !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/08/2013
צר לנו שזו הרגשתך וחבל אנו עושים את מיטב יכולותינו על מנת לספק ללקוח את מלוא השירות כמיטב המסורת של מפגש הסטייק יחד עם זאת ולאחר האזנה לשיחת הטלפון במסגרת בקרת איכות לא הוזמן ציפס ועל מנת לספק לך את מלוא השירות הוצאנו במיידית את השליח פעם נוספת אלייך עם מגש ציפס גדול וסלט ירקות גדול וכל זאת ללא חיוב נוסף חבל רק שלא בחרת לציין זאת בכל מקרה מאחר וכנראה התקשורת ביננו היתה לקויה אנו מזמינים אותך לחוויה מתקנת ומענקים לך 10 אחוז הנחה במשלוח הבא ענת אהרוו מנלת המסעדה
דני - תמונה
דני 5 ביקורות
אוכל ממש טעים!
5.0
10/06/13

הייתי שם עם חברה מקום מאוד רומנטי והואכל היה טעים ,החומוס עם פטריות והקבב היה ממש טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
gilad06 - תמונה
gilad06 5 ביקורות
לשם כבר לא אחזור
3.3
23/05/13

אמרנו נפנק את עצמנו בשווארמה טובה , הגענו למקום בצהרי היום אני הזמנתי לאפה והשותפה הזמינה פיתה עם שווארמה , כבר בקופה נאמר לנו שישנה עליה במחיר כי זו שווארמה עגל ולא ה"רגילה" או זה לא... שבר אותנו , בעת ההכנה של הלאפה נראה כי יש קמצנות די רבה על הבשר , כמובן שביקשתי שיוסיף עוד . לשותפה שלי נשאר יותר טעם של סלט מאשר הטעם של השווארמה . לסיכום - גם שילמנו יותר 34 ללאפה ולפיתה 30 , גם לא נהננו מהבשר - יותר סלט מבשר . לא נחזור שנית .

עוד פרטים
הוספת תגובה