נגישות
נגישות

אגאדיר תל אביב - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר תל אביב

ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
אג-אדיר
3.8
04/03/15

הסניף בנחלת בנימין פשוט מושלם. אורבני כזה.. כמו להרגיש באירופה.. יושב באיזה חצר של מדרחוב עם כל דוכני האמנים מסביב. הצוות נהדר וההמבורגר להיט. ולא רק. חלת הבצל אגדה והסיגר בתור מנה... ראשונה אליפות. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאת דעתי - תמונה
זאת דעתי 8 ביקורות
שירות לא טוב
1.8
01/01/15

היינו אתמול, בסילבסטר, ולמרות שהיו המון מלצרים, לקח להם 10 דקות לגשת אלינו. המלצרים מתבלבלים במנות של האורחים, לוקחים כל הזמן את הסכו"ם ולא מביאים חדש. חוץ מזה - האוכל סביר. לא שווה את... הכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר 4 ביקורות
המבורגר מעולה ללא נפילות
4.3
19/04/14

אוירה מדהימה, המבוגר מהטובים שיש. שירות מעולה. תמיד כיף לשבת באגאדיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raz - תמונה
Raz 14 ביקורות
ארוחת ערב נעימה ומשביעה
3.8
09/01/14

ישבנו שלושה לארוחת המבורגרים טעימה וכיפית. המנות טעימות, הצ'יפס טוב ונעים במסעדה. ההמבורגר הצמחוני הוא אחד הטובים בעיר ומומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
ori - תמונה
ori 31 ביקורות
אחלה אחלה
4.0
25/12/13

אחלה המבורגר, יופי של צ'יפס. מנות גדולות במחיר סביר. אוירה ממש ממש כייפית

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
ביקורת עסקית
4.5
02/11/13

עסקית מאוד משתלמת! לקחתי את המרק בצל המצויין והמבורגר פטריות צמחוני. אין צורך לדבר על ההמוברגרים שלהם, שכן ידוע שהם הכי טובים שיש! היה בא לי לטעום את הצמחוני, והוא היה מעולה!!! מחיר ממש... משתלם. אווירה נעימה ושירות טוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהוד - תמונה
אהוד 2 ביקורות
היה נהדר
4.5
14/01/12

הגענו בשבת בצהריים למסעדת אגאדיר בנחלת בניימין. היינו 4 (2 הורים ו 2 ילדים). השרות היה מדהים: 2 המלצריות כלכך נחמדות ואדיבות, יעילות. בקיצור מזמן לא נהנתי כל כך משירות במסעדה. האוכל היה... מצויין ומאוד נהנינו מההמבורגרים. גם מנת הילדים (שניצל) היתה מצויינת ונטרפה על ידי הילדה... האוירה במסעדה היתה כיפית. מוזיקה התנגנה ברקע בווליום מושלם (לא חזק מידי שאפשר גם לדבר אבל גם לשמוע אחלה שירים)ישבנו ליד הדלת ובחוץ היה מזג אויר חורפי. הצוות הקפיד לסגור את הדלת כדי שלא יהיה לנו רוח ובסוף גם פינקו אותנו במנה אחרונה על חשבון הבית תוך התנצלויות על כך שכשהדלת נפתחה היה לנו קר. וזאת למרות שלא אמרנו כלום ולא התלוננו. נחזור לשם והרבה. מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה