נגישות
נגישות

קסיס - CASSIS ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

183 ביקורות וחוות דעת על קסיס

miriam.g - תמונה
miriam.g 3 ביקורות
האוכל פשוט לא טעים
2.5
16/10/19

זו פעם רביעית שאנחנו במסעדה הזו, הנוף והקירבה לים נהדרים. האוכל כל פעם פחות טעים והיום היה פשוט לא טעים ומאד יקר. נבוא לשם שוב רק לבירה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 7 ביקורות
מיקום מעולה אבל מחירים מופרזים
3.3
09/10/19

החיובי: מיקום מעולה, שירות אדיב, אוכל טעים השלילי: מנות קטנטנות, מחירים גבוהים ומקוממים (16 ש"ח לסלסלת לחם עם 4 פרוסות קטנות), מבחר מצומצם ורובו באנאלי לא אחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shimi - תמונה
Shimi 4 ביקורות
אחלה מקום אווירה מעולה !
4.8
29/09/19

על החוף ביפו עם חניה צמודה שזה יתרון מטורף. מקום באווירה יוונית דרום צרפת . מנות מגוונות הכל טעים מחירים סבירים לחלוטין ממליץ בחום לגוון את הקינוחים ש

עוד פרטים
הוספת תגובה
yariva74 - תמונה
yariva74 מבקר מתחיל
נהדר
4.8
28/09/19

מיקום מעולה, שירות טוב, מנות נהדרות ומיוחדות. הגענו בשבת בצהריים ונהנינו מכל רגע

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
מקום מקסים,השירות פחות
3.8
13/09/19

ישבתי כמה פעמים אצלכם והייתי מרוצה. היום על אף שהזמנתי מקום מראש ל8 לשעה עשר וחצי,נתנו לנו להמתין 20 דק בחוץ. המתנו המון זמן למנות, חברה הזמינה את הסלט עם האפרסק,לא הי בו אפרסק,היו... תאנים, בטעות נשפך על בעלת השמחה קולה והמלצר אפילו לא חשב לפנקה באיזה קינוח. היה היום עמוס אבל עדיין,מצפה ממקום כזה לעמוד בעומס ולהעלות את רמת השירות. על אף כל זאת השארנו למלצר 100 שקלים תשר. אשמח לתגובתכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri מבקר מתחיל
המיקום מעולה. כל השאר -יש מקום
3.3
13/09/19

אכלתי ארוחת בוקר ישראלית. המגוון בסיסי ביותר ללא שום מעוף, לחם ללא גלוטן טעים אך יקר מאוד (16 שקלים ל4 פרוסות קטנות) השרות לא היה טוב, אולי בגלל העומס, בקושי אפשר לקרוא למלצר. המחיר... יקר, המאוורר עשה רעש ורוח חזקה. המיקום ממש טוב. יש חניה ונוף מקסים. יקח לי ק ת זמן עד שאחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונה - תמונה
רונה 2 ביקורות
מאוכזבת מחוסר ההתייחסות לבקשה.לטבעונות. להיות "רחבים" בהגשת המנות .בקיצור יש מקום לשיפור.מאווררים!!!!
3.5
25/08/19

אני טבעונית. חזרתי למסעדה כיון שהשפית הבטיחה לקחת לתשומת ליבה. זה לא קרה. כרגיל לא היה לי מה לאכול בארוחת בוקר. מעליב למסעדה כזו. הזמנתי שולחן יותר משבועיים מראש. 6 אנשים בקשתי שהשולחן... יהיה הכי קרוב לחבל מול הים. הבטיחו להשתדל. קבלנו את השולחן האחרון בטור צמוד למסעדה. 2 שולחנות לפנינו היו ריקים במשך שעה. פניתי כבר בהתחלה למנהל האחראי הבטיח לבדוק.... הוא עדין בודק. לא לעניין. עדין ברחבה הזו רק 2 מאווררים. חם ולח ואין מאוור שינעים את האוירה שני המסכנים בצידי הרחבה. הזמנתי חציל על האש המנה מגיעה ללא לחם גבו ממני עבור 4 חצאי פרוסת לחם 16 שקלים. כמעט עלות של ככר לחם אצל שמו. לא לעניין. מאוכזבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 5 ביקורות
לא נחזור ולא נמליץ
1.8
24/08/19

אוכל בינוני, המחיר יקר יחסית לאוכל הבינוני, אבל גולת הכותרת היא השירות - בשירות גרוע כל כך לא נתקלנו מזמן. המלצרית שלקחה את ההזמנה לא יידעה אותנו על השינויים בתפריט: הזמנו לברק שלם -... קיבלנו דניס; הזמנו פילה בר ים - קיבלנו פילה לברק: הזמנו סלט אפרסקים - קיבלנו סלט עם תאנים; הזמנו 3 מנות קלמרי - קיבלנו 2; ביקשתי לטעום יין - לא חזרה לשאול ולקבל הזמנה ליין. בקיצור - על הפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat - תמונה
Anat מבקר מתחיל
לא חוזרת לשם
1.0
23/08/19

חוויה ממש לא מומלצת. שירות טעון שיפור כלים שבורים אוכל לא טעים ומחירים לא זולים בעלהבתית צורחת על העובדים ליד לקוחות

עוד פרטים
הוספת תגובה
tami.badash - תמונה
tami.badash מבקר מתחיל
מקום עם פוטנציאל ענק.אוכל טוב .ניהול השירות לוקה בחסר וחבל
3.0
23/08/19

מיקום מעולה החוף יפהפה האוכל טוב,טעים שירות גרוע,לא אדיב לא מזמין למחיר של המנות הייתי מצפה שירות טוב יותר עם חיוך ולא לוקח זמן עד שמישהו מגיע או עונה לך זו פעם שניה שזה קורה וחבל מאוד... מאוד מחיר לא זול אווירה במקום יש. יכולה להתאים גם למשפחה וגם לזוג רק שפרו את השירות

עוד פרטים
הוספת תגובה