נגישות
נגישות

קסיס - CASSIS ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

183 ביקורות וחוות דעת על קסיס

Lioribn - תמונה
Lioribn מבקר מתחיל
אווירה טובה, האוכל לא טעים
2.5
06/08/20

הבעיה המרכזית של המקום זה האוכל, שלצערי לא היה מוצלח. אמרנו למלצרית, אמנם כבר די בסוף הארוחה, אבל לא קיבלנו שום פיצוי או התייחסות, וחבל. האווירה נחמדה והמקום מעוצב יפה. אבל החוויה... הקולינרית לא שווה את המחירים הגבוהים של המנות. אוכל ברמה בינונית מינוס, אפילו הקינוח :(

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kai - תמונה
Kai 4 ביקורות
מקום מהמם !
5.0
04/08/20

הזמנו שולחן אחר הצהריים בשקיעה , הים האויר המיקום מדהים , קיבלה את פינינו מארחת מקסימה , קיבלנו מלצר מדהים עם כובע לבן ומבטא אמריקאי שעשה לנו את הערב לגמרי . האוכל טעים וטרי . פשוט מהמם... !!!! בדרך כלל אנחנו לא כותבים ! להם מגיע בגדול !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת מבקר מתחיל
היחס מזעזע
2.5
04/08/20

רצינו להתחתן באירוע קטן במקום. אחרי שבעלת המקום סיכמה איתנו פרטים ראשונים נעלמה - לא הגיבה להודעות, לא ענתה לטלפונים ובלתי ניתן היה לתאם מועד לתכנון העיצוב. לבסוף כשהגענו בן זוגה חזר בו... מכל מה שהיא סכימה איתנו. ודבר אלינו בתוקפנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shay - תמונה
shay מבקר מתחיל
מיקום ונוף מדהים!
2.5
30/07/20

המקום הנו עם נוף מדהים ואוויר פתוח. העובדים לא שומרים בצורה מלאה על כללי הריחוק וההיגיינה (מסכות לא על האף, משחקים עם המסכה עם היד כל הזמן ואז מגיעים ומגישים את האוכל, עובד אחד היה בלי... מסכה, והמלצר נצמד אלינו במקום לעמוד ממול וקצת מרחק). בקיצור, אוכל טעים, מיקום מדהים אבל לא חושב שנחזור כי לא נראה ששומרים על ההיגיינה שבתקופה זו מאוד חשובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
etic.arc - תמונה
etic.arc מבקר מתחיל
מיקום מנצח.יש כמה מנות ממש טוב
4.0
25/07/20

אפשר לדייק יותר בתיבול:למשל הסביצ'ה הוה קצת תפל ובסלט עשבי התיבול היתה חסרה חמיצות והמלח הגס לא התמזג ונמס במנה כי לא היה די רוטב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadas - תמונה
Hadas מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת נחזור בשמחה
4.8
18/07/20

האוכל היה ממש טעים וטרי, המנות מתאימות לאופי המקום, האוירה הכי טובה שיש - קו ראשון לים ביפו ולא בנמל הרועש והמלא באנשים שזה יתרון, הצוות היה ממש נחמד ואדיב והשרות מצוין. נשמח לחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirly - תמונה
Shirly מבקר מתחיל
כמעת אף פעם לא מדרגת אבל...
2.8
15/07/20

ממש התאכזבנו די מהכל, הזמנו 3 מנות ראשונות... והיינו צריכים להזמין סלסלת לחמים ( 4 פרוסות לחם) שלא מגיעות עם המנות למרות שהייתי מצפה שסוויצי וסלט יגיעו עם לחם בצד. המנות טעימות אבל לא... מעבר ממש לא מצדיק מחיר שיצאנו איתו .... מעל 300 שח! לחזור אין מצב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avron - תמונה
Avron 11 ביקורות
מיקום מנצח, נעים מאד ,שקיעות
4.5
10/07/20

הסלט ניסואז לא במיטבו. הסלמון אינו תחליף ראוי לטונה והיה מעט מדי ממנו. חסרה ביצה קשה. עודף חסה. דג בר הים היה מעולה. הין הלבן נמזג בחסכנות יתר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
narkisp - תמונה
narkisp מבקר מתחיל
מצוין
5.0
03/07/20

מזמן לא נתקלנו בשירות כל-כך אדיב בתל אביב! היה ממש טעים וכיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren Bassman - תמונה
Oren Bassman מבקר מתחיל
אוכל ואווירה מעוליפ שירות גרוע
3.0
02/07/20

הגעתי עם אישתי לחגוג יום הולדת, מהרגע הראשון שעמדנו בכניסה ולקח בערך 10 דקות עד שניגשו אלינו השירות לא היה טוב. הגיעה מלצרית שלא היה לה מושג במנות שאין בתפריט ומספר לא מבוטל של מנות לא... היו קיימות. לאחר מכן עשו טעות בהזמנה והביאו משהו שלא הזמנו החליפו לנו דיי מהר אבל בסוף הארוחה שהביאו את החשבון הטעות הופיעה בחשבון ולקח לא מעט זמן להסביר להם על מנת שיבינו שהם עשו טעות. לאחר שסיימנו את המנות העיקריות ולאחר 40 דקות שלא ניגש אלינו מלצר קראתי לאחד על מנת שיביא כוס קפה כי גם קפה וקינוחים לא הציעו לנו. לא מעט מסעדות שאכלתי בהם סכומים כאלה הביאו משהו על חשבון הבית ובמסעדה הזאת רק ניסו לגרום לי לשלם על דברים שלא הזמנתי. בקיצור האוכל היה טעים, האווירה משגעת אבל השירות גרוע ביותר! לא אחזור לשם שוב לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה