נגישות
נגישות

קסיס - CASSIS ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

183 ביקורות וחוות דעת על קסיס

ג'אנט - תמונה
ג'אנט מבקר מתחיל
אכזבה גדולה מהמסעדה
1.5
03/09/14

הזמנו מקום כ- 27 אנשים. הציפייה הייתה גדולה וכך גם גודל האכזבה. קיבלנו כ- 8 ארוחות בוקר ל- 27 איש. לא קיבלנו שתייה מתוקה כפי שהובטח היה צריך לבקש. בקיצור היה מאוד עלוב הן האירוח והן... הארוחה. וכשביקשנו פיצוי קינוח גם לזה היה סירוב. מאכזב מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
zorg - תמונה
zorg 9 ביקורות
כגודל הציפייה
2.5
06/07/14

כגודל האכזבה. הגענו למסעדת לאחר שהתלהבנו מתצוגת המנות באתר.בסופו של דבר האוכל היה סביר לכול היותר אך המחיר גבוה מאוד לעומת התמורה. צריך לומר שעיצוב המנות עצמו מרשים בהחלט אך לא כך לגבי... הטעם. הארטישוק הקריספי במנה הראשונה היה בעל טעם לווי. מנת הדניס עם שעועית ברוטב פלפל היתה סתמית למדי פרט לעיצוב המרשים של המנה. לקינוח הזמנו "ספיישל טירמיסו" לאחר הפצרות של המלצר,שהרגיש כלא יותר מקרם שמזכיר אינסטנט פודינג . טירמיסו זה בטח לא היה. השירות של המלצרים היה בסדר סך הכול והנוף לים היה יכול להיות מהנה במיוחד אם לא היה מגיע אלינו העשן של הסיגריות מלקוחות שאכלו באחד השולחנות בחלק המסעדה החיצוני. שורה תחתונה: עיצוב מנות יפה בהרבה מטיב טעמם. הטעם הסביר פשוט לא שווה את המחיר הגבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוה הלפרין - תמונה
חוה הלפרין מבקר מתחיל
ערב קסום בקסיס
4.8
02/07/14

קיבלתי המלצה על קסיס וניצלנו את השקיעה היפה לטייל רגלית בחוף הים עד קסיס. זכינו לארוחה מרהיבה ביופיה ועשירה בטעמיה למרות שעשויה בפשטות אך עם נגיעות מקצועיות. פתחנו במשקה מהבר מרענן... וטעים ואחר כך טעמנו כמה סוגי סלטים רעננים וטריים במיוחד. סלק, ציזיקי וארטישוק קריספי שערבו לחיכנו במיוחד.כמו כן המנות העיקריות והקינוח. אוירה קולחת מול גלי הים והשקיעה האדומה, שירות אדיב ומהיר ורק הדרך חזרה שוב על חוף הים גרמה לנו לקום ממושבנו.בהחלט נחזור לקסיס... בהקדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Doron - תמונה
Doron מבקר מתחיל
ערב שישי קסום
4.3
25/06/14

קיבלנו המלצה מחברה שסיפרה שהפכה את המקום למסעדת הבית שלה. הלכנו בשישי בערב לבדוק ונהננו מאוד (גם הנוער שהיה איתנו). אוכל טעים עם תחכום ובר תואם. שירות נעים חייכני ויעיל ואווירה שלא בא... ללכת. לא לוותר על הסלט קלמרי + ערק ואשכוליות אדומות. דורון אלקיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולי סאן - תמונה
קולי סאן מבקר מתחיל
שירות לא מקצועי וגס רוח
1.3
21/05/14

המיקום מקסים באחד החופים היפים בארץ, האוכל בינוני ומטה, המנות קטנות והתמחור גבוה אבל גולת הכותרת הוא השירות המחפיר עד כדי גסות רוח. רגלנו לא תדרוך במקום שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ksenia - תמונה
Ksenia מבקר מתחיל
שירות גרוע
1.8
21/04/14

הזמנו מקום ל-10 לשבת בצהריים. וידאנו מספר פעמים שהכל מסודר אך לא מצאו את ההזמנה כשהגענו ביום המיועד. לאחר שהתיישבנו השירות היה גרוע, מלצרים שלא חסכו מאיתנו פרצופים ואוכל שהגיע באיחור,... חלק מהמנות לא מוכנות, חלקן לא כפי שרשום בתפריט ולגבי חלקן המלצרים פשוט לא ידעו ממה הן מורכבות. בסוף החוויה המאכזבת בעלת המקום ציינה ש"הם המליצו לא להגיע בשבת" כלומר האשמה היא שלנו שקיבלנו שירות כה רע. חוצפה של ההנהלה\בעלים שכמובן באה לידי ביטוי גם בשירות הגרוע של צוות המלצרים והמטבח. לא חסר מקומות יפים על הים... תתרחקו מזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ruthier6 - תמונה
ruthier6 מבקר מתחיל
ארוחת בוקר בקסיס טעים עם שירות גרוע
2.3
07/04/14

הזמנתי מקום לשישי בבוקר .הבית קפה היה חצי ריק. לאחר שסיימנו להזמין את האורחה ונהנו ביקשנו לשתות קפה עם קינוח . חיכינו קרוב ל20 דקות וכלום ...מסתבר שהמלצריות לא חילקו ביניהן את השולחנות... וכולם עשו את כולם ...עוד 20 דקות חיכינו לקפה מה שלא סביר .אמנם קיבלנו קינוח חינם אבל זה לא שירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronenk - תמונה
ronenk מבקר מתחיל
ארוחת בוקר מהסרטים!!!!!!
5.0
30/03/14

רציתי לספר לכם על ארוחת הבוקר שאכלנו אישתי ואני בקסיס ביום שישי האחרון. החלטנו באופן ספונטאני ב9:00 שמתחשק לנו לאכול ארוחת בוקר ליד הים. התקשרנו והזמנו שולחן בקסיס. הגענו בול בזמן, חניה... בשפע בחניון הפתוח. קיבל אותנו מלצר נחמד ומקצועי ומיד הזמנו שתיה וארוחת בוקר. הזמנו אורחת בוקר ישראלית אחת ביניו (חביתה מצויינת, מבחר מאזטים, סלט ירקות טרי וסלסלת לחמים מעולים וטריים) וכן הזמו עוד 3 צלוחיות של סלטים קטנים (עשבי תיבול, עדשים שחורות וכן סביצה בורי וכרובית). מה אומר לכם, גן עדן!!!! מול הים הפתוח, שמש חמימה, כוסות של בליני אפרסק והאוכל של קסיס, אין דברים כאלה!!!!!!!!! לסיום, קינחנו בקפה מצויין יחד עם עוד מנת לחם והריבת תות המעולה של קסיס. אני ממליץ בחום!!!!!!!!! הוכחה כי ניתן לקבל איכות גם בישראל ועוד על חוף הים. אנחנו נחזור ובקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 3 ביקורות
מסעדה סבירה במחיר מוגזם
3.0
30/03/14

הגענו למסעדה לארוחה משפחתית, 6 אנשים, לאחר שהתרשמנו מהתפריט ומתמונות הנוף לים באינטרנט. בפועל כשמגיעים הדברים נראים קצת שונה. ראשית מדובר במסעדת חוף על כל המשתמע מכך: שולחנות עץ ערומים... שראי ימים טובים יותר, כיסאות הכי פשוטים, אנשים בבגד ים. כל זה לא היה ברור מהאתר. הצד החיובי, הילדים יכלו לרדת לחול ועדיין להישאר בטווח ראייה. התפריט-חלק מהמנות מהתפריט האינטרנטי לא קיימות בתפריט האמיתי. יותר מזה, הודיעו לנו שחלק מהמנות, מהמבחר הלא יותר מדי עשיר גם כך, נגמרו. באורח פלאי אחרי שלחצנו קצת, הסתבר שאת חלקן בכל זאת ניתן להגיש. קטע מאוד לא ברור! בנוסף למשל במנת פאייה פירות ים לא היו מולים שמובטחים בתפריט. השירות סביר אך לא יותר מכך. חלק מהדברים נאלצנו להזמין פעמיים כי הם נשכחו. לא קיבלנו קיסמים, מפיות לחות. הכי חשוב המחיר. למסעדה יש יומרות של מטבח עילי והמחיר בהתאם (מעל 100 שח למנת פאייה פירות ים) אבל הם ממש לא שם. ולכן התחושה היא שהתמורה לכסף לא מספקת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itzhak - תמונה
Itzhak מבקר מתחיל
ארוחת בוקר 15.3.2014
2.0
18/03/14

המקום מהיפים בעיר. אבל מכל שאר הבחינות מאכזב מאוד! המנות לא טעימות ומוגשות בקמצנות. השירות חובבני ואיטי. המחיר אינו מצדיק את מה שקיבלנו. מציע להביא סנדוויצים מהבית ולהנות מהנוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/03/2014
הצטערנו על האכזבה שגרמנו לכם בארוחת הבוקר בקסיס בשבת האחרונה והינו מאד רוצים לדעת מה אכלתם וממה כל כך לא נהנתם. סליחה ומצטערים על שגרמנו לכם לאכזבה גדולה. קסיס יפו