נגישות
נגישות

קסיס - CASSIS ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

183 ביקורות וחוות דעת על קסיס

ramig - תמונה
ramig 3 ביקורות
אחלה מסעדה!
4.3
31/12/16

המיקום מעולה (על הים), המקום נותן תחושה של אווירה ביתית חמימה ונעימה. האוכל מושלם (הזמנו לברק וסלמון) גם הסנגריה ממש מומלצת! שירות אחלה...מחיר לא זול, אך נראה לי שבהתאם למנות שקיבלנו... הוא גם לא יקר. בקיצור נהננו מאוד :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קאסיס - תמונה
קאסיס מבקר מתחיל
חווייה גרועה ומיותרת
1.0
17/09/16

חווייה שלילית ביותר!! שירות -לבד המלצר עצמו שהיה חסר אונים מול צוות מסעדה בלתי מיוצןת מרושל תמזלזל באורחים -גרוע ביותר. למרות שהוזמן שולחן מראש נאלצנו להמתין המתנה אין סופית להגעת... המארחת לכניסה. את השולחן קיבלנו רק לאחר בקשות .... המתנה אין סופית לקבלת קנקן לימונדה : ארבעים ש"ח!!! המתנה אין סופית למנות עיקריות ץגם כשהגיעו עדיין לא היה על השולחן סכו"ם!! ציפו שנאכל בידיים?? מנות ראשונות וסלט הגיעו אחרי!! העיקריות. למרות שהחזרנו, נכללו בחשבון. המתנה אין סופית למנות אחרונות לילדים גרמה למפח נפש נוסף ולביטולן. גם חשבון מתוקן תלאחר ניסיונם לגבות על מנות שלא הוגשו ת הגיע גם כן אחרי המתנה ארוכה. מלבד מפי המלצר שעשה ככל יכולתו במסגרת המכוערת ואף התנצל,לא שמענו מילת התצנלות,שלא לדבר על זיכוי שהוא מפי שאר הצוות ,כולל ממי שנראה כמנהל משמרת אבל התנהג כאחרון הבסטיונרים בשוק! מחיר יקר לא מומלץ לשום ארוחה .אוירה הפוכה ורחוקה מלהיות רומנטית .לגודל המנות כבר לא היה תיאבון להתייחס מחירים גבוהים ללא שום פרופרציה לרמת האוכל טריות הדגים וטיב השרות . חיסכו מעצמכם ומאורחיכם עוגמת נפש ורושם רע ביותר על יפו ומסעדותיה.לעולם לא נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
מעולה!!!
5.0
19/08/16

מעולה!!!!! קשה לתאר במילים את חווית הארוחה בקסיס.אני יושבת בהרבה מסעדות טובות ומזמן לא נהנינו כך ממסעדה.שילוב מנצח של מיקום אווירה טובה שירות טוב ואוכל מעולה. אני ובעלי הגענו לשם עם זוג... חברים בשעת בינערביים לקראת שקיעה,חשוב להזמין מקום מראש כי המסעדה התמלאה עד אפס מקום.המקום נושק לים עם שקיעה הכי יפה בארץ!!!! מסעדה יפה ונראה שהשקיעו בכל פרט הכי קטן על מנת ליצור את האווירה הנעימה במקום, נראה שהבעלים של המקום ממש אומן בכל מה שקשור לארוח. פתחנו את הארוחה עם אוזו ולימונדה וקלמארי פריך עם איולי ואריסה טעים באופן לא רגיל וקעריות פתיחה של סביצ'ה בורי, סלק עם גזר וקערת עשבי תיבול כל המנות היו מיוחדות ונפלאות.למנות עיקריות הזמנו שרימפס ברוטב ג'ינג'ר ושום הכי טעים שאכלתי אי פעם ועוד מנות דגים מצויינות.הגענו לקינוחים ואם חשבנו שכבר לא יצליחו להפתיע אותנו יותר שמחנו להודות שטעינו לטובה הקינוחים היו תענוג צרוף שכל קינוח טעים יותר מהשני. בקיצור חוויה מדהימה אנחנו אימצנו כמקום הכי נכון לקיץ ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lisa Hallmark - תמונה
Lisa Hallmark מבקר מתחיל
שישי צהריים מושלם
4.8
17/10/15

הוזמנו לאירוע במסעדה בשישי צהריים והיה פשוט מושלם. האווירה, האוכל, הנוף והשירות נתנו לכל האורחים הרגשה טובה. מומלץ לבוא ולהרגיש בחול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידו - תמונה
עידו מבקר מתחיל
חוויה שלילית מאוד, לא נחזור לקסיס לעולם
1.5
21/07/15

רמת השירות הגרועה ביותר שנתקלתי בה מזה זמן, בטח למסעדה ככ יקרה. מלצרים לא מיומנים, לא מנומסים, האמת שלא ממש אכפת להם מהלקוחות. ולסיפור עצמו - הזמנתי את כל המשפחה לארוחת יום הולדת של... אבי (65). עם הגעת המשקאות (5-6 משקאות, קולה ומיצי פירות) המלצר הפיל את המגש על אחי, בחור בן 40, שנרטב כולו מהחזה ועד הרגליים. מספר אנשים נוספים נרטבו ו-3 מאתנו עסקנו בהסרת כתמים מהבגדים עם שובנו הביתה. לצוות המסעדה לקח 5-10 דקות להגיע כדי "לנקות" את האזור, בעיקר מרחו את המיצים לעבר הדלת. אף אחד לא הגיע להתנצל. כשביקשתי את החשבון (מדלג על שאר הארוחה שהיתה בינונית מינוס), קיבלתי את החשבון במלואו, בלי מילת התנצלות או פיצוי. כדי לא להעכיר את האוירה שילמתי ותכננתי לשוחח את הנהלת המסעדה בהמשך. כשאשתי - מסעדנית בעברה - שמעה זאת, התרגזה מאוד וניגשה למנהל. האחרון הגיע לשולחן ועשה בדיוק את מה שניסיתי להמנע ממנו - התמרח איתנו על פיצוי אל מול אבי ואחי. אמר שהיינו "צריכים לבקש פיצוי לפני החשבון" כאילו שביעות רצון הלקוחות ממנו והלאה והציע לפצות אותנו במנת אבטיח :-0 אנחנו בשוק ומאוכזבים מאוד. לעולם לא נשוב לשם וממליצים לכולכם להמנע מהמקום הזה. לפחות עד שמישהו ייקח את כח האדם שם בידיים. מקריאת חוות הדעת האחרות כאן ובטריפ אדווייזר - זה כנראה קונצנזוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alpha - תמונה
Alpha 3 ביקורות
ארוחה שלא תשכח
4.8
27/05/15

בחרנו במסעדת קסיס ללא חקירות ובחינות מעמיקות, לצורך ארוע משפחתי.ארוחה משפחתית 1 נכה 1 מתקשה בהליכה. הגישה היית נוחה מאד. שעת ערב מוקדמת בריזה ,ים, אוכל מפנק, ושירות מעולה. כל אלה הפכו... את הביקור המשפחתי -יום מיוחד- לארוע שלא יישכח.שילמנו את החשבון בשמחה בצרוף טיפ נדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי  - תמונה
עדי מבקר מתחיל
המלצה חמה למסעדת קסיס
5.0
11/01/15

חגגנו בקסיס אירוע משפחתי. אני רוצה להמליץ בחום רב על המקום. היה אירוע מקסים, השירות היה נפלא, והאוכל מעולה. צוות קסיס הם אנשים מקסימים שכיף לעבוד איתם. הם דאגו בכל האירוע לכל הפרטים... בנועם ובהתייחסות מלאה. מעבר לזה, המקום עצמו פשוט יפהפה, מול הים - גם ביום סגרירי. בקיצור - מומלץ מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנה - תמונה
אילנה מבקר מתחיל
שרות גרוע!!!
1.0
27/12/14

הגענו לבית הקפה 2 זוגות עם 2 ילדים. המארחת אמרה כי אין מקום. בכניסה היה שולחן ריק עם 4 כסאות. ביקשנו לשבת בשולחן זה. לאחר שהתיישבנו ביקשנו לצרף 2 כסאות. המארחת סירבה בכל תוקף. חשבנו כי... אין כסאות פנויים. לאחר שהתיישבנו ראינו כסאות פנויים בשולחנות הסמוכים וצרפנו שניים לשולחן שלנו. המארחת חזרה לשולחן והתחילה לדבר בצורה מאוד לא יפה שזה ממש לא מקובל ושזו לא חאפלה....ביקשנו לדבר עם בעל המקום. מסתבר שתודעת השרות אינה התחום החזק גם אצלו. גם הוא דיבר בצורה מאוד לא יפה, גיבה לחלוטין את המארחת, טען כי זו מסעדה שמכבדת את עצמה ושאי אפשר לשנות את סדר הריהוט כפי שאנחנו לא היינו רוצים שאורחים אצלנו בסלון ישנו את סדר הריהוט בבית...לצערי כנראה בעל המסעדה היקר לא יודע מה זה לארח אנשים. מדובר היה בסך הכל בתוספת של שני כסאות פנויים לשולחן, וכדי שמסעדה תהיה מכובדת (כפי שהוא טען שהיא) היא קודם כל צריכה לדעת לכבד את אורחיה. כמובן שעזבנו את המקום. ממש בושה וחרפה. לא הייתי מגדירה את המסעדה כמסעדת יוקרה. ממש ממש רחוק מזה. מה שבטוח שכף רגלנו לא תדרוך שם לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/12/2014
מטרת מסעדת קסיס להעניק לכל לקוח חוויה נעימה ואנו מתנצלים אם לא עמדנו בסטנדרטים של עצמנו. בראשית דבריך את קוראת לנו בית קפה ובסוף דבריך מסעדת יוקרה. להבהיר אנו מסעדה טובה הנמצאת על קו המים בחוף גבעת עליה ביפו. בימי שבת עמוסים אנו מגבילים את הישיבה על מנת לתת את השירות הטוב ביותר. לאחר בירור האירוע עם המארחת ומנהל המסעדה הגעתם למסעדת קסיס ללא הזמנה והצגתם את עצמכם כקבוצה של 4 אנשים. למרות שהמסעדה היתה מלאה סדרו לארבעתכם מקום ישיבה יחדיו במקום המוגדר ל-2 זוגות וחיברו שולחנות למענכם. לאחר שהתיישבתם הצטרפו אליכם עוד שני אנשים כך שסה"כ הייתם 6 איש ולא כפי שהגדרתם 4. האורחים הנוספים התחילו להזיז כסאות מאזור ישיבה אחר, משולחנות שכבר הוזמנו מראש שזה בהחלט לא מקובל. אנו מכבדים כל אורח המגיע למסעדת קסיס אבל גם האורח צריך לכבד את חוקי המקום ואנו מתנצלים אם נגרם לכם אי נעימות
Shay - תמונה
Shay מבקר מתחיל
ממש לא!
1.0
06/12/14

נכון, נוף לים ופה זה נגמר. הגענו במקרה, ישבנו, הסתכלנו על התפריט והבנו שאנחנו במסעדת יוקרה. אין לי בעיה לשלם על עוף 78 שקל אבל תן לי לשבת על שולחן של מסעדת יוקרה, שירות טוב ומנה טעימה,... חוץ מהמחיר לא קיבלתי שום דבר שמצדיק עוף ב 78 שקל. ממש לא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 2 ביקורות
במילה אחת מדהים!
4.5
20/11/14

גם הנוף, גם השירות כולל המיקום של ההושבה, וההגעה של שני מלצרים חתיכים לשולחן ובסוף הדובדבן שבקצפת...האוכל, מעדן! היינו בעבר, הגענו במיוחד ובטוח שנחזור עוד הרבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה