נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על אלומה

אור - תמונה
אור 5 ביקורות
התאכזבנו, לא רוצה לחזור
3.3
30/11/17

המחיר מאוד גבוהה לתמורה שקיבלנו אפילו אחרי ההנחה של קופון גרופון. לא היה הרבה בצלחת, אכלנו סלטים ולחם ומה עיקרית אני ובן זוגי והיינו עדיין רעבים. המסעדה הייתה ריקה ובכל אוםן לקח קצת זמן... עד שהמלצר טיפל בנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
בצער רב, לא מומלץ!
2.3
01/09/17

רחוק מאוד מלהיות מסעדת שף, על אף התפריט הלא מגוון חלק מהמנות(דווקא המעניינות) אזלו, כך נאמר על ידי המנהל או האחראי, לא מושקע שום מחשבה באוכל, אין אווירה טובה והשוס היה שהשף שלהבנתנו זה... היה יומו האחרון במסעדה צרח על המלצרית המסכנה כי נכנסה למטבח שלו, כל שמונת האנשים שהיו במסעדה הסתכלו בעיניים מרחמות על המלצרית הבוכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
אכזבה. אכזבה.אכזבה
1.3
11/08/17

מגיעים למלון מסעדה מעוצבת היטב. וכאן נגמרת החוויה ומתחילה האכזבה. אוכל מאד מאד יקר. ובאיכות. מאד מאד נמוכה. השירות של האחראי על המסעדה. גרם לנו לצאת עם הרגשה רעה מאוד. המעורב. היה אחד... החלשים ביותר שאכלתי. וההמבורגר היה פחות טוב מהמבורגר הפשוט ביותר. אנחנו מאוד לא ממליצים על המסעדה הזאת. כולל גם על ידי קופונים למבצעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal - תמונה
michal 3 ביקורות
אוירה טובה, שירות מעולה!
3.5
08/08/16

הייתי עם בעלי במסעדת אלומה, נהנינו מאוד, היה אוכל ממש טעים הזמנו אנטריקוט , זה בא עם תפוחי אדמה ממש טעימים ואפויים טוב, הבשר היה מבושל מעולה, שירות אדיב, המלצר היה קשוב אלינו ושאל כל... כמה דקות אם הכל בסדר, ואם צריך עוד משהו, היתה אוירה נפלאה עם מוזיקה מרגיעה. חבל שהמחיר קצת יקר.. היינו שמחים לקצת יותר זול, אבל סביר... ממליצה בחום לכל מי שרוצה לטעום בשר טוב, ובכלל להנות מארוחת ערב מושלמת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hogal - תמונה
Hogal 7 ביקורות
חוויה הזויה, נשארתי רעב ומתוסכל
2.3
02/08/16

חוייה רעה מאוד אחרי ביקור עם אשתי- הגענו אחרי הצהריים והיינו די לבד, על 2 המנות שביקשתי להזמין מהתפריט נעניתי אחרי שהזמנתי שאין , את המנה העיקרית שבסוף הזמנתי פשוט לא עשו, המלצרית... הלכה הביתה והמלצר שנשאר במסעדה לא טרח לבדוק מה איתנו עד שהתלוננתי אחרי חצי שעה וגיליתי שההזמנה שלי "לא ברורה". ביקשתי חשבון וכמובן שחייבו אותי על כל מה שלא אכלתי בסוף, וגם אחרי שהורידו את העיקרית המשיכו לחייב על קינוח שכמובן לא הוגש. על פיצוי לא היה עם מי דבר. המנות שכן הגיעו (סביח, קרפצ'יו ולזניה) היו, הממם, מוזרות. לא התלהבתי כל כך. מקווה שזאת תקלה חד פעמית, קראתי ביקורות טובות על המקום והמחירים לא ממש יקרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
מלא הפתעות טעימות
4.5
02/07/16

מסעדה מוקפדת ומאד יפה בירושלים. למרות מגבלות הכשרות (המסעדה בתוך בית מלון) השף מצליח להוציא מנות מעולות ומאד מעניינות. מנת קרפצ'ו מצויינת, טטאקי טונה אדומה עם קציפת חזרת מדהימה ובכלל... הראשונות מאד מיוחדות וטעימות. מנות בשר מקבלות פה טיפול מיוחד וממליצה בחום על מדליוני פילה. והכי חשוב, בתום הארוחה להשאיר מקום לקינוח. בד"כ קינוחי פרווה הם לא משהו, אבל באלומה מצליחים להתגבר על כל המכשולים ולהכין קינוחים מיוחדים וטעימים בטירוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avraham - תמונה
avraham 2 ביקורות
מסעדץ שף איכותית במחיר הגון
4.8
31/05/16

אוכל מוקפד, איכותי וטעים ביותר. מגע יד השף המוכשר מנחם כץ ניכרת בכל המנות שאכלנו. הכל עשוי במדיה נכונה כמו שביקשנו. שירות יעיל ולא לוחץ. המסעדה היתה מלאה לרגל אירוע, ישבנו במקום רועש... מדי ולאחר שפנינו למנהל הוא העביר אותנו לחדר פרטי, ממש נהננו. המחיר שפוי ולא קורע את הכיס מי שאוהב דגים ימצא מגוון רחב של מנות, במיוחד בראשונות. הערה אחת - מגוון מנות ראשונות שאינן דגים מצומצם למדי. לנו אשית זה לא הפריע כי כולנו אוהבים דגים.

עוד פרטים
הוספת תגובה