נגישות
נגישות

מסעדת שטרודל - Shtroudl ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

123 ביקורות וחוות דעת על מסעדת שטרודל

חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
מסעדה משובחת
5.0
18/08/19

הגענו שוב. הפעם בהרכב זוגי לחגוג את יום האהבה בארוחת ערב קולנרית וממש נהננו. יש דיל של גודיז בבנק לאומי. משתלם מאוד. שתינו יין ומרגריטה קפואה פסיפלורה (לא כלול בעסקה). המשקאות טעימים... והכל תמיד בנדיבות ומוגש יפה לעין. קיבלנו מנה ראשונה סלט פטוש ממש ממש טעים. שתי מנות עיקריות לקחנו פסטות. אחת ניוקי ביתי עם בשר, ערמונים על מחית ירקות שורש. גן עדן! והשניה טורטליני גבינות ופטריות . הכל באמת משובח. מרגישים שחומרי גלם טובים. לא מתקמצנים על האיכות וגם לא על הכמות. בדרך כלל לא אוהבת ניוקי אבל שלהם נהדר. לקינוח קיבלנו שטרודל תפוחים טעים עם קרם וניל. וגם קנקן לימונדה. תענוג. נהננו ביותר מערב אהבה נעים וטעים. האווירה במושבה הגרמנית נהדרת. וזה משפיע גם על האווירה במסעדה. תמיד המוזיקה נעימה ומיוחדת. השירות מקצועי ואדיב. נשמח לחזור שוב ולהמשיך להמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen מבקר מתחיל
מושלם
5.0
03/08/19

שירות מצויין ואוכל מצויין! שווה כל שקל תמורה למחיר כמו שצריך, אמליץ לחברים בחום ואבוא כמובן עוד הרבה פעמים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
miritc34 - תמונה
miritc34 3 ביקורות
מעולה!!!
5.0
02/08/19

אנחנו מרבים לאכול במסעדת שטרודל ובכל פעם יוצאים מרוצים מבחינת האוכל ומבחינת השירות. המסעדה מאוד נקייה , המלצרים אדיבים והמנהל מאוד נחמד. מחירים סבירים מאוד ולא יקרים ביחס למנות... העשירות (לא מנות קטנות בכלל) ולטוב טעם. כמו תמיד נחזור לאכול אצלם וכמובן שנמליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gali - תמונה
Gali מבקר מתחיל
מעולה
4.3
27/07/19

מעולה, אחלה שירות. היה נקי ומיקמו אותנו במקום טוב כמו שביקשנו. בנוסף, האוכל היה ממש טעים וואי. אין תלונות

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
מסעדה משובחת
4.8
27/07/19

זו מסעדה נהדרת וכבר היינו כמה פעמים. בהרכבים שונים. האוכל מעולה. האווירה ממש נעימה עם מוזיקה מיוחדת ויפה. האוכל יוצא דופן ברמתו הגבוהה. השירות מקצועי ואדיב. אנחנו אנשים מאוד לבביים... ונעים לנו שגם הצוות לבבי ונחמד. האינדיקציה הכי טובה היא שגם הילדים אוכלים את ארוחת הבוקר כולל הביצים והמטבלים השונים. זה סימן שבאמת האוכל מעולה כי הם אניני טעם. אפילו את הסלט הם אכלו בתיאבון. יש עכשיו גם מבצע 'גודיז' עם בנק לאומי שנותן בהנחה ארוחת בוקר וגם ארוחה זוגית קולינרית. תיהנו. לבריאות ובתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי וארז - תמונה
מירי וארז 3 ביקורות
חוויה
5.0
24/07/19

כבר כמה פעמים שאני אוכלת שם ומפעם לפעם אני יותר מתלהבת😍 מסעדה מהממת אוכל טוב ומגוון וטעים👌 ממליצה מאוד להעביר שם כרב משפחתי , רומנטי או אפילו סתם ככה😉

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoseff - תמונה
Yoseff 3 ביקורות
אליה וקוץ בה. חבל
4.3
13/07/19

אוכל טעים ומגוון במחיר סביר ביותר. שרות מהיר ואדיב. חבל שביציאה אף אחד לא טרח להגיד שלום וכד. בסהכ נהנינו ואפילו שיבחנו את האוכל. הסיום פגם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avramov.ta - תמונה
avramov.ta מבקר מתחיל
היה מעולה, בטוח נחזור
5.0
12/07/19

הגענו 15 איש למסעדה,האוכל היה מעולה! כל מנה יותר טעימה מהשנייה. השירות היה מעולה , האחראי בא לבדוק כל הזמן שהכל בסדר..אווירה כיפית... מומלץ לכל המשפחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofra - תמונה
Ofra מבקר מתחיל
לא ממש נהנינו.מקוים שתתיחסו ברצינות להערות שלנו.
3.5
12/07/19

ישבנו בחוץ והיה מאד חם.מומלץ מאד לשים בקיץ מאווררים.הלחות והזיעה קלקלו לנו את האווירה . המנה מוחמר עוף הוגשה על מפית נייר.המפית נרטבה כמובן והסועדת אכלה את המפית. קבלנו מנה אחרת ללא... מפית. זאת היתה חוויה לא נעימה.בסופו של דבר גילינו בחשבון שחייבו אותנו על שתי מנות. הערנו על כך למלצרית והיא הורידה את המנה הנוספת. מחיר לסועד,יקר מאד. האוכל היה טעים אבל החום והלחות ותקרית מנת המוחמר עוף השפיעו לרעה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
carmlina - תמונה
carmlina מבקר מתחיל
אווירה כיפית וקלילה, מחיר יקר
4.0
10/07/19

מחיר למנות יקר ביחס לכמות והגודל מנה וסוג המנה.. רוב המנות שהוזמנו טעימות.. המחיר הסופי ששילמנו היה יקר ביחס למה שהוזמן.. הזמנו קינוח מדלוקה שהיה מאכזב מאוד וביקשנו להחליף לקינוח... אחר (לא הייתה להם בעיה להחליף). החלפנו לכנאפה שהגיעה יבשה וחסרת טעם, ביקשנו תוספת של רוטב מתוק אבל זה עדיין לא שיפר את הקינוח שהמחיר עבורו בכלל לא מוצדק.. האווירה באופן כללי מאוד קלילה וכיפית וזורמת, שירות מדהים ומהיר.. האוכל יצא בזמן סביר..

עוד פרטים
הוספת תגובה