נגישות
נגישות

מטעים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על מטעים

שרון אור - תמונה
שרון אור מבקר מתחיל
בר מצווה במטעים
4.8
23/07/14

לפני כשבוע ערכנו אירוע בר מצווה לבננו, ביום שישי במסעדת מטעים. האירוע היה מושלם: האווירה הייתה נעימה מאוד, האוכל הוצג באופן אסטטי ובשפע והיה טעים מאוד, המלצרים ומנהלת האירוע היו אדיבים... מאוד. קיבלתי הרבה מחמאות על בחירת המקום ועל האוכל הטעים. ממליצה מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה ויובל - תמונה
דנה ויובל 24 ביקורות
בת מצווה במטעים
4.5
30/05/14

לפני כשבוע ערכנו מסיבת בת מצווה לביתינו במטעים. היו כ - 130 אורחים. הייתה אוויריה נעימה ומשפחתית, האוכל היה מצויין ובקיצור היה אירוע מושלם. קבלת הפנים בחוץ יצרה אווירה נינוחה והנוף... מקסים! קיבלנו תגובות מצויינות מהאורחים על אווירת הישיבה שאיפשרה שיחות משפחתיות והרגשה ביתית. ארוחה חלבית טובה עם דגים טעימים זה תמיד מעולה בערב. בקיצור מאוד ממליצים ויצאו תמונות משגעות בשקיעה על גני הנדיב:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימה - תמונה
סימה מבקר מתחיל
עוד אירוע מוצלח במטעים
4.5
29/12/13

ב 27.12 קיימנו אירוע יום הולדת במטעים. היינו כ- 30 מוזמנים. השירות היה מהיר, הבראנץ' היה טעים ומפנק והשירות היה מצוין. אבי וצוות המלצריות דאגו לנו בכל רגע וקיבלנו שירות מעולה גם... כשהמסעדה היתה מלאה לחלוטין. זהו הארוע השני המוצלח שאנו חוגגים במטעים כך שהרמה בהחלט נשמרת. תודה גם לעינב שדרכה הוזמן האירוע על השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 20 ביקורות
ארוחת צהריים מעולה
4.3
06/11/13

עשינו טיול מקסים בגנים ברמת הנדיב, בסופו הגענו במקרה למסעדה, החלטנו לאכול שם והיה פשוט נפלא! המנות משביעות וטעימות מאד והשירות חביב וחברותי. אז גם גילינו שהמקום מעסיק נוער בסיכון ובכלל... התלהבנו והתרשמנו עוד יותר. אפילו השארנו טיפ גדול ;-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה 7 ביקורות
אירוע מקסים במסעדת מטעים
5.0
02/07/13

ביום חמישי שעבר השתתפנו בחתונה במסעדת מטעים. האוכל היה טבעוני בעיקרו(מעט מאד מנות חלביות) ולנו כטבעונים וותיקים זה היה ממש גן עדן. האוכל היה טעים ביותר ומאד מגוון. במנות הפתיחה,... העיקריות והקינוחים. בקינוחים כיכב קרם טופו עם פרות יער - מעעעולה. וגם פאדג שוקולד שהיה מאד טעים. הצוות היה ממש נחמד ומאד יעיל. המקום, מקסים ביותר. מאד מאד נהנינו. כל הכבוד לטבח ולכל הצוות. האירוע היה ייחודי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/07/2013
שלום אורנה , ראשית אנחנו שמחים שהגעתם לחגוג וליהנות אצלנו כאורחים ,מוזמנים של בעלי השמחה . תודה רבה על הפרגון, מחמם את הלב לדעת שנהניתם והיה לכם טעים ומוצלח . הקינוח קרם טופו עם פירות יער נבנה במיוחד עבור האירוע :)
דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
מומלץ
3.8
03/03/13

-ל מה אנחנוהגענו בשישי בבקר, אחרי הרבה זמן שלא הלכנו לארוחת בקר עקב אכזבה וחוסר הבנה על מה אנחנו משלמים. הופתענו לטובה ובגדול: מקום יפיפה, אוירה מאוד נעימה, שירות מאוד אדיב (ואנחנו ממש... בקורתיים) ןהעיקר: למי שיש רגישות לגלוטן - יש שם את הלחם ללא גלוטן הכי טעים שטעמתי. ממליצה בחום. מקום עם ייחוד ושירות מעולה. ואפילו הסלט ירקות היה טעים ומושקע. מגיע להם שתבקרו אצלם, וכמובן שלהו עם טיול בפארק המהמם

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו מבקר מתחיל
מקום מופלא
5.0
01/02/13

קנינו דרך גרופון ארוחת בוקר זוגית ופשוט היה נפלא ...האוירה השירות אין מילים . כבר קניתי עוד 6 שוברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/02/2013
תודה רבה,כיף לשמוע ,נשמח לארח אתכם שוב.