נגישות
נגישות

מטעים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על מטעים

Limor - תמונה
Limor 3 ביקורות
הכל היה מעולה!!
5.0
10/07/16

לכל צוות מטעים רצינו להודות מקרב לב על אירוע מושקע , שירות מעולה ואוכל מעולה. חגגנו לביתנו היקרה גאיה בת מצווה ביום שישי מהצהריים עד הערב.. האורחים לא מפסיקים להתקשר ולהודות לנו - כמה... שנהנו, כמה האוכל היה טעים , כמה הכל היה מוקפד ונעים. והאווירה.... תודה למלצריות החמודות שהסתובבו והציעו עוד ועוד יין.. תודה לשף על האוכל ה-מ-ע-ו-ל-ה!! תודה לעינב וניק על התכנון, ההקפדה האדיבות והאיכפת הגדול! תודה לכם - וגם להנהלת מטעים - שהקונספט של שילוב נוער בסיכון מאוד מאוד נגע לליבנו... אתם הבחירה האולטימטיבית!.. וההוכחה שאפשר גם וגם! הכל היה מעל ומעבר למצופה.. באמת שיש לכם שגרירה חדשה של רצון.. בנוסף, אני רוצה להודות להפעלות שהשלימו את האירוע (והעסיקו את הילדים..).. תודה על הכל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sergio - תמונה
Sergio 8 ביקורות
פארק, שמש, מקום יפה וזה הכל
2.0
01/02/16

הגענו לארוחת צהריים. 2 סועדים ביום חורפי. התיישבנו בפנים בצמוד לחלונות כדי להנות מהשמש. התישבנו בשולחן בשעה 13:05. בחלל המסעדה ישבו עוד אורחים וגם חלק מהשולחנות בחוץ היו תפוסים.רק 2... מלצרים נראו בפעילות והם הקדישו את רוב זמנם לצחוקים ביניהם. לאחר רבע שעה קמתי לבקש תפריטים.המלצר היגיע כחמש דקות לאחר מזה. התלבטנו בבחירה ושאלנו על המנה הטבעונית. תשובת המלצר היתה "הסינייה חצילים היא מנה הרבה הרבה יתר טובה. אל תקחו את המנה הטבעונית, תלכו על הסינייה". שאלנו על מנה הנקראת "אמא אדמה" ותשובת המלצר היתה "הסינייה חצילים היא מנה הרבה הרבה יתר טובה. אל תקחו את אמא אדמה, תלכו על הסינייה". שאלנו למה הסינייה כל כך טובה וקיבלנו הסבר שהסינייה הינה מנה מעולה אך המנה הטבעונית ואמא אדמה הם "ככה, ככה"...כנראה המלצר קיבל הנחיות לדחוף סינייה בכל מקרה... הסברנו למלצר שאנחנו לא אוכלים חצילים וגם לא חיטה (בורגול) ולכן לא ניקח את הסינייה... הזמנו מנה טבעונית והמבורגר טבעוני. המלצר הלך בלי לשאול לגבי שתיה וכל ניסיונותינו לסמן לו לא צלחו (עסוק בלדבר עם המלצר השני ליד הקופה). קמתי, ניגשתי לבר וביקשתי קנקן מים ו2 כוסות שהבאתי בעצמי. בזמן שחיכינו למנות זיהינו שמלצרית שלישית אוכלת צהריים בשולחן מרכזי בחלל. בהמשך הצטרפו עובדי המטבח והשף.... שעה 13:15.... קיבלנו את המנה הטבעונית ולאחר טעימה מהירה לא יכולתי להחליט האם זו מנה עיקרית (הרבה פלפל) או מנה אחרונה (מתוקה מאוד!)! מלא סוכר. החזרנו ולא חוייבנו. קיבלנו את ההמבורגר הטבעוני שמגיע ללא לחמניה. הקציצה היתה מאוד טעימה. השועית והאפונה הבריקו מכמות השמן. החשבון הגיע מהר (אחראית משמרת שלו טרחה לשאול האם נהננו ואם הייתה בעיה). נחזור רק להנות מהפארק...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/02/2016
ערב טוב, אנו מצטערים לשמוע על החוויה שעברת במסעדה נשמח אם תשאירי פרטים לחזרה שנוכל ללמוד מהמקרה ולהשתפר
תומצ - תמונה
תומצ 26 ביקורות
מושלם לשישי בבוקר
4.3
06/10/15

מקום מושלם לשישי בבוקר, לפני או אחרי טיול בגנים או באחד משבילי הפארק. בדומה לגני הברון, גם המקום עצמו לובש קלאסה. הקפה טרי וטעים וארוחת הבוקר מגוונת ויכולהל להיות בסיסית לצד מנות... מפתיעות כמו בוקר כרמל. מומלץ להגיע עם הילדים ולהינות גם מהמשחקיה הגדולה וממרחבי הדשא שסביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוית - תמונה
רוית מבקר מתחיל
בת מצווה במטעים
4.5
05/10/15

ב 30/9/15 חגגנו בת מצווה במטעים, ברחבת הדשא. היה ארוע מדהים. המקום המיוחד והמהמם איפשר מרחב, פרטיות ופסטורליה, האוכל היה מצויין, טעים ומוגש יפה, והצוות.. איזה צוות מדהים, נכון לכל בקשה,... נעים ואכפתי ואפילו אבי, מנהל המקום, שקפץ רק לראות מה קורה, מצא את עצמו מתקלט לרוקדים, בספונטניות והוכיח מקצועיות גם בתחום הזה. קיבלנו מחמאות רבות מהאורחים על הבחירה המוצלחת. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארגמנית - תמונה
ארגמנית 2 ביקורות
מקום מרווח, אוכל בסדר, יפהפה בחוץ
3.8
30/08/15

אמנם לא ליקקתי אצבעות, אבל האוכל בסדר גמור, ומה שעוד יותר בסדר גמור - שירות ואווירה. הנוף קסום - ממוקמת מול מדשאות ועצי זית רבים, כל-כך יפה לעין! לעתים סובלים מבעיית זבובים, אבל כשאין... זבובים בסביבה - ההנאה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
eellii - תמונה
eellii 6 ביקורות
ארוע מושלם יפה וטעים במטעים
4.8
13/08/15

בתחילת אוגוסט 2015 ערכנו ארוע בר מיצווה במטעים. האירוח היה מושלם, החל מסגירת הפרטים הקטנים, הטעימות והסידורים שלפני. בעלי המקום היו קשובים לכל הבקשות והשאלות, והאוכל היה ממש... טעים. קיבלנו חוות דעת טובות מאוג מכל המוזמנים. הנוף של המסעדה מושלם אף הוא אני בטוח אחזור לעשות שם ארועץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוב וחגית - תמונה
דוב וחגית 2 ביקורות
בר מצווה מושלמת
4.8
28/03/15

תודה מקרב לב לעינב, אבי ומורן על אירוע בר מצווה נפלא. האוכל היה מעולה, השירות נהדר והצוות זמין לכל שאלה או בקשה - בין אם לפני האירוע ובין אם במהלכו. קיבלנו אינספור תשבחות מהאורחים על... המקום היפייפה, האווירה המיוחדת והאוכל המשובח. בכל התקופה של ההכנות לאירוע עינב היתה זמינה, מקצועית וסבלנית לכל בקשה. באירוע עצמו הכל תקתק ואנחנו יכולנו להקדיש את כל תשומת הלב לאורחים בלב שקט. תודה לכם על חוויה מדהימה שננצור בליבנו לעד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון בטש - תמונה
שרון בטש מבקר מתחיל
בר מצווה במטעים
4.8
07/12/14

ב- 2/12/14 חגגנו בר מצווה לבננו הגדול. האירוע מנה כ- 70 מוזמנים. בשל מזג האוויר הקריר רב האירוע היה בתוך המסעדה, אך קבלת הפנים הייתה בחוץ, עם מלצרים שהסתובבו בין האורחים והגישו מטעמים,... האורחים נהנו מאד והייתה אווירה קסומה. הזמנו לאירוע משחקי מולטימדיה ושולחנות משחק שהוצבו באזור הדשא - בחוץ והילדים נהנו מאד מאד. במהלך הערב הוגשו מנות ראשונות ועיקריות בבופה- ההגשה הייתה אסטתית ויפה, ובעיקר טעימה. הצוות מלצרים ובבר היו אדיבים ונחמדים ביותר. אנחנו עברנו אירוע מאד מוצלח וללא ספק חלק מההצלחה היא של המקום כולל האווירה והאוכל הטעים. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה מבקר מתחיל
בר מצווה
4.8
16/08/14

בתאריך 14/8 עשינו בר מצווה לכ 50 אורחים במטעים ואנחנו מרוצים מאוד מכך. השילוב של המיקום , האוכל , העיצוב והאווירה תרמו מאוד להצלחת האירוע וקיבלנו הרבה מאוד מחמאות מהאורחים על הבחירה... שעשינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מהמםםםםםםםםםםםם
5.0
15/08/14

היינו היום בארוחת בוקר במסעדה שנמצאת באיזור מהמםםםםם. המסעדה מקסימה רגועה ונעימה. המלצרים חביבים ואדיבים והשירות נפלא ומהיר האוכל טעים ביותר ויש מנות מיוחדות ושוות והמחירים ממש שווים... לגודל וטעם המנות. נהנינו מאד ואין ספק שנחזור לבקר בה שוב. שווה לאכול במסעדה ולטייל באיזור הגנים מסביבה. מתאימה גם לאירועים. במקביל היה אירוע בת מצווה ולא הרגשנו אותו ולא היה רעש ממנו

עוד פרטים
הוספת תגובה