נגישות
נגישות

בלאק אאוט סעודה בחושך ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על בלאק אאוט סעודה בחושך

נ - תמונה
נ מבקר מתחיל
חוויה של פעם בחיים! באמת!
5.0
29/02/12

אתמול אני נטע ובעלי ערן סעדנו במקום. החוויה בלתי רגילה וכל כך מדהימה שלא ניתנת לתיאור במילים. חברים גשו לשם!!..ולבאזה המלצר המקסים והמדהים אין כמוך!! כל כך נהננו,השיחה איתך היתה שווה... הכל:) דע לך שאתה משנה/מעצים/ומוסיף לחיים של אחרים:)ודש חמה לשאר החבורה מוחמד אבי! מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/09/11

אני חגגתי יום הולדת לחברתי הטובה אתי פלוטנו. ארוחה כזאת חוויתית לא חווינו שנים. יצאנו המומות מטיב האוכל המדהים שלכם, מהשרות החם והנעים שקיבלנו מרות המדהימה. למדנו כי החיים טובים גם אם... אין אנו רואים כלום וכי ניתן להנות היטב , אפילו הטעמים התעצמו כשלא ראינו את המנות שהוגשו לנו בטוב טעם. אמשיך להמליץ עליכם בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/09/11

אחרי כל ההמלצות שקראתי כאן, החלטתי לנסות... הייתי עם חברתי ושנינו נהנינו מהאווירה החמימה והשירות האדיב והמקסים ממוחמד. מהרגע הראשון הוא השרה עלינו אוירה של ביטחון ורוגע (היינו קצת... לחוצות בהתחלה). יש אווירה מיוחדת של אינטימיות שקשה להסביר, חוויה בהחלט שונה ומומלצת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/02/11

בשבוע שעבר חגגנו לחברה יומולדת 32. אחרי 32 שנה נראה שחגגנו יומולדת בכל דרך: פאב, מסעדה, טיול, טיסה בכדור פורח ועוד. הפעם חברתי החליטה שהיא רוצה לסעוד במסעדת החושך וממש טוב שכך. קצרה... היריעה מלהכיל את המילים שעשויות לו במעט לתאר את החוויה הנפלאה הזו. מעבר לכך שהאוכל מדהים, המקום נעים והצוות מסביר פנים, החושך שנראה תחילה מאיים ומפחיד הופך בהמשך לבהיר, צנוע וחמים כל כך עד שממש לא בא לצאת ממנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ואי - תמונה
ג'ואי 6 ביקורות
4.7
05/02/11

היינו לקראת סוף השבוע. זו חוויה שלא אשכח זמן רב! האוכל טעים ביותר והאכילה בידיים רק מעצימה את הטעמים, לכו גם על ההפתעות. אלי המלצר המעולה פשוט עשה לנו את הערב. ממליץ מאד מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/10/10

היינו אתמול בערב אני ובן זוגי.חוויה מדהימה ובלתי נשכחת. אוכל מצויין, מלצרים אדיבים שנותנים לך אפשרות להיכנס לעולמם ולחיי היום יום שלהם. ממליצה בחום לכל המעוניינים בחוויה שפוט לא שוכחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/05/10

היה מדהים ושווה כל רגע. ב-5 דקות הראשונות קשה ממש - אני רק רציתי לצאת, אבל בסוף התרגלתי. היה לנו נהדר, ומלצרית בשם שלי ליוותה אותנו יד ביד כל הארוחה. חוויה מדהימה מומלצת בחום. אוכל... מעולה, שירות עדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/04/10

מקום מדהים , חוויה של פעם בחיים. לחוות דברים שמעולם לא חווינו לסמוך והרגיש אוכל טוב אוירה נעימה . מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lihi - תמונה
lihi 3 ביקורות
4.7
04/12/09

היינו 5 חברות שהחלטנו לנסות את החוויה .. חלקנו היינו פחות אמיצות ובחרנו את האוכל מראש...וחלקנו ביקשו שיפתיעו אותם והם ינחשו מה בצלחת.היה לנו נהדר, ומלצר מדהים בשם אלירן שליווה אותנו יד... ביד כל הארוחה .. החושך לא כזה מלחיץ והצלחנו להתרגל לזה די מהר. האוכל היה פנטסטי וטעים מאוד. וגם בסוף פינקו אותנו בשוט של מרגריטה פסיפלורה על חשבון הבית .. ואין כמו פינוקים. מפנק,מענג, מפתיע וחוויה אדירה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/10/09

מ-ד-ה-י-ם!!!!!!! בחיים לא נהנתי בצורה כזו ממסעדה! המלצרית לאה תותחית על! כל הצוות נחמד ברמות מפחידות. לאה מלצרית על! כמלצר בעצמי, אני יכול להיות מאוד ביקורתי כלפי שירות שנותנים לי...... היא אלופה! אוכל מדהים! לא מת על רביולי ושונא קישואים, והכל היה כל כך טעים. זו חוויה מדהימה. השילוב של הרעיון , האוכל והשירות המדהים שבו אותי. וכל המסעדה שרו לי יום הולדת שמח. קיצר לכו לשם כבר!

עוד פרטים
הוספת תגובה