נגישות
נגישות

קפה גרג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

batshv33 - תמונה
batshv33 מבקר מתחיל
חוויה לא טובה.
1.5
17/06/18

בביקור במסעדה בשעת צהריים, אני ובתי שמיהרה למבחן, הגענו בשעה אחת וחמישים, הושיבו אותנו מיד נתנו תפריטים ובוצעה הזמנה, לאחר כמה דקות הגיעה השתייה, ומרגע זה חיכינו מעל ארבעים דקות והאוכל... לא הגיע, רצינו לקחת את האוכל והמלצר אמר שהוא לא מוכן נאלצנו לוותר שילמנו עבור השתיקה ונשארנו רעבים, לדעתי כפיצוי על עוגמת הנפש רצוי היה לא לקחת תשלום עבור השתייה. השרות גרוע למרות שהיה עומס מן הראוי שיודיעו בכניסה למסעדה ואנו נחליט אם מתאים לנו להישאר או ללכת למקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
ממליצה בחום
5.0
30/05/18

קפה גרג בא.ת. בחולון נחשב לאחד המקומות הקבועים שלי, השירות תמיד עם חיוך, גם בשעות העומס הוא יחסית מהיר. האוכל טעים ומגיע בשפע. מתאים לאירועים קטנים כמו יומולדת. המנה הכי אהובה עליי שם... זה סלט סביח שלדעתי הוא לא פחות ממושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomo - תמונה
shlomo 13 ביקורות
טעים מאוד
4.5
10/05/18

סניף גרג כשר למהדרין. מנות טעימות, גדולות. ירקות ומצרכים טריים. טעים בכל פעם מחדש! קינוחים מוצלחים. מומלץ.מחירים דומים לרשתות מתחרות

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה 8 ביקורות
אחלה ארוחה באחלה מחיר
4.0
22/03/18

יצאתי להפסקת צהריים ספונטנית והזמנתי מנה עסקית של תפו״א מוקרם עם סלט ושתיה השירות היה לבבי ומקסים ודאגו שיהיה לי הכי כיף גם כשרציתי לממש הטבת יום נישואין באפליקציה כחברת מועדון, המחיר... סביר לגמרי והאוכל היה טעים מאוד וטרי.. מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
בת-אל - תמונה
בת-אל 5 ביקורות
אין על קפה גרג ממולץ בחום רב
5.0
02/03/18

פשוט אין דברים כאלה שירות מעולה מחיר ממש טוב לסועדים רבים כמו משפחה יש מנות לזוג ממש טעימות לא יקרות בכלל אויירה ממש נעימה וטובה מנות ממש מושקעות

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה - תמונה
רבקה 18 ביקורות
טעים מאוד
4.5
24/12/17

הזמנתי מנה שהופיעה בהנחה לחברי האפליקציה. (מנת נודלס) ציפיתי שיהיה סביר בגלל המחיר המסובסד, אבל ממש טעיתי, המנה היתה ענקית ולא סיימתי אותה. האוכל ממש טעים והשירות היה לבבי ואדיב. לא היו... הרבה אנשים כי זו שעת צהריים. ממש נהניתי!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
טעים! וכשר
4.0
20/12/17

סניף גרג כשר למהדרין. מנות טעימות, גדולות. ירקות ומצרכים טריים. טעים בכל פעם מחדש! קינוחים מוצלחים. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה 8 ביקורות
טעים מאוד
4.5
18/09/17

יצאתי להפסקת הצהריים מהעבודה ונכנסתי לגרג, המקום לא היה עמוס, השירות היה ממש אדיב ונחמד, ומהיר. הזמנתי מנת קציצות עדשים וצ׳יה טבעונית עם שתיה, המנה היתה ממש טעימה ומשביעה מאוד גם ללא... לחם..המחיר סביר!! נהניתי מאוד..

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
מוצלח וטעים
3.8
09/08/17

במרכז הסיירים בחולון נמצא קפה גרג כשר בד"ץ. מומלץ וטעים, מנות נדיבות וגדולות. השייקים של הקיץ טעימים ומגוונים. המלצרים אדיבים והמנות יוצאות יחסית מהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
wrdana - תמונה
wrdana 22 ביקורות
מקום נעים וטעים
4.0
19/05/13

מגוון טוב של מנות, ארוחות בריאות מסומנות ככאלה ושירות קליל וחיוני. אכלנו מגוון רחב של מנות ולא התאכזבנו. מומלצת מאוד ארוחת הבוקר. חוזרים לפה לפחות פעם בחודש.

עוד פרטים
הוספת תגובה