נגישות
נגישות

מיט קיצ'ן - Meat Kitchen ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על מיט קיצ'ן

GolanA - תמונה
GolanA 57 ביקורות
כשרה ומושלמת
5.0
29/12/17

כיף גדול להגיע למסעדה כשרה ואיכותית כ"כ בת"א, התפריט ורסטילי ועשיר במנות מוקפדות ברמה גבוהה. השירות מצוין, האווירה שקטה ורגועה ובטוח שעוד נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat - תמונה
Anat מבקר מתחיל
כייף גדול- יופי של מקום.
5.0
18/12/17

בשר מעולה למרות שכשר. מנות מעוצבות, נדיבות למדי, וטעימות. עסקיות משתלמות במיוחד.שירות מעולה, מקצועי. כייף גדול. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 2 ביקורות
מקום נחמד שירות טוב - לא בטוחה ששווה את המחיר.
4.3
05/12/17

הגענו למסעדה בעקבות שובר של buyme שקיבלנו מתנה. המקום היה מלא ותוסס מה שנתן לנו תחושה שהבחירה שלנו היתה מוצלחת. השירות ברמה גבוהה המלצרים אדיבים והמקום נקי. המחירים גבוהים מידי ביחס... לתמורה והטעם של המנות היה בסדר אבל לא משהו יוצא דופן שמצדיק לקרוא למסעדה מסעדת שף. הפוקצה היתה אומנם טעימה אבל ניכר שהיא לא נאפתה בזמן ההזמנה ולא היתה הדבר הכי הכי מוצלח. החומוס שהוגש עם הפוקצה היה חלומי - שווה להם לפתוח חומוסית גורמה ;-). הסטייק והעוף היו בסדר - הטעם טוב אבל צורך ההגשה לא מרגשת ולא מלהיבה את העין. די מעצבן שהם מוכרים בירות רק בגודל של שליש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליסף זוסמן - תמונה
אליסף זוסמן 2 ביקורות
מעולה!
5.0
25/09/17

היה נפלא! אוכל פשוט טעים, מנות יפות ונדיבות! לקחנו 2 ראשונות ו-2 עיקריות שהיו כולן מעולות! שתינו קוקטיילים שהיו אחלה והשרות היה אדיב מאד וכיף. תענוג של מסעדה. מבחינת המחיר - שילמנו... כ-450 על 3 ראשונות, 2 עיקריות, קינוח, בירה, קוקטייל ושתייה קלה, שווה כל שקל! אפשר להזמין הרבה פחות ועדיין לצאת שבעים. נחזור שוב ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן - תמונה
רונן מבקר מתחיל
מושלם
5.0
17/09/17

כל שנה אנחנו הולכים לאותה המסעדה והפעם החלטנו לשנות וחגגנו את יום ההולדת שלי במיטקיטשן הופתענו לטובה הייתי חייבת לפרגן הכל הגיע במהירות ופשוט טעיםםםםםםםם בהחלט נחזור ונמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaya - תמונה
yaya מבקר מתחיל
סביר פלוס וזהו. לא מצדיק את המחיר.
3.0
15/08/17

רועש, צפוף, אוכל לא רע אבל מנות קטנות ומלוחות מדי. סה"כ מקום טוב לארוחה עם החבר'ה, אבל ממש ממש לא לזוג שרוצה ארוחת ערב רומנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rachel.s - תמונה
rachel.s מבקר מתחיל
אוכל טוב יחס ושירות מחפיר.
2.0
09/08/17

האוכל היה מצוין. היחס של המנהל והצוות היה מחפיר. צורת דיבור מזלזת. המחיר בשילוב עם היחס לא מצדיק הגעה למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shaked - תמונה
Shaked מבקר מתחיל
מקום מיוחד ומדהים שללא ספק נחזור לשם
4.8
22/06/17

סעדתי עם בן זוגי ליום ההולדת שלי במסעדה המדהימה הזאת , ואני חייבת להגיד ולשתף שהאוכל שם ברמה מדהימה גודל המנה מספק ביותר , האווירה יוקרתית ונעימה ושלא נדבר על השירות האדיב והמדהים... שקיבלתי , מכל מהמלצרים הנחמדים ובמיוחד מאורי שיעץ לנו על יין משובח , בקיצור יצאנו משם מחוייכים ואין ספק שנחזור לעוד , מתאימה לכל סוג של אירוע או יציאה 👌

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיקם - תמונה
עמיקם מבקר מתחיל
מצוינת
4.8
09/01/17

בחרנו באקראי לארוחת יום הולדת. הזמנו כמנות פתיחה סלט בקר מעושן וטרטר מוסר שהמלצר המליץ עליו. מנות עקריות 300 גר סינטה ופילה לברק. לאחר הטעימה של מנות הפתיחה אשתי אמרה וואו! על הטרטר... מוסר ואני חזרתי אחריה על הסלט בקר. זה היה משהו אחר לגמרי. הסינטה גם לא הכזיבה. המראה שלה היה כאילו לקוח מתצלום ספר בישול של שפים. גם הטעם. גם אשתי גמרה את ההלל על הדג. חוץ מזה יש מבחר בירות בלגיות במחיר שפוי (27). כן. זה היה קצת יקר,( סינטה של 300 גר 130 שקל) (לברק 115) אבל הטעם! ואוו אחד גדול. המלצרים היו אדיבים. בקיצור ארוחה שמזמן לא אכלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 5 ביקורות
טעים
4.3
30/10/16

סעדנו שם ביום חמישי שישה חברים, המלצר יכל להיות מנומס יותר הוא לא היה אדיב, הזמנו המבורגר עם פטריה מעל והמנה הייתה מעולה! המנות קצת יקרות וזה לא מרגיש משתלם, אבל האווירה נותנת אוירה... יוקרתית והאקוסטיקה מאוד טובה במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה