נגישות
נגישות

מיט קיצ'ן - Meat Kitchen ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על מיט קיצ'ן

Tal - תמונה
Tal 3 ביקורות
טעים
4.5
26/08/20

טעים וכיף. שווה ת מחיר. נוף יפה לים. כל המנות היו טובות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yardena - תמונה
Yardena מבקר מתחיל
מקום אוכל ושירות מצויינים
5.0
18/06/20

המקום מדהים נמצא על הים. עם אוירה מעולה. האוכל טעים עשוי היטב והשירות מעולה. האוכל הגיע מהר והמלצרים היו קשובים. נהנינו מאוד ממש. 2 מנות שקיבלנו היה חסר מלח לחלוטין אבל זה ניתן לתיקון... בקלות עדיף מעודף מלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ee35 - תמונה
ee35 21 ביקורות
לארוחה כשרה זוגית רומנטית ברמה
3.5
14/11/19

מסעדה יפה, עם אוכל טעים ומגוון. שירות טוב ומחירים קצת יקרים- מיועד לאירועים מיוחדים. המנות יפות כמו תמונה, אם כי קצת קטנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
שירות טוב, אווירה נעימה.. אוכל לא וואו
3.8
25/06/19

יצאתי עם בעלי לחגוג יומולדת במיט-קיצ'ן, לאחר קריאת המלצות רבות.. בפועל לא עפנו. השירות היה טוב ונעים, לא מציק מידי. המנות אכן היו נדיבות, אבל קצת יקר מידי לדעתנו. למה ראשונה הזמנו... רביולי שפונדרה עם פטריות וכרובית צלויות (68 ש"ח), שהיה עשוי בצורה טובה והוגש ממש יפה. לאחר מכן למנה עיקרית הזמנתי פילה לברק, על מצע גרגירי חומוס ותרד (129 ש"ח).. לא היה קשר בין הדג לבסיס, מבחינת הביס בפה הטעמים לא התחברו (למרות שהדג היה צלוי ומוכן טוב). בתחתית הצלחת היה "מרק" של שמן, שלא היה לי ברור מהיכן. ממסעדה ברמה כזו לא ציפיתי להצפה של שמן. בעלי הזמין חזה מולארד _139 ש"ח) בהמלצת המלצרית, וציפה לקבל 300 ג' כפי שנטען.. בפועל קיבל אולי 240 ג'. לא שאלו אותו מהי מידת העשייה המבוקשת, קצת תמוה בעינינו. לקינוח הזמנו את הפרפה פיסטוק-חלבה (54 ש"ח) שאכן הצדיק את מחירו וכל ביס העיף אותי לפחות לרמה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roi - תמונה
Roi מבקר מתחיל
אכזבה.
3.0
05/02/19

מנות יפות אבל מלוחות מדי! ממש מלוחות. קבלנו כמה מנות שהיו מלוחות מדי. בסה"כ היחס בין העלות מול מה שמקבלים לא משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
רומנטית ואיכותית
4.5
16/11/18

מסעדה מצוינת עם מנות שמבוצעות בצורה מהוקצעת, מוגשות לעילא ועילא, נהדר לארוחה זוגית רומנטית, אולי ליום הנישואין. מאוד מומלץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
כיף
4.5
04/10/18

אוכל מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gilad - תמונה
Gilad 4 ביקורות
לא מומלץ
2.8
16/08/18

הכניסה למסעדה מרשימה ישיבה בשולחנות מרווחים ואז מתחילה הבעיה רמת ווליום ברמקולים שלא מביישת בר תל אביבי מצוי למרות שהקהל שמגיע לשם מגיע לחוות ארוחת יוקרה וכשרה באווירה רגועה. כשביקשנו... להנמיך מעט את הווליום ‏נענינו בשלילה והמלצרית התנצלה שהבעלים לא מוכן להנמיך ! נאלצנו לנדוד לשולחן אחר מרוחק מהרמקולים בזה לא הסתיימה לה סגת השירות המזעזע הבאנו בקבוק יין מהבית ובקשנו לשלם דמי חליצה כמקובל במסעדות שמכבדות את עצמן המלצרית הסכימה . לאחר חצי שעה במסעדה נגשה אלינו משהיא שלא הציגה את עצמה ותקיפות טענה שבשיחת הט״ל שבצעתי נאמר שמותר להביא יין רק במידה והוא לא תפריט והכן ‏לעניות דעתי לא היה בהימצא בתפריט שפורסם באתר היא התחילה להרביץ בנו חינוך שהייתי צריך בתוך תפריט היין שלהם להכנס לדף נישה נוסף שנקרא ספשייל וכו׳ ניסיתי להסביר שאני לא איש מחשבים ובדף יינות לא מוזכר היין ״רקנטי מרלו ריזרב״ ואותה גברת ממשיכה בחינוך״ אם הבקבוק לא ריק לא הייתי מתירה לכם לשתות את מה שבתוכו וכו׳ "אני חייב להזכיר שבמידה והמלצרית הייתה מבקשת לא לפתוח את היין הוא לא היה נפתח ! כשהסתיימה לה שיחת האימה עם אותה גברת המשכנו בארוחה. בסיום הארוחה כשביקשנו חשבון למרות שביקשנו מפורשות לא להגיש חשבון פתוח לשולחן אלה לחייב בכרטיס אשראי שהושאר אצל המלצרית בתחילת הערב כמובן הוגש לנו לשולחן חשבון פתוח . אומנם המנות היו מצויינות . אבל רמת השירות כל כך גרועה שעדיף לארח אורחים בפלאפליה ולא במיט קיצ׳ן !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתשי - תמונה
בתשי מבקר מתחיל
מצויין
5.0
10/08/18

תענוג לשבת במסעדה.והשף נדב נצר פשוט מוציא מנות נפלאות.תודה רבה על האירוח נהננו מאוד .והפינוקים היו בונוס ...תודה לכל הצוות ולנדב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shimrit - תמונה
Shimrit מבקר מתחיל
אוכל גורמה. שווה בהחלט את המחיר
4.8
28/01/18

חגגנו יום הולדת לבעלי עם חברים. השירות היה אדיב ומהיר. הגיעו מבחר מנות וניתן היה לקבל רה-פיל. האוכל היה טעים ואסתטי. ישבנו בחדר פרטי מרווח באווירה מאוג נעימה. נהננו מאוד. ממליצים בחום... על המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה