נגישות
נגישות

נלסון 33 - בר קפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על נלסון 33 - בר קפה

Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
אופציה שפויה, בוקר וערב
4.0
26/01/14

בסופ"ש האחרון יצא לי להיות בסניף זה של נלסון גם בחמישי בערב וגם בשישי בצהרים. בשתי ההזדמנויות המקום היה הומה, ולמרות זאת המנות הגיעו מהר יחסית. סלט העוף וגם השקשוקה (2 הסוגים) מומלצים... בחום- מנות טעימות ונדיבות מאוד מבחינת כמות, תוספות והגשה. התפריט מגוון וכולל גם ארוחות בוקר ומנות נודלס- כל אחד יכול למצוא כאן משהו. למרות שלא כל המנות מתומחרות כמתבקש משם המסעדה, המחירים כאן עדיין נמוכים מכל מקום אחר, מבלי לפגוע בכמות או באיכות. המלצרים במקום נחמדים, קשובים, ענייניים, ויודעים "לתקתק" את ההזמנה גם כשהמקום עמוס- תודעת שירות שלפעמים נעדרת ממקומות בעלי רמת מחיר גבוהה יותר. בחירה טובה למי שרוצה לאכול טוב מבלי לשלם ביוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 6 ביקורות
כמעט מושלם
4.3
27/06/13

ישבתי במסעדה עם כמה חברים ומאוד נהניתי מהמבחר בתפריט ומהטעם. הדבר היחיד שהפריע לי זה הפסקות חשמל שחזרו ונשנו במהלך הישיבה שם. לא היה נראה שמישהו מאוד דאג לטפל בזה והמלצרים היו נראים כבר... רגילים למקרים כאלה. חוץ מזה באמת מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעלון - תמונה
אלעלון 3 ביקורות
מאיגרא רמה לבירא עמיקתא
3.3
27/12/12

ישבנו שם מספר פעמים, מסעדה חדשה יחסית, האמת היה מעולה בהתחלה למעט כל עם בעיות במחשבים אשר מעכבים את התשלום בסוף הארוחה, לפני שבוע נפתחה מסעדה מתחרה בסמוך והייתי בטוח שהתחרות תשפר עוד את... האיכות והתבדינו בגדול , אמש היינו, מארחת בפרצוף חמוץ ולא יודעת מה יש בתפריט ואם יש מנות מיוחדות,השירות היה מהיר יחסית אבל מנת הנודלסון שבעבר היתה גדושת נתחי עוף עסיסיים היתה גדושה בירקות זולים ואת נתחי העוף היה צריך לחפש, בנוסף חשוב לי לציין בפני מנהלי המסעדה שהיא מזוהמת בחלק הפנימי שלה, אם זה לכלוך על הרצפה שלא מנקים, קירות מלוכלכים, והרגשה כללית של לשבת בתוך לכלוך וחבל שלכלוך עשוי להביא גורמים מזיקים כאלו ואחרים (שמי שיושב בחוץ לא מרגיש זאת) . קיצר, נעבור למתחרים כנראה עד שגם הם יתקלקלו..

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Isabella
Isabella
19/07/2013
את טועה אבל כל אחד והטעם שלו
הדר - תמונה
הדר 16 ביקורות
ארוחת ערב בנלסון
4.0
17/11/12

באנו ארבעה אנשים באיזור 19:00 במוצ"ש. השירות של המארחת והמלצרית היה אחלה. המנות זולות וטעימות. הבנים הזמינו שקשוקה עם בשר טלה שהייתה מעולה, ואני ניסיתי את הסלט עוף שהיה עשיר וטעים. מנות... מכובדות. יצאנו ב 200 שח כולנו. סה"כ היה ממש כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה