נגישות
נגישות

קפה קפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

Margi - תמונה
Margi 2 ביקורות
שירות מעולה ואוכל טעים. נדיר!!
4.8
19/12/17

חוויה מקסימה, אוכל טעים שמגיע מהר ושירות מצוין ואיכפתי, יחס טוב ומתחשב, ותודה לאוריאל האחמ''ש המקסים שעזר לנו מאוד. ממליצים בחום לכל מי שרוצה להנות. בתיאבון

עוד פרטים
הוספת תגובה
GolanA - תמונה
GolanA 57 ביקורות
נחמד וזהו
4.0
31/10/17

מקום נחמד, ניכר שעבר שיפוץ ונראה יותר טוב מבעבר, עדיין ישנם קירות מלוכלכים עם צבע מתקלף, השולחן שישבנו בו התנדנד בטירוף והמנות זזו מצד לצד וזה דיי ביאס, מלבד זה האוכל והשירות בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elico - תמונה
Elico 4 ביקורות
ממש לא מומלץ!!!
1.0
27/07/16

הסניף הזה עבר שיפוץ לאחרונה אך כנראה שרק מבחינה חיצונית: ישבנו אשתי, ביתי ואני והמתנו למלצר עד שלאחר 5 דקות הבנו שאם לא נפנה אף אחד לא יגיע. פנינו וביקשנו תפריט ותוך כדי קבלת התפריט כבר... הזמנו לילדה את הפיצה שבמבצע החודש: 25 ש"ח לאחר שעיינו בתפריט, החלטנו וחזרנו להמתין, הבנו ששוב נצטרך לפנות למלצר אלא אם נמתין שיביא את הפיצה. הפיצה הגיעה עם מלצרית אחרת במגש נרוסטה כמו בפיצריות ולא בצלחת כיאה ל"בית קפה". מה גם שהמגש הונח והמלצרית מיהרה לברוח מאיתנו אך הפצרנו בה שאנו רוצים להזמין מהתפריט. שאלתי על אחוזי הקמח המלא ב"לחם הבריאות" שלהם אך המלצרית לא ידעה והבטיחה לחזור אליי עם תשובה. כמובן שהמתנו לשווא ופנינו למלצרית אחרת שענתה לנו תשובה מיידית ובמקום. ביקשנו כריך מהתפריט שבו הובטח שיגיע עם סלט עלים ירוקים. המתנו שוב זמן ממושך (כ-10 דקות) ולבסוף הכריך הגיע עם כמה ירקות בודדים (גזר, עגבניית שרי אחת) שהיו חתוכים לצידו - לא סלט עלים, לא שמן, ולא לימון. בנוסף, לא קיבלנו סכו"ם ולא מפיות...כנהוג ב"בתי קפה" שעורכים לך לפני הגשת האוכל - פשוט זילזול!!! לפתע הגיח מהמטבח אדם לבוש בשחור (מדי המקום) מלוכלך ביותר וישב עם זוג מכרים שהגיע. לאחר מכן הסתבר שמדובר בטבח בכבודו ובעצמו - הטבח? מלוכלך ומסתובב בין הסועדים? פשוט זוועה של שירות, הקשבה וניהול כושל ביותר. חשוב לנו לציין מלצרית ספציפית אחת (מתגוררת בגבעת זאב) חמודה להפליא, עם חיוך שובה לב, שאליה פנינו לקראת הסוף והיא היתה המקצועית היחידה, עם תשובות במקום וללא צורך ללכת לשאול ולא לחזור, נינוחות, שוחחה מעט עם הבת הקטנה שפנתה אליה ומיתקה לנו את השהות במקצת. גם בחשבון התבצעה טעות לרעתנו כמובן שתוקנה אבל הכבדנו עליכם מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rinat - תמונה
Rinat 9 ביקורות
מעולה!
4.0
01/09/15

אנחנו אוהבים במיוחד ללכת לבתי קפה ו"קפה קפה" הכי טוב מבניהם. הסלטים גדולים, טעימים ומפנקים והמנות פסטה טובות. הקינוחים טעימים ואף פעם לא מאכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ivri - תמונה
ivri 23 ביקורות
טוסט
3.0
12/06/15

נאלצנו לשבת בחוץ מכיוון שכל השולחנות בתוך בית הקפה היו תפוסים, קצת שכחו אותנו מכיוון שהיינו בחוץ, לקח זמן עד שהתפריט הגיע לשולחן ועד שהמנות יצאו. המנות היו סבירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ido - תמונה
Ido מבקר מתחיל
אחלההה
5.0
05/03/15

באתי בפורים לבלות.. והיה ממש כיף הצוות היה מחופש וכולם היו חמודים ונעימים.. בקיצר אחלה שירות ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
ivri - תמונה
ivri 23 ביקורות
קפה קפה רמות
3.5
09/01/15

המסעדה נמצאת במקום מרכזי בקניון אך מעט קטנה ולא תמיד יש מקום, השירות ממש טוב ואדיב, מרבית הדברים שהזמנו היו חמים וטעימים, הסלט חלומי של המסעדה מאוד טעים, אך הפטוציני שהוזמן היה לא מבושל... מספיק ועם מעט רוטב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת 22 ביקורות
מקום נעים
3.8
06/04/14

מסעדה עם מקום גדול ונעים. השירות ממש טוב! רוב האוכל היה טעים, לפסטה היה חסר בישול של עוד שתי דקות והאמת גם לא חיבבתי את הטעם של הרוטב, הם לא עשו שום בעיה וזיכו אותנו על המנה הזו. שייק... טעים וגם והשקשוקה, הרביולי היה טעים והסלט חלומי גם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adva - תמונה
Adva מבקר מתחיל
אכזבה אכזבה אכזבה.
1.0
19/03/14

הערב אכלנו בקפה קפה בסניף של רמות, לא נהנו, אפילו סבלנו. האוכל היה מתחת לכל ביקורת, השירות היה על הפנים ! שילמנו מחיר מלא, ויותר מהכל.. יצאנו מאוכזבים ורעבים. לא ממליצה בכלל,כף רגלנו... לא תדרוך במקום הזה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה