נגישות
נגישות

בורגר סאלון - Burger Saloon ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על בורגר סאלון

תומצ - תמונה
תומצ 26 ביקורות
יאמממ
3.8
16/02/15

המבורגרים מצויינים עם תוספות טובות. הקונספט של מסעדה טובה שמשלמים בה מראש הוא מעולה! יותר מקומות צריכים לאמץ את הרעיון. פתרון מצוין לאוכל מהיר ברמה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
י&רון - תמונה
י&רון 30 ביקורות
פשוט מעולה
3.5
10/01/14

ישבנו במסעדה בצהרים. מסעדה שהיא כמו דיינר אמריקאי, פשוט טעים! המבורגרים עסיסיים וטעימים מומלץ, בהחלט שווה להגיע ולנסות. הערה: המסעדה פועלת בשירות עצמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 4 ביקורות
חוויה מאכזבת ביותר
1.8
12/11/12

הגענו לחטוף ארוחת צהריים מהירה לשני ילדים. 12 בצהריים, יום שבת אנחנו הלקוחות היחידים. הזמנו שתי עסקיות מדיום וול. מתיישבים - השולחן דביק. פתאום מרגישים ריח נוראי - מסתבר שאחד העובדים... (נראה כמנהל) התחיל לרסס בכניסה למסעדה עם K300 במרחק של כחצי מטר מאיתנו. ביקשתי בנימוס להפסיק כי אני בהריון ויש גם ילדים - נעניתי כי יש נמלים ואם לא ירססו אז הן יכנסו פנימה. המשיך לרסס - לדעתי רוקן את כל המיכל. הסירחון בלתי נסבל - גם אחרי שעברנו לשולחן הכי מרוחק. חיכינו כ-10 דקות (היינו הלקוחות היחידים) - וקיבלנו בשר well well done- במקום המדיום וול שהזמנו. ההמבורגר פשוט לא טעים. הצ'יפס שחה במלח - ובתחילה קיבלנו כמנה וחצי שהושלמה כמה דקות לאחר מכן עם התוספת. במשך כל שהייתנו במסעדה - כל עובדי הסניף (לפחות 8) התגודדו ליד הדלפק ועסקו בשיחות אישיות בקולי קולות ופרצי צחוק רמים. עבור מסעדה שמתהדרת בייחוסה ללימוזין - פשוט מביש !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rafael Agam - תמונה
Rafael Agam 2 ביקורות
מרוויחים רשת, מאבדים את הבית
1.8
17/07/12

בתחילת המילניום, כשהייתי מבקר המזון של רשת שוקן באזור הצפון, פגשתי שני יזמים צעירים עם אטליז הכולל טעימות ויחס אישי. אחר-כך באה מסעדת בשרים שאף אותה שיבחתי לא פעם. כששמעתי על מסעדת... ההמבורגרים שלהם, באתי במיוחד מחיפה כדי לטעום. היה טוב, העסק תקתק כמו שעון בלגי. פיזרתי מחמאות בין מכרי חובבי הגסטרונומיה, וחזרתי כמה פעמים. עכשיו, דקה לפני שהעניין הופך לרשת, קפצתי עם בני להמבורגר. המקום היה הומה פחות מבפעמים אחרות, ואפילו מקום חניה חיכה לי לפני העסק. נכנסנו והתבשרנו ש"המחשבים נפלו" ולכן ייקחו הזמנה ידנית. קורה. הזמנו שני המבורגרים עסקיים, הגדלתי לבירה גדולה, וחיכיתי עם בני. הלכנו לשטוף ידיים. "אין מים" התבשרנו. אף אחד לא חשב על מגבונים במקום. קורה. לפתע החלה האזעקה לצרום מדי כמה שניות. אנשים שלא יכלו לסבול זאת יצאו מהסניף. צירוף מקרים נדיר, אבל אפילו זה יכול לקרות. הסניף בפאניקה. אין מבוגר אחראי. מחכים 25 דקות. לפחות שידאגו לשתייה שהוזמנה. אני קופץ לאזור הבר ורואה מגש לחמניות שהושמו לתפיחה, וכבר איבדו את האוויר והפכו לפיתות. גריל-מן בעל מבטא דרום אמריקאי צועק לעמיתו שיגיד לו מה לעשות כי אינו קורא בונים. אני רואה שני המבורגרים עם אותם מאפיינים כמו אלה שהזמנתי, וניגש לראות אם אלה שלנו (כחצי שעה אחרי הזמנה, ולהזכירכם - מדובר באוכל שאמור להיות מהיר). טבח קרא ברמקול שם של מישהו אחר. ביררתי מה קורה עם ההזמנה של אגם. "אגם כבר קיבל" הוא אמר. "אגם עומד פה, והוא רעב" אמרתי. אין תגובה. רק הגריל-מן התבאס ושאל מה הזמנתי. בינתיים חזרה לקוחה וציינה: "הזמנתי שרוף", ואני הבנתי שהמדיום-רר שלי הוא הדבר הנגוס הזה שהוחזר לבר. אין מבוגר אחראי. אף אחד לא היה שם כדי להבין את התחושות שלי ושל בני. אף אחד לא ניסה לתקן. אז כאשר מנסים לתפוח לממדים של רשת ארצית, רצוי לא לאבד את הבית. אל להם ליזמים לאבד את היחס האישי, הניהול הצמוד והסטנדרטים, תוך הפקרת הבסיס לצעירים חסרי ידע ויכולת לתת את השירות שאותו מצפה הלקוח לקבל. אפילו לקוח פראייר שמוכן לנסוע מחיפה עד טבעון כדי לקבל סטירה לפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן מבקר מתחיל
המון פוטנציאל
2.5
07/06/12

הבשר מאוד טעים, באמת אחלה של מתכון. יש המון דברים אחרים שפוגעים בהנאה. ראשון והכי חשוב דרגת הכנת הבשר. מתוך ארבע מנות שלושה היו יותר מידי או פחות מידי לא צריך לקרות במקום ברמה... גבוהה. 2)קטשופ: אי אפשר לשים קטשופ לא טעים על המבורגר איכותי ולצפות שהתוצאה הכוללת תהיה טובה.המלצה חמה: היינס פעם הבאה. זה לא מקום לחסוך. 3)השתייה הוצאה למגשים הרבה לפני שהמנות היו מוכנות מה שגרם לה להתחמם. 4)שירות: אם מפספסים בדרגת ההכנה, לא מנסים לשכנע שגם דרגת הכנה אחרת תהיה טעימה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
NATHANIEL - תמונה
NATHANIEL 22 ביקורות
המבורגר מלך
4.3
10/01/12

בעיני, ההמבורגר הטוב ביותר שאכלתי מזה שנים. שותפי לארוחה אכל צ'ילי קונ קרנה וגם הוא נהנה מאוד. הפתעה נעימה למצוא מקום כזה בתחנת דלק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
4.3
31/08/11

אחלה מסעדה הייתי רוצה משלוחים

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Dafna Galeen
Dafna Galeen
30/12/2011