נגישות
נגישות

סקובר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על סקובר

BT ashkelon - תמונה
BT ashkelon 19 ביקורות
מקום נחמד על הים
4.0
14/08/13

האוכל בסקובר טוב אבל די סטנדרטי. האוירה של הים מוסיפה נופך אחר. אנחנו אוהבים לשבת שם ולהזמין מנת דגים קטנים מטוגנים עם בירות טובות מהחבית. מה עוד צריך הבנאדם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shnapsi - תמונה
Shnapsi מבקר מתחיל
מקום חביב
2.3
07/05/13

חשוב מאוד לרגישים לעישון. מעשנים גם בפנים ככה שהמידע שמופיע בrest פשוט לא נכון כי המקום לא נקי מעישון, כולו פינת עישון גדולה. ועוד היינו רק באמצע שבוע. לא רוצה לדמיין מה קורה שם בסוף... שבוע. בכל מקרה יש מבחר בירות לא רע כל כך במחירים סבירים מינוס, די מחירי מרכז. למלצרים לקח זמן רב להביא לנו שתי בירות שהזמנו וגם חשבון. והיינו בערב שקט מאוד יחסית. לסיכום, לא מקום לרגישים לעישון. וrest- אנא תקנו את המידע. או ליתר דיוק. סקובר- תתחילו לאכוף את חוקי העישון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניב גיוס - תמונה
ניב גיוס 18 ביקורות
סקובר - מסעדה עם אוירה טובה ולא יותר..
3.5
01/05/13

סקובר היא מסעדה שיש לה מיקום מעולה, אוירה טובה , מחירים גבוהים ואוכל בינוני ביותר (לא אהבתי את השייק שהגישו לי , היו פו פירות שלא לגמרי חתוכים) שורה תחתונה: מקום נחמד אבל יש מקומות יותר... טובים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
דייאנה - תמונה
דייאנה 32 ביקורות
מקום נחמד ביותר
3.8
11/07/12

מתאים בול לישיבה בסבבה עם חברים או בן זוג, לא משהו רשמי מידי. הדגים שלהם מצויינים, וגם יתר האוכל ממש טוב. רק חבל שהם קצת לא גמישים, היתה מנה של "דג דה ג'ף" שבקשתי לקחת אותה כדג שלם ולא... פילה ולא הסכימו. אבל חוצמיזה האוכל נפלא ונוף מהמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 3 ביקורות
מקום מדהים!
4.3
08/01/12

האוכל היה פשוט גן עדן..טעים טעים ומאד בשפע! אוירה נהדרת אויר ונוף.. פלוס יש להם 10 אחוז הנחה לחיילים-מפנק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mali Avrani - תמונה
Mali Avrani מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!! אני יושבת שם כל שבוע
4.0
07/12/11

מסעדה טובה אני יושבת שם כל שבוע אוכל טעים ושופע, מחיר סביר מלצרים יש ויש אבל אוירה נעימה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/07/11

מסעדה נהדרת, אוכל טעים, אווירה כיפית וקרירה, ונעים לשבת שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
21/08/10

אני בדרך כלל לא כותב ביקורות, אבל הייתי מוכרח.ישבנו שם ביום 18.8.2010 הזמנו מנות דגים.אז יכול להיות שלקח קצת זמן אבל ח'ברה זו מסעדת הדגים הכי טובה שאכלתי בה אי פעם!!!המלצר היה נחמד... ואדיב, יכול להיות שבחלק מהתגובות צודקים המגיבים והשירות קצת לחוץ ואין מספיק מלצרים...לכל מי שבא לאשקלון ורוצה להינות מדגים מצויינים זו המסעדה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sofi - תמונה
Sofi מבקר מתחיל
3.0
13/02/10

ישבנו בחוץ אחרי המתנה של 20 דק' ניגשה אלינו מלצרית ונתנה לנו תפריט אוקיי הבלגנו אמרנו אוליי יש לחץ או משהו בכל זאת אנחנו כבר מכירות את המקום לא לכח לנו הרבה זמן ובחרנו את מה שרצינו... להזמן והמלצריות לא ניגשות לא מעניין אותן שאנחנו יושבות בחוץ אחריי 30 דק' נוספות של המתנה כבר קמתי לאחר המילצריות וקראתי לה אך היא היתעלמה מקיומי

עוד פרטים
הוספת תגובה
vova82 - תמונה
vova82 2 ביקורות
3.7
25/07/09

מקום מצויין,אבל כנראה הם חוסכים על המלצרים. יש שם מלצר אחד לכ7 שולחנות ונוצר מצב שחיכיתי 20 דקות לכוס קפה שגם יצא קר, כי עמד הרבה זמן על הדלק ולחשבון המתנתי עוד כ 15 דקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה