נגישות
נגישות

סקובר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על סקובר

נטע - תמונה
נטע 3 ביקורות
לא מומלץ
1.5
24/06/17

בינוני מינוס. אוכל לא טעים, קיש קפוא מחומם במיקרו. סלט מאוד אלמנטרי. מנות דגים מאוד יקרים כאילו מסעדת גורמה, אבל מאוד לא מוצדק. הרבה מלצרים אך שירות בינוני. המנות מגיעות גם באיחור וגם... בהפרש של כרבע שעה בין הסועדים. בקיצור- לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי - תמונה
שירי מבקר מתחיל
זלזול שלא מצדיק שאכנס אליהם בעתיד
1.0
03/05/17

הגענו למסעדה 6 אנשים,בשעה 12-13 בצהריים כל השולחנות היו מלאים,היה שולחן שבידיוק התפנה אחרי כ-10 דקות הגיע מלצר לפנות את השולחן ,שאלנו אותו אם אפשר להזמין ותוך כמה זמן יש סיכוי שנקבל את... האוכל,הוא אמר שייקח לפחות 45 דקות כי אין להם מלצרים,אמרתי לו שלדעתי הם היו צריכים להיערך לכך שזה יום העצמאות ויהיו הרבה אנשים והוא ענה לי שהם לא משיגים עובדים כי אנשים לא רוצים לעבוד במלצרות,דבר שהוא לא נכון ,אמרתי לו שלדעתי,אם אין מלצרים הם לא אמורים לשים 30-40 שולחנות ולתת ללקוחות להמתין כל כך הרבה זמן לאוכל ופשוט הלכנו משם.אני לא אפרנס אדם שמזלזל בי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel 2 ביקורות
אין שירות וחבל
2.5
07/01/16

ביקרנו זוג בשעות הערב (21:00) במקום היה צוות מלצרים גדול ולמרות זאת לא קיבלנו שירות. מלבד הבאת המנות לשולחן , אף מלצר לא נענה לקריאתנו ואף קיבלנו תחושה שמתעלמים מאיתנו. לשולחןלא הוגשו... מפיות, מלח, קייסמים נאלצנו לקום ולבקש מהצוות בעצמנו. המחיר סביר המנות הרבה יותר מנדיבות וטריות המקום עצמו לא רומנטי, שולחנות וכיסאות פשוטים וצפופים. תפריט טוב של אלכוהול

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 33 ביקורות
באתי וחבל שבאתי
2.0
13/09/15

חיפשנו מקום נחמד לארוחת בוקר באשקלון ומצאנו מקום שקט עם נוף יפה לים. התישבנו והזמנו ארוחת בוקר זוגית - BIG MISTAKE ! לאחר חצי שעה של המתנה במהלכה נאלצנו להזמין שוב כי המלצר שכח מה הזמנו... - קיבלנו ארוחה שכבר בשנות ה 80 הפסיקו להגיש: חביתה קרה (אגב הטבח לא יודע להוסיף בצל לחביתה מקושקשת אז אי אפשר..), סלט מרוענן שרוב נפחו זה חסה, לחם שבעליל הופשר מהקפאה, גבינת שערות ( מראש המלצרית כמובן) ומזטים עלובים - למעט הטחינה שדווקא הפתיעה לטובה. השיא - ריבה בקופסא אישית כמו בגולני. השתיה היתה בסדר - לא יותר והשירות מנומנם. ממליץ להימנע במידת האפשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mira - תמונה
Mira מבקר מתחיל
הנאה גדולה
4.8
06/04/15

במקרה הצטלבו דרכינו באשקלון. ראחתי חוות דעת לכאן ולכאן. הייתי היום. מסעדה מלאה. למרות זאת עומר המלצר המדהים הגיע תוך דקה עם תפריטים. אכלנו דג לברק וסלט. ולסיום קינוח. היה טעים מאוג.... השרות היה מהיר. הדג היה עשוי היטב. הסלט שנחתך זה הרגע עם ירקות טריים. עומר כבר הגיע מצויד עם כוסות מים רטבים לסלט קטשופ ללא בקשה מיוחדת ממנו. לסיום דאג לנקות השולחן לתת קיסמים וניירות לחים. שירות מעולה. ובכלל המזונות שיצאו נראו גם הם מגרים וכל המלצרים רצו וטרחו. בנוסף יש משקיף שדואג שכל השולחנות יטופלו. המיקום ליד המרינה מעולה. אפילו אחת המלצריות הציעה לילדים לחם להאכיל הדגים השוחים ליד. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
katya - תמונה
katya 5 ביקורות
עברו הלאה
1.8
03/02/15

באנו סך הכל לקינוח, הזמנו סופלה וקפה,ההזמנה הגיעה באיחןר רב,המלצרית הפגינה חוסר רצון לשרת,המקום היה לא נקי והדיף ריחות לא נעימים בכלל, המוזיקה רועשת והייתה הרגשה של חדר אוכל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 תומר - תמונה
תומר 70 ביקורות
שקשוקה רותחת בלי אזהרה נכוויתי בלשון למספר
3.0
07/05/14

ימים כנראה שלא אכנס לשם שוב אם זה השירות שמקבלים אם לא הייתה הבעיה הזאת אז לא היו לי תלונות על השירות והאוירה הנעימה המחיר קצת יקר לא נורא אין מה לעשות כך זה במרינה בהתאם לביקוש

עוד פרטים
הוספת תגובה
סמדר - תמונה
סמדר 21 ביקורות
אחלה מקום
4.8
28/04/14

הזמנו שובר לארוחת בוקר בלאומי קארד 1+1, הוספנו מספר שקלים בודדים לארוחה עשירה וקיבלנו כל אחד ארוחת בוקר מדהימה, טעימה, מגוונת , עשירה, היה ממש כיף

עוד פרטים
הוספת תגובה
נע נע - תמונה
נע נע 35 ביקורות
שירות מזעזע
3.3
26/02/14

ביקרתי במסעדה פעמיים. בפעם השניה הגענו שני אנשים והתיישבנו ללא מארחת שתראה לנו היכן לשבת. ישבנו כך במשך רבע שעה ואף מלצרית לא ניגשה אלינו אז קמנו והלכנו כלעומת שבאנו. פשוט בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak - תמונה
Barak 9 ביקורות
חוויה מאוד לא נעימה
1.3
15/08/13

ישבתי במסעדה בבוקר יום שישי עם אשתי ואחותי לארוחת בוקר. היחס היה מחפיר, קודם כל לקח 10 דקות עד שבכלל התייחסו אלינו, דבר שני לאחר ביצוע ההזמנה שהתבצעה בחוסר חשק מצידה של המלצרית, חיכינו... למעלה מחצי שעה לאוכל, לאחר חצי שעה פשוט שילמנו על השתייה שהביאו לנו (גם באיחור) והלכנו. עם כל הכבוד, ככה לא מתייחסים ללקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה